افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

بسیجی مقتدر در برابر مستکبران/حماس کمر اسرائیل را شکست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 135666
بسیجی مقتدر در برابر مستکبران/حماس کمر اسرائیل را شکست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران گفت: مؤمن همیشه مورد منفور شیطان است، به همین دلیل خداوند شما را به حفظ امر کرده است. خودت.” و هوشیاری خود را حفظ کنید.» این کار را انجام دهید. و افزود: انسان! تو […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران گفت: مؤمن همیشه مورد منفور شیطان است، به همین دلیل خداوند شما را به حفظ امر کرده است. خودت.” و هوشیاری خود را حفظ کنید.» این کار را انجام دهید.

و افزود: انسان! تو به سوی خدا می روی و خدا را پیش از خود ملاقات می کنی، چون ما مسافریم و مقصدمان خداست، به همین دلیل باید راه رسیدن به خدا را شناسایی کنیم و همنشینی پیدا کنیم. در عین حال باید توشه های جاده را نیز پیدا کنیم، زیرا در این راه خطرات و آسیب هایی وجود دارد که کریدور را تهدید می کند و باید آنها را شناسایی کنیم.

حجت الاسلام صدیقی گفت: مؤمنان، غارتگران مال و یا صاحبان مال را برکت ندانید، زیرا گاهی بلا می آورند. زادران و قوی ها و در آخرت در قعر جهنم خواهند بود، اما نعمتی که با نور آن نعمت، دنیا و آخرت شما را آباد می کند، نعمت ولایت است.

بسیجی مشکلات را رها می کند

امام جماعت موقت تهران با اشاره به هفته بسیج تاکید کرد: بسیج در جایی مطرح می شود که نیاز، کمبود و مزاحمت باشد و انسانی که احساس دارد و ضعف مظلوم را می بیند، سعی می کند گره از آنها بگشاید، زیرا روحیه بسیجی هم شدیدتر علی کافران است و رحمت در میان آنها است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: بسیجی در میان جامعه خود و در میان گرفتاران رحمت در میان آنها بسیجی در جامعه ما و مستضعفان و گرفتاران و ملت های زیر پای مستکبرین است. از او مانند شیران میدان است، حضور خود را اعتلا می بخشد و در نجات مظلومان نقش آفرینی می کند و این روحیه بسیجی است.

وی ادامه داد: جاذبه بسیج برای همه مصیبت دیدگان جهان در هر گوشه ای از جهان است، بنابراین هر جا مظلومی و گرفتار باشد بسیج در آنجا حضور دارد و آماده رفع ضعف، مشکلات، خدمت و گره گشایی است. مظلوم.”

بسیج وحدت آفرین و امیدوار مستضعفین است

امام موقت تهران ادامه داد: بسیج حضوری وحدت بخش و امیدبخش برای مستضعفان و حضوری شکننده و ناامیدکننده در برابر دشمن است. بسیجی جاذبه و دافعه دارد. روحیه بسیجی چنان است که به رکوع و سجده می پردازد، اما تکبر او در برابر غارتگران و قاتلان و فرزندانش است که همچنان بندگان او هستند، پس در برابر خداوند کمر خم می کنند و با ذلت در آستان او پیشانی می گذارند و مغرور قدرتمند ، قوی و طوفانی مثل طوفان الاقصی و طوفان مردم ما در سرنگونی رژیم سلطنتی 2500 ساله در انقلاب 57 است.

حجت الاسلام صدیقی در جای دیگری از خطبه های خود تصریح کرد: انسان با تقوا و بصیرت دشمن را فریب نمی دهد، سرمایه خود را رها نمی کند و در خاک دشمن بازی نمی کند.

وی با اشاره به جنگ غزه تاکید کرد: در مسائل بین المللی امروز مهمترین مسئله غزه و فلسطین است. غزه در این دوره 48 روزه صحنه مقاومت، مقاومت، رشادت، ایمان به خدا و تحقق وعده های الهی بود.

