افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

مخالفان جمهوری اسلامی در فریب و باتلاق فرو رفته اند.

  • کد خبر : 135648
مخالفان جمهوری اسلامی در فریب و باتلاق فرو رفته اند.

آفتاب نیوز: سید محمد حسینی در کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور و در دیدار خانواده شهدا و بسیجیان با تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه شهدای کارگری از پیشتازان و سرکردگان دسته در جبهه های نبرد بودند، گفت: دانشجویان بیشترین شهید انقلاب را تقدیم کردند و گفتند: شهدای جامعه کارگری. آنان آگاهانه و مخلصانه […]

آفتاب نیوز:

سید محمد حسینی در کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور و در دیدار خانواده شهدا و بسیجیان با تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه شهدای کارگری از پیشتازان و سرکردگان دسته در جبهه های نبرد بودند، گفت: دانشجویان بیشترین شهید انقلاب را تقدیم کردند و گفتند: شهدای جامعه کارگری. آنان آگاهانه و مخلصانه این راه نور را پیمودند و از دو فضیلت شهادت، کار و تلاشی که در اسلام بر آن تأکید شده بهره مند شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به ارزش کار و تلاش در اسلام، گفت: پیامبر گرامی اسلام، پیامبران خدا و ائمه اطهار (ع) کارگر بودند و برای کار و کارگر ارزش قائل بودند، همانطور که پیامبر اعظم هنگام بازگشت. از جنگ تبوک دستان پینه بسته سعد انصاری را بوسید و گفت: این دست آتش جهنم را نمی بیند.

و افزود: کار نه تنها مایه شرمساری است، بلکه مایه سربلندی و افتخار است و کشوری پرافتخار و مقتدر است که سرمایه انسانی قدرتمندی دارد. حسینی افزود: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس با حضور در خط مقدم نبرد مظهر ایثار و فداکاری بود و پشت جبهه با کار و تلاش چرخه اقتصادی کشور را راه انداخت و فراهم کرد. نیازهای رزمندگان از جمله تجهیزات نظامی. به همین دلیل رژیم بعثی واحدهای صنعتی و تولیدی را مورد حمله و بمباران قرار داد، یعنی کارگران هم در جبهه های نبرد و هم در محل کار در معرض حملات دشمن قرار گرفتند و 14 هزار شهید سرافراز را در این جهاد مقدس تقدیم کردند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تک تک شهدا ستاره تابناک علم، ایثار، ایثار و رشادت هستند، از شهید سلیمانی و شهید برونسی یاد کرد و گفت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در زندگی پرهیزگاری پرورش یافت. و خانواده ای محروم از روستای قنات ملک رابر. در دوران نوجوانی با پدرش کار کرد و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت. پس از انقلاب به سربازی رفت و به دلیل استعداد، ایمان، اخلاص، تقوا، تواضع و شجاعتش. ، به سرعت به مراحل رشد و تعالی رسید و مورد علاقه مردم آزاد قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور افزود: شهید برونسی نیز مردی قبل از انقلاب اسلامی بود، البته کارگری اهل تفاهم و مبارزه سیاسی و در ارتباط با رهبر معظم انقلاب. حتی زمانی که مرادش در ایرانشهر در تبعید بود و در ابتدای جنگ به عنوان رزمنده به جبهه های نبرد شتافت و مراحل تکامل از جمله در عملیات فتح المبین را به عنوان فرمانده خط شکن طی کرد. گردان و سرانجام پس از بارها مجروحیت در عملیات بدر، فرمانده تیپ جوادالائمه (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: رهبر معظم انقلاب درباره شهید برونسی فرمودند که به نظر من شهید برونسی و امثال او را باید نماد حقیقت پرورش انسان های بزرگ با معیارهای الهی و اسلامی دانست نه با بیرونی. و هنجارهای معمولی، ارزش تجلیل از این بزرگوار و این بزرگواران را دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: هر یک از 14 هزار شهید کارگری نمونه ای از ایمان، فداکاری و اخلاص هستند و باید ویژگی ها و ابعاد شخصیتی آنها به عنوان الگوی ماندگار برای جوانان و جوانان قهرمان قهرمان ارائه شود.

