افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » نهادهای بین المللی نادرستی خود را نشان دادند

  • کد خبر : 135821
اسمارتک نیوز » نهادهای بین المللی نادرستی خود را نشان دادند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جنایات رژیم صهیونیستی در امتناع از ارائه خدمات به مجروحان غزه به ویژه کودکان را محکوم کرد و گفت: امروز مشخص شد که سازمان های بین المللی خالی و بی فایده هستند؛ زیرا آنها را نگه داشته اند. سکوت در برابر فجیع ترین جنایات در طول تاریخ در سرزمین […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جنایات رژیم صهیونیستی در امتناع از ارائه خدمات به مجروحان غزه به ویژه کودکان را محکوم کرد و گفت: امروز مشخص شد که سازمان های بین المللی خالی و بی فایده هستند؛ زیرا آنها را نگه داشته اند. سکوت در برابر فجیع ترین جنایات در طول تاریخ در سرزمین های اشغالی.

به گزارش اسمارتک نیوز، بهرام عین اللهی روز جمعه در دیدار با دانشجویان مطالبه گر که جمعی از مدیران و معاونان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند، با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیجی در سراسر جهان گسترش یافته است، اظهار داشت: امروز فرهنگ بسیجی در سراسر جهان گسترش یافته است. در کشورهای دیگر می بینیم که نهادهایی با بسیج شکل گرفت و در مبارزه با داعش دیدیم که فرهنگ بسیج با حضور شهید حاج قاسم سلیمانی منجر به ایجاد حشدالشعبی و تربیت 100 هزار مقاومت شد. . نیروها در زینبیه سوریه

وی یادآور شد: امروز مشخص شد که سازمان های بین المللی پوچ و بی معنا هستند و همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند امید ما باید در داخل کشور باشد چرا که سازمان های بین المللی به دلیل کوچکترین اتفاقات یا بیانیه هایی در اطراف جهانی، آنها بیان می کنند که در مقابل فجیع ترین جنایات تاریخ در غزه سکوت کرده اند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: در کجای دنیا سابقه بیرون کشیدن کودک بیمار از زیر تجهیزات پزشکی و کشتن او وجود داشته است؟ سازمان های بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند و نقشی ندارند.

عین اللهی به حضور خود در اجلاس سازمان جهانی بهداشت در قاهره اشاره کرد و تصریح کرد: در روزهای اول حمله وحشیانه صهیونیست ها به غزه در قاهره حضور داشتم اما از 22 کشور عضو دفتر شرق مدیترانه فقط اسلام آباد است. جمهوری ایران از مردم دفاع کرد. مردم مظلوم و بی دفاع غزه این جنایات را به زبان آوردند و محکوم کردند و به همین دلیل نمی توان به سازمان های بین المللی اعتماد کرد.

وی با ابراز امیدواری از برقراری آتش بس در غزه پس از 45 روز تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فجیع ترین جنایات را مرتکب شد و چهره داعش را سفید کرد در حالی که ما را متهم به جنگ نیابتی می کنند که رژیم صهیونیستی از ابتدا به راه انداخته است. آمریکا در حال جنگ نیابتی علیه مردم مظلوم فلسطین است و افکار عمومی جهان ماهیت واقعی آمریکا را می دانند.

وزیر بهداشت از الهام بخش بودن انقلاب اسلامی و فرهنگ بسیجی در سایر کشورها قدردانی کرد و افزود: عزیزان ما در حماس و حزب الله لبنان در تربیت از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بهره مند شده اند. و توسعه بسیج زیرا بسیج یک حرکت مردمی است که کارایی خود را در همه عرصه ها ثابت کرده است. بسیجی پیرو این فرهنگ است و در تمامی صحنه ها و بحران ها برای دفاع از ارزش های الهی و فضایل انسانی ظاهر می شود.

