افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

گردهمایی بزرگ بسیجیان استان سمنان برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 135527
گردهمایی بزرگ بسیجیان استان سمنان برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، صبح آدینه مراسم اجتماع باشکوه بسیجیان استان سمنان به مناسبت هفته بسیج در سراسر استان و با حضور اقشار مختلف بسیجیان و مردم در نقاط مختلف هشتم برگزار شد. شهرهای استان . در این دیدار بسیجیان بار دیگر به آرمان های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب […]

به گزارش خبرنگار مهر ، صبح آدینه مراسم اجتماع باشکوه بسیجیان استان سمنان به مناسبت هفته بسیج در سراسر استان و با حضور اقشار مختلف بسیجیان و مردم در نقاط مختلف هشتم برگزار شد. شهرهای استان .

در این دیدار بسیجیان بار دیگر به آرمان های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید وفاداری کردند. مراسم بنیادی در سمنان و بلوار حکیم الهی سالن ورزشی قائم (عج) با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است. در این مراسم فرمانده سپاه استان سمنان، استاندار سمنان و معاونین آنها حضور دارند.

مشابه این همایش قدرت بسیج در شهرستان های شاهرود، دامغان، گرمسار و سایر نقاط استان سمنان در حال برگزاری است. در سطح روستاها نیز پایگاه های بسیج مساجد سمنان به مناسبت هفته بسیج برنامه های مشابهی را برگزار کرده اند.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان در جمع مردم بسیج از اجرای بیش از 9 هزار برنامه و فعالیت در تمامی پایگاه های بسیج استان خبر داد و گفت: برنامه ها با محوریت مردم برگزار می شود. “

شوقانی با بیان اینکه در هفته بسیج 213 برنامه شهری در سطح استان سمنان برگزار شده یا در حال برگزاری است، افزود: تجمع عظیم اقتدار بسیج که امروز شاهد آن هستیم یکی از این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه بسیج امروز نشان داد که هر جا حضور جهادی آبرومندی وجود داشته که نمونه بارز آن دفاع مقدس است، موفق بوده ایم، گفت: بسیج منشأ برکات و خیر برای انقلاب اسلامی، نظام و اسلام بوده است. .

فرمانده سپاه سمنان گفت: شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» برای این ایام انتخاب شد تا یادی از امید و تلاش بسیجیان دلاور سراسر کشورمان باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.