افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قیمت تایر در 14 روز تثبیت می شود

  • کد خبر : 135888
قیمت تایر در 14 روز تثبیت می شود

در پی مشکلات اخیر در بازار لاستیک که پس از برخی مشکلات ارزی ایجاد شد و در نتیجه تولید و عرضه به بازار کاهش یافت و منجر به کاهش عرضه و افزایش قیمت شد، بهنام نیک منش معاون بازرسی و نظارت سازمان اتاق بازرگانی ایران در حاشیه مراسمی در گفت‌وگو با خبرنگاران از ثبات بازار […]

در پی مشکلات اخیر در بازار لاستیک که پس از برخی مشکلات ارزی ایجاد شد و در نتیجه تولید و عرضه به بازار کاهش یافت و منجر به کاهش عرضه و افزایش قیمت شد، بهنام نیک منش معاون بازرسی و نظارت سازمان اتاق بازرگانی ایران در حاشیه مراسمی در گفت‌وگو با خبرنگاران از ثبات بازار لاستیک خبر داد و گفت: با توجه به نظارت‌هایی که در سراسر کشور انجام داده‌ایم، طی یک هفته گذشته، میزان عرضه افزایش یافته است. لاستیک ها مشهود بود اما نمی توان انتظار داشت که فاصله قابل توجهی بین دو قیمت مصوب برای مصرف کنندگان و قیمت بازار آزاد به طور ناگهانی از بین برود.

وی تصریح کرد: این شکاف به تدریج در حال کاهش قابل توجهی است و با روندی که در پیش گرفته است، برآورد ما این است که تا حدود یک هفته آینده بازار به ثبات خود رسیده و روند نزولی قیمت در بازار شکل بگیرد. و قیمت آن تایید خواهد شد.

در ابتدای هفته گذشته سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکننده قیمت مصوب لاستیک را اعلام کرد.

این قیمت مصوب در سامانه 124 ثبت شده و همان قیمت به اتحادیه لاستیک فروشان ابلاغ شده است. بر این اساس جویندگان لاستیک می توانند با مراجعه به اتحادیه ها لاستیک مورد نظر را با قیمت مصوب خریداری کنند.

همچنین همانطور که رئیس سازمان پشتیبانی تاکید کرد، مشتریان در صورت مواجهه با موارد تخلف صنفی و فروش با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب، می توانند تخلف را از طریق سامانه 124 (یا با شماره گیری 124) اعلام کنند. این اطلاعات توسط بازرسی اتحادیه ها و همکاران سازمان حراست استان جمع آوری و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.