حجت الاسلام صدیقی افزود: غزه صحنه ظهور همه ارزش های دینی بود، ارزش هایی که از مکتب دینی سرچشمه می گیرد و این مکتب ایثار و استقامت در ایران آغاز شد و مرزها را در نوردید و مقاومت را شکل داد. . جبهه ای که ما را احاطه کرده است و نسیم معطر آن خط مقدم. از این جبهه در حمایت از مظلومان و علیه ظالمان به همه کشورها سرایت کرده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار هفته بسیج و بسیج گفت: روحیه بسیجی به معنای حمایت از مظلوم، حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم است. روحیه بسیجی یعنی داشتن عاطفه برای کمک به همه مستضعفان و مستضعفان و رفع مشکلات و فقر آنها. این روحیه در 44 سال گذشته در انقلاب ما بوده و باعث رشد و تعالی ایران شده، از مرزهای ما عبور کرده و از بین رفته است و در واقع عملیات هجومی الاقصی آرمان انقلاب اسلامی است که تشکیل شد.

مذاکره و توافق با غاصب اتلاف وقت است

وی ادامه داد: مذاکره و توافق با غاصب اتلاف وقت است و اینطور کار نمی کند. همانطور که حضرت علی (علیه السلام) فرمودند شما قبل از اینکه به شما حمله کنند به جنگ آنها بروید، پس باید گفت که مقاومت در سالهای گذشته در موضع دفاعی بود و امروز موضع تهاجمی پیدا کرده است.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: طبق تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند طوفان الاقصی توسط گروهی از نیروهای مقاومت رخ داده است، یک گروه مقاومت در ظهر توانست چنین ضربه ای را به صهیونیست ها وارد کند. در 44 سال گذشته انتفاضه، مردم فلسطین موضع دفاعی داشتند، اما این بار موضع تهاجمی اتخاذ کردند. افراد تحصیلکرده مکتب ایمان و جهاد و مقاومت در یک بعدازظهر ضربه فنی به صهیونیست ها وارد کردند.

امام جماعت موقت تهران با اشاره به سفر سران کشورهای غربی به سرزمین های اشغالی گفت: حضور فیزیکی سران سفیه، سفاک و بی شرف کشورهای غربی در سرزمین های اشغالی که در راس آن ها شاهد حواس پرتی بودیم. خطاب به رئیس جمهور آمریکا به همراه پسر نخست وزیر صهیونیست خود که اعلام کرد کردها با صهیونیست ها هستند. در ادامه شاهد سفر مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان به رژیم صهیونیستی بودیم، اما باید به این نکته اشاره کرد که آنها مانند آدم برفی هستند. اگر انسان در برابر او به قدرت خداوند اعتماد کند، بی اهمیتی او به جهانیان نشان داده می شود.

صدای له شدن استخوان های آمریکا در عملیات هجومی الاقصی شنیده شد.

امام جماعت موقت تهران گفت: به معنای واقعی کلمه شاهد جنایات صهیونیست ها بوده ایم به گونه ای که صهیونیست ها با حمایت مدافعان حقوق بشر، زنان و کودکان با وسعت و انبوه خود 14 هزار نفر را که دو سوم آنها زن بودند به قتل رساندند. سازمان های با سابقه حقوق بشر و بچه ها بودند، بعد حقوق زنان و کودکان پایمال شد، اما با همه این جنایات، شاهد بودیم که چگونه حماس با تکیه بر ایمان و قدرت، کمر اسرائیل را شکست و صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا در این حمله. شنیده شد.

وی ادامه داد: حمله شجاعانه و بی سابقه حماس از موضع تهاجمی انجام شد و اگر بتوانیم در عرصه های دیگر مانند فرهنگ تهاجم داشته باشیم، مزیت را خواهیم یافت.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: در نابودی حماس ناکام ماندند و در همه صحنه ها در مقابل رزمندگان حماس شکست خوردند. مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران خاطرنشان کردند: رفتار رژیم صهیونیستی رفتار فردی است که در یک رشته ورزشی شکست خورده است، اما چون نیروهایش به قهرمان نمی رسند، به هوادارانش حمله می کند.

وی ادامه داد: صهیونیست ها با رزمندگان حماس، انصارالله یمن، حزب الله یمن و همچنین مقاومت عراق که علیه استکبار و رژیم صهیونیستی قیام کردند، مقابله کردند و صهیونیست ها به کشتار کودکان، حمله به بیمارستان ها و مدارس و کشتار پزشکان دست زدند. که نشان از سردرگمی او دارد. موضوعی که احساسات جهانی را جریحه دار کرد و احساسات مردم جهان را برانگیخت تا جایی که شاهد تظاهرات در حمایت از مردم غزه و علیه آمریکا و اسرائیل در مقابل کاخ سفید و سایر کشورهای اروپایی بودیم.