عین اللهی با بیان اینکه برخی فکر می کنند نیروهای بسیجی باید نظامی باشند، گفت: بسیج در همه عرصه ها حضور دارد. به عنوان نمونه بسیج علمی و بسیج جامعه پزشکی اقدامات ارزنده ای انجام داده است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

وی به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته اغتشاشگران چهره واقعی خود را نشان دادند و افرادی که خود را روشنفکر و مدافع حقوق بشر می خواندند شروع به تولید گفتمان خشونت کردند. پس شهدایی مانند شهید آرمانعلی واردی حاصل تولید و ترویج خشونت آنها بود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه رسالت ما به ساحت مقدس که انقلاب را به اینجا رساند، سنگین است، گفت: ما به دانش آموزان افتخار می کنیم و همه امیدمان به آنها بسته است. دانش آموزان سال گذشته نشان دادند که حاضر به عقب نشینی از آرمان های انقلاب نیستند و در سختی ها و بحران ها با استعانت از خداوند متعال و توسل به امام حسین (ع) عاشورایی عمل می کنند.

عین اللهی تصریح کرد: امروزه انتخابات برای ما در سطح جامعه نقش کلیدی و مهمی دارد و تک تک بسیجیان مسئول این رویداد مهم هستند. اطلاعات درست و نادرست و شایعات بی اساس در فضای مجازی منتشر می شود و موضوع مهم برای ما در برخورد با این حملات زمان بندی است. ما باید تابع اختیارات رهبران دینی باشیم و افراد، فعالیت ها و افراد شایسته در خانواده، جامعه، مساجد و دانشگاه ها را برای حضور پرشور مردم در انتخابات انتخاب کنیم.

وی اولین و مهمترین وظیفه بسیج را حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: دانشگاه محل تولید علم است. برخی کشورها با علم خود بر جوامع مسلط شده اند. گرچه خاستگاه بسیاری از علوم ایران بوده و پس از سکون سالیان متمادی و در دوران ناتوانی شاهان قاجار و پهلوی در عرصه تولید علم در ایران، امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های بزرگی بوده ایم. . و تحولات ما در حوزه علم و فناوری کشور هستیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بسیج باید در عرصه علم و دانش پیشرو باشد، تصریح کرد: برخی تصور می کنند بسیج در ابعاد نظامی خلاصه می شود که این درست نیست. در حال حاضر بسیاری از مدیران ارشد کشور بسیجی هستند و ما وظیفه داریم در همه عرصه ها از جمله مراکز تحقیقاتی و در زمینه حل مشکلات کشور فعال باشیم.

عین اللهی از دانش آموزان و پژوهشگران به عنوان منبع پیشرفت کشورها یاد کرد و ادامه داد: دانشجویان با صرف زمان و تلاش فراوان می توانند در پیشرفت کشور سهیم باشند و تمام تلاش ما بر این است که حضور دانشجویان در کشورها تقویت شود. زمینه های علمی و پژوهشی». بودن

وی با تاکید بر لزوم حضور اساتید انقلابی، متدین و متخصص در دانشگاه های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: استاد باید فعال، جهادگر، به روز و نماد فرهنگ انقلاب اسلامی باشد و به تعالی و تعالی کمک کند. پیشرفت دانش آموزان و کشور

وزیر بهداشت با بیان اینکه دشمن ستیزی یکی از وظایف مهم بسیج است و افتخار ما وجود نیروهای انقلابی و بسیجی در کشور است، گفت: اگر در دانشگاهی خلاف آرمان های انقلاب اتفاقی بیفتد، احساس مسئولیت بسیج به ما کمک خواهد کرد.

عین اللهی خودسازی دانش آموزان را مهم دانست و گفت: خودسازی دانش آموزان می تواند آینده کشور را تضمین کند. از اول انقلاب تا کنون افرادی بوده اند که به انقلاب آسیب رسانده اند و به مسئولیت رسیده اند اما خود را نساخته اند. در فرهنگ اسلامی ما مناسبت ها و زمینه های زیادی داریم که می تواند فرصتی برای خودسازی دانش آموزان باشد و لازم است حضور و مشارکت دانش آموزان در این مناسبت ها تقویت شود. شهید حاج قاسم سلیمانی می گفت وقتی شهید می شوی شهید زندگی می کنی.

