افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

درخشان: تفاوت هواپیمای پرسپولیس برای عربستان چیست؟ / فیفا باید پرواز را لغو کند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 135731
درخشان: تفاوت هواپیمای پرسپولیس برای عربستان چیست؟  / فیفا باید پرواز را لغو کند!  – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس به لغو پرواز شیرهای سرخ به عربستان برای بازی با النصر و سالگرد پیروزی شیرهای سرخ مقابل استقلال واکنش نشان داد. حمید درخشان در گفت وگو با فارس درباره پیش بینی خود از نتیجه دیدار مقابل النصر اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس شایسته پیروزی در این بازی است اما شرایط این تیم […]

سرمربی سابق پرسپولیس به لغو پرواز شیرهای سرخ به عربستان برای بازی با النصر و سالگرد پیروزی شیرهای سرخ مقابل استقلال واکنش نشان داد.

حمید درخشان در گفت وگو با فارس درباره پیش بینی خود از نتیجه دیدار مقابل النصر اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس شایسته پیروزی در این بازی است اما شرایط این تیم قبل از بازی با النصر مهم است. اگر پرسپولیس در روز بازی خونسرد باشد، حریف سرسختی برای نصر هستیم و اگر همه چیز در شرایط خوب باشد و بازیکنان استراحت کافی داشته باشند، می توانیم این تیم را در خانه شکست دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

* برای بازی با النصر 10 هزار کیلومتر در هوا بودیم

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: دلیل شکست ما مقابل نصر فراری بودن ما بود. اول رفتیم ازبکستان بعد تبریز و بعد مسجد سلیمان و فکر می کنم حدود 10 هزار کیلومتر در هوا بودیم. وقتی به عربستان سعودی رسیدیم کاملا خسته بودیم و با اینکه قرار بود ساعت 12 شب به هتل برویم، ساعت 6 صبح همان ساعت به دلیل وقفه میزبان به هتل رسیدیم. تیم در آن بازی آرام نگرفت و ما خسته بودیم. الان هم به نظر می رسد کارهایی انجام می شود که پرسپولیس را خسته کند و با این کارها سعی در تضعیف آن دارند.

*بعضی از بازیکنان تلاش زیادی نکردند اما دربی را بردیم

درخشان در سالگرد پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در 12 آذر 93 که در آن زمان سرمربی پرسپولیس بود، گفت: در آن دیدار با مشکلات زیادی مواجه شدیم. مدیرعامل نداشتیم، بازیکنان مصدوم داشتیم، مشکلات مالی زیادی داشتیم و برخی از بازیکنان به دلایلی به وضعیت تیم اهمیت نمی‌دادند، اما با وجود همه مشکلات برای خوشحالی هواداران بازی کردیم زیرا می‌دانستیم چقدر مهم است. نتیجه دربی برای آنهاست. حتی از اول هفته که برای دربی تمرین می کردیم به بازیکنانم گفتم تیم بهتری هستیم که با روحیه به مصاف استقلال برویم. نکته جالب اینجاست که پرسپولیس چند سالی بود که نتوانسته بود استقلال را شکست دهد و با انگیزه زیادی مقابل این تیم بازی کردیم، هرچند نیمه اول بازنده به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: من در رختکن به بازیکنانم گفتم که کار اضافه انجام ندهند و فوتبال احساسی بازی نکنند چرا که با وجود مشکلاتی توانایی بردن بازی را داریم. دفاع راست تخصصی نداشتیم و رضا حقیقی هم زیاد کار نکرد اما در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم حرکت بهتر شد و دو گل زدیم تا بازی را ببریم. این در حالی است که ما حدود 15 دقیقه با 10 بازیکن بازی کردیم زیرا امید عالیشاه پس از درگیری با بازیکن استقلال از زمین مسابقه اخراج شد اما خوشبختانه با حفظ تمرکز برنده مسابقه شدیم.

*طاریمی در این بازی استقلال خود را نشان داد.

دیدار 12 آذر 93 مقابل استقلال سکوی پرتاب مهدی طارمی بود.» درخشان تصریح کرد: در آن دیدار مهدی طارمی را به دلیل کمبود بازیکن در نیمه دوم وارد زمین کردم. او پتانسیل پیشرفت داشت و به صورت مستقل در بازی خود را نشان داد، به طوری که آن بازی سکوی پرتاب او شد. خود طارمی یادش هست زمانی که من سرمربی شاهین بوشهر بودم، او به تمرین ما آمد و به او گفتم به اردو یا دانشگاه برو تا بتواند فوتبالش را ادامه دهد. طارمی به سربازی رفت و سپس برای فوتبال به پرسپولیس آمد و اکنون خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و به همین دلیل حتی در اروپا نیز جایگاه منحصر به فردی را به دست آورده است و امیدوارم بتواند با حضور در یک تیم برجسته اروپایی بدرخشد. ادامه

*برای عربستان چه فرقی می کند پرسپولیس با کدام هواپیما به این کشور پرواز کند؟

وی در خصوص لغو سفر پرسپولیس به عربستان گفت: پرواز را نمی توان به همین شکل لغو کرد. پرسپولیس به این کشور پرواز کند برای عربستان چه فرقی می کند؟ بازیکنان پرسپولیس نماینده کشور هستند و به نظرم فیفا باید به این موضوع رسیدگی کند که چرا این کشور اجازه نداد هواپیمای پرسپولیس در این کشور فرود بیاید. این تاخیر بدون شک عملکرد تیم را تحت تاثیر قرار می دهد و فیفا باید به این سوال بپردازد که چرا هواپیمای قهرمان ایرانی مجوز فرود در عربستان را نگرفت؟

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)