افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

اکونومیست: اکثر آمریکایی ها از آتش بس در غزه و اوکراین حمایت می کنند

  • کد خبر : 136187
اکونومیست: اکثر آمریکایی ها از آتش بس در غزه و اوکراین حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها از برقراری آتش بس در غزه و اوکراین حمایت می کنند. نتایج یک نظرسنجی که اخیرا توسط The Economist و موسسه You Gov منتشر شده است نشان می دهد که مردم آمریکا به شدت از برقراری آتش بس […]

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها از برقراری آتش بس در غزه و اوکراین حمایت می کنند.

نتایج یک نظرسنجی که اخیرا توسط The Economist و موسسه You Gov منتشر شده است نشان می دهد که مردم آمریکا به شدت از برقراری آتش بس در درگیری های اوکراین و درگیری های غزه حمایت می کنند.

به گزارش «راشاتودی»، اگرچه تعداد کشته شدگان فلسطینی تحت تأثیر حملات رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از مجموع کشته شدگان جنگ روسیه و اوکراین تخمین زده می شود، اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که اکثریت ساکنان ایالات متحده آمریکا معتقد است که رژیم صهیونیستی در طول جنگ کمتر از روسیه به غیرنظامیان حمله می کند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هر ده آمریکایی هفت نفر به شدت یا تا حدودی از برقراری آتش بس در جنگ بین روسیه و اوکراین حمایت می کنند و 48 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی به شدت از برقراری آتش بس در اوکراین حمایت می کنند. این در حالی است که تنها 9 درصد از مردم آمریکا مخالف برقراری آتش بس در اوکراین هستند و موافق هستند که جنگ بین دو کشور باید ادامه یابد.

در این نظرسنجی میزان تمایل آمریکایی ها برای پایان دادن به خصومت ها بین حماس و رژیم صهیونیستی کمتر از جنگ اوکراین است، با این حال 63 درصد آمریکایی ها از برقراری آتش بس بین حماس و تل آویو حمایت می کنند در حالی که 20 درصد آمریکایی ها از برقراری آتش بس میان حماس و تل آویو حمایت می کنند. حمایت از برقراری آتش بس بین حماس و تل آویو. آنها مخالف چنین نتیجه ای هستند.

همچنین از مردم در مورد نتیجه گیری آنها در مورد تاکتیک های نظامی روسیه و رژیم صهیونیستی و اینکه آیا حملات آنها بیشتر به سمت اهداف نظامی بوده است یا اینکه آیا هدف آنها غیرنظامیان است، سؤال شد. در هر دو مورد، شرکت کنندگان اعلام کرده اند که هرگز حمله عمدی علیه غیرنظامیان صورت نگرفته است.

در مورد روسیه، 28 درصد از مردم گفتند که «برخی» از حملات اهداف نظامی را هدف قرار داده اند و 20 درصد از شرکت کنندگان گفتند که «نیمی» از این حملات اهداف نظامی بوده است. این میزان در میان مردم رژیم صهیونیستی به ترتیب 13 و 14 درصد بوده است. در عین حال تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که تمامی حملات روسیه به سمت اهداف نظامی بوده و این رقم برای رژیم صهیونیستی 18 درصد بوده است.

بر اساس گزارش های سازمان ملل، از آغاز درگیری بین اوکراین و روسیه، بیش از 10000 غیرنظامی کشته شده اند که بیش از 560 نفر از آنها را کودکان هر دو کشور تشکیل می دهند.

در همین حال، به گفته مقامات فلسطینی، از آغاز حملات حماس و رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر، بیش از چهارده هزار غیرنظامی از جمله پنج هزار و 50 کودک در غزه به شهادت رسیده اند.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه با اشاره به آمار کشته‌شدگان در جنگ غزه، سطح خشونت‌های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی حماس را مسئول تمام تلفات غیرنظامیان دانسته و در ادعایی اثبات نشده این گروه را به استفاده از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در جنگ با این رژیم متهم کرده است.

در این نظرسنجی، 64 درصد از شرکت کنندگان به جای روسیه با اوکراین و 39 درصد از رژیم صهیونیستی به جای فلسطین حمایت کردند. علاوه بر این، 37 درصد از اوکراینی ها معتقدند که هیچ یک از طرف های درگیر در جنگ اوکراین در این درگیری ها پیروز نشده اند و 26 درصد نیز نظری در این مورد ندارند.

انتهای پیام




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.