وی با اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای ارتقای امکانات فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی، یادآور شد: در دولت سیزدهم اردوهای فرهنگی خوبی برای دانشجویان برگزار شد، به دنبال تقویت برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها هستیم. چرا که معتقدیم هزینه در این حوزه سرمایه گذاری برای آینده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه دشمنان ما میلیون ها دلار برای تهاجم فرهنگی سرمایه گذاری می کنند، گفت: ما وظیفه داریم برنامه های فرهنگی را در دانشگاه ها تقویت کنیم. همچنین تعمیق روحیه دینی و استفاده از ظرفیت مناسبت ها و مراسم های مختلف در دانشگاه ها باید جدی گرفته شود و روسای دانشگاه ها نیز موظف به ارائه تسهیلات و همکاری در این زمینه هستند.

عین اللهی تقویت کار گروهی دانش آموزان را ضروری دانست و تاکید کرد: مهمترین اقدامی که باید بیاموزیم کار جمعی است. زمانی که یک تیم فوتبال زمانی موفق می شود که به صورت جمعی کار می کند. بنابراین باید یاد بگیریم که به صورت گروهی فکر کنیم و نظرات دیگران را تحمل کنیم.

وی به لزوم پرهیز از ارتکاب گناه اشاره کرد و گفت: گناه دین و شخصیت انسان را از بین می برد. تقوا و پرهیز از گناه باید سرلوحه کار جوانان باشد چرا که حضور در مراسم مذهبی و تقویت روحیه دینی در این زمینه موثر است و به رشد شخصیت انسان کمک می کند. انسان ماشینی نیست که بتوان قطعات آن را تعویض کرد، بلکه انسان بهترین مخلوق است و استعداد رشد شخصیت را دارد.

وزیر بهداشت، کار جهادی و کمک به مستضعفان را یکی از مولفه های کلیدی و آینده ساز دانشجویان برشمرد و افزود: کار جهادی شاید کوچک و نامرئی باشد، اما نقش مهم و ویژه ای در ارتقای فردی افراد دارد. بنابراین حضور در اردوهای جهادی و کمک به مستضعفین را باید یکی از شاخص های مدیریتی دانشگاه ها دانست.

عین اللهی شجاعت را یکی از ویژگی های مهم افراد مترقی و دانش آموزان موفق دانست و گفت: امروز دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم هستند. رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که باید به مردم امید داد. ممکن است نارسایی ها و کمبودهایی در کشور وجود داشته باشد. اما دستاوردها و پیشرفت ها نیز باید در جامعه منعکس شود.

وی مهمترین عامل رشد دانش آموزان را تقویت خودباوری دانست و یادآور شد: بسیجیان باید اعتماد به نفس داشته باشند و آن را در خود ارتقا دهند. ما باید به “ما می توانیم” ایمان داشته باشیم و پیشرفت و توانایی ها را نتیجه این روحیه ببینیم.

همزمان با سی و پنجمین سالگرد تشکیل بسیج دانشجویی و هفته بسیج، جمعی از دانشجویان مطالبه گر و آرزومند با حضور در سالن همایش امام جواد(ع) وزارت بهداشت با وزیر بهداشت و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کردند. وزارت بهداشت صحبت کردند.

در این جلسه وزیر بهداشت و مدیران ارشد این وزارتخانه مهمترین دستاوردهای نظام سلامت در حوزه های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، درمان، پزشکی، بیمه، توسعه دانش بنیان ها و دیپلماسی سلامت را تشریح کردند.

در این جلسه پیشنهادات، دغدغه ها، مطالبات و نظرات دانشجویان حوزه سلامت مطرح و به شبهات آنان پاسخ داده شد.

وزیر بهداشت چهارشنبه هفته گذشته پذیرای جمعی از نمایندگان تشکل های دانشجویی بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.