آتش بس یک دستاورد برای حماس است

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد حماس برنامه دارد، گفت: موضوع پذیرش آتش بس برای رژیم صهیونیستی و نخست وزیر کودک کش سخت و تلخ بود اما رهبر حماس اعلام کرد که از آن حمایت می کند و آن را یک دستاورد می داند زیرا مقاومت را می شناسد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: استفاده حماس از موشک های برکان و افزایش 100 درصدی حملات مقاومت و همچنین تصرف یک کشتی متعلق به اسرائیل توسط رزمندگان یمنی نشان می دهد که این امر کشور جعلی مکان امنی برای صهیونیست ها نیست. زمانی سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست‌ها امن تلقی می‌شد، اما دیگر اینطور نیست و هر جا بروند در امان نخواهند بود.

حجت الاسلام صدیقی گفت: لازم است از رهبری جامع و بصیر خود که گروه های مقاومت را رهبری کردند تشکر کنیم. ضمناً از ملت استکبار ستیز و نیز دولت مترقی در عرصه های مختلف تشکر می کنم. در این مدت شاهد تلاش های رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در ارتباط با سایر کشورها و همچنین برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی و موضوع غزه در ترمز ما بودیم. همچنین کشورها را به این امر جذب کنید. متر خواندن و مقابله با استکبار توسط دولت کارآمد و رهبری خدادوست انجام شد.

صهیونیست ها دیگر امنیت نخواهند داشت

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: استفاده حماس از موشک های برکان و افزایش 100 درصدی حملات مقاومت و همچنین تصرف یک کشتی اسرائیلی توسط جنگنده های یمنی ثابت می کند که اسرائیل این جعلی است. زمانی که امنیت سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست‌ها ثابت شد، رژیم جای امنی برای صهیونیست‌ها نیست، اما دیگر اینطور نیست و هر کجا که بروند در امان نخواهند بود.

حجت الاسلام صدیقی گفت: جا دارد از رهبری جامع و آینده نگرمان که گروه های مقاومت را رهبری کردند تشکر کنم، در عین حال از ملت استکبارستیز و دولت مترقی در عرصه های مختلف تشکر کنم. در این مدت شاهد تلاش های رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در ارتباط با سایر کشورها و همچنین برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی و موضوع غزه در ترمز ما شاهد این بودیم و کشورها را به این سمت جذب کردیم. متر خواندن برای مقابله با استکبار، دولت و رهبری کارآمد، خدادوست انجام دادند.

امام جماعت موقت تهران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز بسیجیان مانور انجام داده اند. باید بسیج نامیده شود شجره نامه طیبه و نهال مبارک. یکی از ویژگی های بسیج و روحیه بسیجی عشق به خدا و رهبری است که به وجودش گرمی می بخشد و باعث کارآمدی، امید آفرینی و تمدن سازی می شود. در عین حال آنها را در خدمت محرومان و مستضعفان قرار می دهد. ما هم دیدیم که هر وقت خطر و فتنه و هرج و مرج در کشور بود بسیجیان حضور داشتند و در آن نقش داشتند. آنها از شعارهای انقلابی و اطاعت از ولایت فقیه دست بر نمی دارند.

وی با اشاره به روز نیروی دریایی گفت: این هفته روز نیروی دریایی ارتش دلاور ماست که ایمان، شجاعت و معرفت دارد. نیروی دریایی سرافراز کشورمان در زمان جنگ، نیروی دریایی صدام و به طور کلی نیروی دریایی عراق را فلج کرد و برای همیشه ناکارآمد کرد و این برای ما افتخار است. همچنین یاد و خاطره شهید دانشمند بسیجی در وزارت دفاع، محسن فخری زاده را گرامی می داریم.

بسیج امید می آفریند و تمدن می سازد

حجت الاسلام صدیقی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز بسیج مانور و بسیج را انجام داد. شجره نامه طیبه و نهال مبارک. یکی از ویژگی های بسیج و بسیج عشق به خدا و رهبری است که وجود شما را گرم می کند و کارآمدی و امید و تمدن را شکل می دهد. در عین حال آنها را در خدمت محرومان و مستضعفان قرار می دهد.

وی تاکید کرد: بسیجیان هر زمان که خطر، فتنه و هرج و مرج در کشور بود حضور داشتند و نقش آفرینی کردند. آنها از شعارهای انقلابی و اطاعت از ولایت فقیه دست بر نمی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.