حسینی با اشاره به روحیه ولایت و ایمان شهید عبدالحسین برونسی تصریح کرد: این شهید والامقام در وصیت نامه خود جوانان را به قرائت و انس با قرآن و استعانت از کتاب خدا دعوت می کند. توصیه می کند که همه پیرو کلام ولایت باشند.

وی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در چنان فریب و باتلاقی غرق شده اند که حتی نسل کشی و کشتار حدود 6000 کودک مظلوم غزه را محکوم نمی کنند زیرا از ناراحتی اربابان خود می ترسند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود نقش کارگران را در خودکفایی و کاهش وابستگی کشور به ورود محصولات به بازارهای جهانی ستود و گفت: قبل از انقلاب کشوری کاملا وابسته بودیم. و از محصولات کشاورزی گرفته تا محصولات صنعتی به خارجی ها نیاز داشتیم. و اگر در داخل کشور در حوزه معدن و صنعت و نفت اقدام می شد، آمریکایی ها و انگلیسی ها کاملاً آن را تحت کنترل خود داشتند و اجازه نمی دادند متخصصان جوان کشورمان کار را در دست بگیرند.

وی افزود: اما پس از انقلاب اسلامی با روحیه خودباوری و خودباوری که با روحیه مسیحایی امام راحل در جامعه ایجاد شد، تحولات شگرفی رخ داد و امروز با دستاوردها و نوآوری های شگفت انگیزی مواجه هستیم که حتی دشمنان این مرز و بوم هم تشخیص می‌دهند: اقتدار و عزت ملت ایران را پنهان کرده‌اند و انکار کرده‌اند و نمی‌توانند.

حسینی افزود: در 25 ماه گذشته که آیت الله رئیسی مسئولیت رهبری اجرایی کشور را برعهده گرفت، خدمات رسانی همه جانبه به مردم و گره گشایی از مشکلات کشور با قدرت و قدرت در دستور کار قرار گرفت و موفقیت های زیادی به دست آمد. مثال. به عنوان مثال در این مدت: بیش از 5 هزار واحد تولیدی و صنعتی مجدداً فعال و وارد چرخه تولید شدند و با تکمیل زیرساخت‌های کشور، شرایط روز به روز بهبود یافت.

معاون رئیس جمهور با ارج نهادن به ایمان و استقامت مردم فلسطین و غزه گفت: اگر در تل‌آویو تظاهرات و اعتراضاتی علیه نتانیاهو به‌ویژه از سوی خانواده‌های اسرا به دلیل عواقب جنگ صورت گیرد، مردم غزه خواهند بود. علیرغم همه جنایات وحشیانه صهیونیستها، با ایمان و ایمان راسخ، صبر و استقامت از حماس و جهاد اسلامی حمایت کنید.

حسینی گفت: اگر به دلیل فضاسازی غول رسانه‌ای صهیونیستی درک ماهیت پلید رژیم اسرائیل و برخی دولت‌های غربی به‌ویژه آمریکا، فرانسه و انگلیس برای افکار عمومی جهان دشوار بود، امروز خون بی گناهان غزه به ویژه کودکان بی گناه وجدان بشری را بیدار کرده و مردم جهان به واقعیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن پی برده اند. در این 48 روز بیش از 4000 تجمع و تظاهرات گسترده در کشورهای مختلف جهان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان آن برگزار شده است و بدون شک این آگاهی و مطالبه عمومی باعث می شود که رژیم خونخوار صهیونیستی به خاک و خون کشیده شود. آخر خط و جهان اسلام و بشریت از شر شیاطین صهیونیست و بدخواهان آنها خلاص شوید.

در این مراسم با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور از تندیس شهدای کارگر رونمایی و از خانواده شهدای شرکت دارو پاشار تجلیل شد و به پاس زحمات حسینی برای حضور در جلسه خانواده ها یادمان شهدا، نقشه ایران با تصویر منور شهدای برجسته مزین شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.