افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

زخمی شدن هزاران نظامی صهیونیست در عملیات الاقصی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 135387
زخمی شدن هزاران نظامی صهیونیست در عملیات الاقصی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک منبع عبری زبان اعلام کرد که هزاران نظامی صهیونیست از هفتم اکتبر که عملیات حمله به الاقصی آغاز شد، زخمی شده اند. تحقیقات پایگاه خبری عبری «وی نت» حاکی از آن است که از 7 اکتبر تاکنون هزاران سرباز و نیروهای ذخیره ارتش […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک منبع عبری زبان اعلام کرد که هزاران نظامی صهیونیست از هفتم اکتبر که عملیات حمله به الاقصی آغاز شد، زخمی شده اند.

تحقیقات پایگاه خبری عبری «وی نت» حاکی از آن است که از 7 اکتبر تاکنون هزاران سرباز و نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل در جنگ غزه مجروح شده اند و وضعیت صدها نفر از آنها وخیم است.

این منبع اشاره کرد که هر روز ده ها سرباز اسرائیلی در جنگ غزه مجروح می شوند.

این منبع عبری زبان تاکید کرده است که خطرات نجات سربازان مجروح در میدان نبرد کمتر از خطرات جنگی نیست که ارتش در آن وارد غزه شده است.

در همین راستا حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پس از رعایت دقیق توافق فانوس دریایی در شمال فلسطین اشغالی با ورود چهار نظامی اسرائیلی به خانه ای در این شهر، مجاهدان مقاومت اسلامی با موشک های هدایت شونده به این خانه حمله کردند و آن را تخریب کردند و چهار نظامی اسرائیلی به شهادت رسیدند.

بر اساس این بیانیه، از صبح امروز بیش از 22 عملیات حزب‌الله علیه اماکن و شهرک‌های رژیم صهیونیستی انجام شده است که بیشترین تعداد عملیات در جبهه جنوبی لبنان از زمان آغاز عملیات «العرض» است. . .

ساعاتی پیش شبکه المیادین به نقل از نیروهای مقاومت لبنان گزارش داد: نیروهای مقاومت پس از شناسایی یک تانک موراکاوا متعلق به رژیم صهیونیستی در منطقه است راهب که در میان درختان پنهان شده بود، این تانک را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

پس از انهدام این تانک، عناصر پیاده دشمن در محل عملیات جمع شده و با سلاح های مناسب نیز مورد حمله قرار گرفتند. در این عملیات تعدادی از عناصر دشمن به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند. نیروهای لبنانی از پایگاه عین زمان در نزدیکی شهر واقع شده است مطمئن با موفقیت با 48 موشک کاتیوشا مورد هدف قرار گرفت.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که این حملات جدی ترین حملات از ابتدای جنگ تاکنون محسوب می شود و به همین دلیل حداقل 50 موشک از لبنان به سمت لبنان شلیک شد. الجلیل تیراندازی شده است

همچنین «ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسامشاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با قرائت بیانیه ای اعلام کرد که در چهل و هشتمین روز از عملیات تهاجمی الاقصی، مجاهدان ما همچنان در تمامی محورهای نبرد با نیروهای اشغالگر اسرائیل مقابله می کنند.

ابوعبیده در بیانیه خود گفت: به یاری خداوند از ابتدای حمله زمینی به غزه، 335 خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر، بولدوزر و بیل مکانیکی) را بطور کامل یا جزئی منهدم کرده ایم که از این تعداد 33 خودروی زرهی زرهی. در 72 ساعت گذشته منهدم شده است.مجاهدین ما در سه روز گذشته چندین عملیات منحصربفرد علیه نیروهای اشغالگر اسرائیل انجام دادند و تعدادی از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند.یکی از کمین های روز گذشته در منطقه دوقلو این اتفاق افتاد که یک ناو هواپیمابر اسرائیلی چند نظامی صهیونیست را رها کرد و مجاهدان ما به آنها حمله کردند و حداقل پنج سرباز را کشتند. گروهی از پیاده نظام دشمن در بیت. هانون ما با بمب های ضد نفر حمله کردیم».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.