افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

پایتخت کتاب کشور، افتخار کتابخوانی سمنان.

  • کد خبر : 135769
پایتخت کتاب کشور، افتخار کتابخوانی سمنان.

به گزارش رکنا از سمنان، مراسم اهدا و اهدای تندیس پایتخت کتاب کشور به سمنان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در این شهر برگزار شد. یاسر احمدوند نماینده فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: افتخار بزرگی برای استان و شهرستان سمنان است و این عنوان باعث […]

به گزارش رکنا از سمنان، مراسم اهدا و اهدای تندیس پایتخت کتاب کشور به سمنان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در این شهر برگزار شد.

یاسر احمدوند نماینده فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: افتخار بزرگی برای استان و شهرستان سمنان است و این عنوان باعث قیام و درخشش مردم شهر در روستاها می شود.فرهنگ .

وی افزود: اشتیاق زیادی در بخش های مختلف دولتی و اداری شهرستان سمنان برای کسب این عنوان وجود دارد.

احمدوند در جمع ایثارگران حاضر در این آیین درباره انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور گفت: بیش از صد شهر در این روند شرکت کردند که در نهایت 5 شهر به مرحله نهایی رسیدند و سمنان به عنوان پایتخت معرفی شد. پایتخت کتاب کشور

عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در شورای اسلامی در این آیین گفت: فرهنگ امروز در اولویت برنامه های کشور است و اهمیت این موضوع در سخنان مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید قرار گرفته است. عالی

وی افزود: در خصوص موضوع تالار مرکزی سمنان نیازمند حمایت و تخصیص اعتبار و توجه ویژه وزارتخانه برای تکمیل آن است که از وزیر محترم تقاضای پیگیری و حمایت داریم.

در انتخاب سمنان به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران، چندین نهاد مردمی به ویژه بنیاد ملی آرمان روشن به مدت دو سال با ادارات دولتی همکاری نزدیک داشتند.

در این آیین مهمانان متعددی از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی این وزارتخانه و سفیر عربستان در جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

حسن رستم زاده/ سمنان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.