افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

تحمیل شرایط به مقاومت غزه برای آتش بس علیه رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 135367
تحمیل شرایط به مقاومت غزه برای آتش بس علیه رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پس از دیدار سه ساعته با امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران حاضر شد. اسماعیل هنیه گفت: از دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خوشحالیم، هرچند این اولین دیدار ما از زمان آغاز عملیات الاقصی نیست، زیرا همیشه در تماس هستیم. در […]

به گزارش خبرنگار مهر؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس پس از دیدار سه ساعته با امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران حاضر شد.

اسماعیل هنیه گفت: از دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خوشحالیم، هرچند این اولین دیدار ما از زمان آغاز عملیات الاقصی نیست، زیرا همیشه در تماس هستیم. در جلسه امشب مواضع ایران را در این زمینه شنیدیم. مواضع جمهوری اسلامی ایران همیشه مواضع ثابتی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شهادت نزدیکانش در حملات رژیم صهیونیستی گفت: تعداد شهدای غزه بیش از 14 هزار نفر است که 65 درصد آنها زن و کودک هستند. همچنین 12 شهید از خانواده ام را به فلسطین معرفی کردم و 50 نفر از بستگانم نیز شهید شده اند. رژیم صهیونیستی شب گذشته به یکی از پسرعموهایم و همسرش حمله کرد و آن را به شهادت رساند.
هانیه تاکید کرد: همه این شهدا فدای مسجدالاقصی و آزادی قدس و این امت اسلامی هستند. مطمئن باشید شهدا زنده هستند و مایه سربلندی همه ماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: این شهدا هستند که نقشه فلسطین و افق آینده را ترسیم خواهند کرد. مردم غزه با مقاومت، ثبات و موضع خود توانستند رژیم صهیونیستی را به پذیرش مفاد آتش بس وادار کنند.

هنیه گفت: رژیم غزه را تقریباً به طور کامل ویران کرده و کشتار دسته جمعی را آغاز کرده است و سعی دارد مردم را از شمال به جنوب منتقل کند و به مصر براند. جهان باید در برابر این جنایات توسط سازمان های بین المللی موضع گیری کند. و جنایتکاران جنگی این رژیم را در مقابل لاهه و دادگاه بین المللی معرفی کنند. یکی از مقامات سازمان ملل اعتراف کرد که هرگز در زندگی خود جنایاتی از این دست ندیده است.

هنیه در خصوص حمایت ایران از مقاومت فلسطین گفت: حمایت ایران از فلسطین حمایتی ریشه دار و ماندگار است. سفرهای متعددی که وزیر ایران به سرتاسر جهان انجام داد با هدف رساندن صدای ملت ایران و امت اسلامی به گوش جهانیان بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.