افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

انگار هوا آنقدر سرد است که به خانم ها بگوید بدوید و ژاکت بپوشید / این سبک ناب ترین است

  • کد خبر : 135542
انگار هوا آنقدر سرد است که به خانم ها بگوید بدوید و ژاکت بپوشید / این سبک ناب ترین است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد آنقدر بزرگ و گسترده است که تنها یک سبک وجود دارد. حال اینکه هر کدام از این استایل ها چه دسته بندی دارند و با چه لباس هایی می توان ترکیب کرد، خود دنیایی است و می توان گفت که اهالی صنعت مد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد آنقدر بزرگ و گسترده است که تنها یک سبک وجود دارد. حال اینکه هر کدام از این استایل ها چه دسته بندی دارند و با چه لباس هایی می توان ترکیب کرد، خود دنیایی است و می توان گفت که اهالی صنعت مد به دلیل پر رنگ، تنوع و جذابیت از این شغل واقعا لذت می برند. به طور کلی ترند و مد این مدل است که لباسی را به لباس می آورد و به عرش می رساند در حالی که همان لباس بیست سال پیش مد بود و بعد از آن دیگر هیچکس به آن نگاه نکرد و حتی نامش را هم گذاشت. گاه به گاه، اما از مد در امان است که چیزی بیاید و مد شود!

مثل شلوارهای مامان که در دهه 80 ترند بود و به سبک رترو به حساب می آمد اما از مد افتاد و حالا می بینیم که دوباره مد شده است.

اما از اینها بگذریم و برویم سراغ مد این روزها، یکی از این لباس ها شکت است که البته مثل قبل نیست و امروز می بینیم که فوق العاده محبوب و پوشیده شده است. شاکت ها کاپشن های سایز بزرگ، گشاد و دو سینه هستند. تا 99 درصد شکات ها طرح شطرنجی دارند و از آنجایی که از مواد پشمی مختلف دوخته شده اند، می توانند رویه جذابی برای ظاهر لایه باز شما باشند.

چگونه جعبه را پیکربندی کنیم؟

Shakt یکی از ساده ترین راه اندازی هاست، زیرا به راحتی می توان آن را با هر عنصری ترکیب کرد و با خودش ترکیب کرد. البته در نهایت به سلیقه و میل شما بستگی دارد.

1fa0861f-a6a8-483f-aca9-0d310326cd15

بهترین رنگ برای گل در فصل پاییز چیست؟

انتخاب رنگ کت بسیار مهم است و همانطور که گفتیم از آنجایی که کاپشن ها مانند کاپشن هستند، توصیه می شود برای جذابیت بیشتر و تحمل سرما به خوبی از زیر آن لایه هایی بپوشید. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید لباس به کمد لباس خود نگاهی بیندازید و ببینید چه رنگ هایی دارید. معمولا اکثر خانم ها دامن های بژ، کرم، قهوه ای شکلاتی یا مشکی می خرند که با رنگ پاییزی همخوانی دارد و می تواند جذابیت شما را کامل و منحصر به فرد کند.

البته شاید شما هم مجذوب رنگ ها شده اید و اگر دوست دارید رنگ های روشن بپوشید، صورتی روشن، آبی روشن یا حتی سبز و لیمویی را پیشنهاد می کنیم و حتی می توانید از رنگ های پاستلی و پالت رنگی متفاوت استفاده کنید.

0f5444e9-fc06-44b3-9d4f-c2fc08e73d7b

با شکت چه کفشی بپوشیم؟

بهترین کفش برای ست کردن با کت و چکمه این است که می توانید کت را با شلوار یا شلوار و ژاکت بپوشید. یا شاید ژاکت را با شلوار لی چرمی یا لباس ورزشی و چکمه های رزمی ترکیب کنید که ایده های ایده آلی هستند.

تی شرت و شلوار جین چطور؟

پوشیدن ژاکت مورد علاقه تان که باز است، با بافت نازک یا حتی ضخیم همراه با شلوار جین جذاب به سبک مامان می تواند ظاهر شما را به زیباترین شکل ممکن جلوه دهد و به روز کند. برای جذابیت بیشتر استایل خود می توانید لباس های سفید یا مشکی را که زیر دامن انتخاب می کنید انتخاب کنید و با پنبه سفید یا مشکی خود ترکیب کنید، به این ترتیب می تواند جالب باشد. اگر شلوار مدل مامان را انتخاب کردید، پارچه یا بدنه را داخل شلوار قرار دهید و کمربند متناسب با رنگ استایل خود را روی شلوار ببندید و تمام.

0ec9519c-8a28-44f4-8b11-92c93b6677cd

2a4aeedd-0ced-4a23-9fbf-279d53121af7

جاگر و هودی در نوع خود بی نظیر هستند!

آیا می دانید ست جاگر و هودی چقدر محبوب و محبوب است؟ پوشیدن ژاکت باعث می شود یکی از بهترین تیپ های ممکن را برای پاییز و زمستان خود بسازید و از شیک بودن در کنار دوستان خود لذت ببرید. البته باید به این نکته توجه کنید، اگر کاپشن شما کلاه دارد، یک هودی ساده بدون کلاه بپوشید و برعکس، اگر کاپشن شما کلاه ندارد، هودی بپوشید و کلاه را دور بیندازید، زیرا اینها این استایل بسیار تند است ناگفته نماند که می توانید این ترکیب جذاب را با نیم بوت و کلاه کامل کنید.

3-34





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.