افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

اعلام لحظه خداحافظی دی ماریا

  • کد خبر : 135361
اعلام لحظه خداحافظی دی ماریا

آفتاب نیوز: رسانه های آرژانتینی تایید می کنند که هم تیمی هایش سعی کردند او را مجبور به تغییر عقیده کنند اما این تصمیم مدت ها پیش گرفته شده بود. آنخل دی ماریا پس از مسابقات کوپا آمه ریکا که در ژوئن و جولای 2024 برگزار می شود، از تیم آرژانتین خداحافظی خواهد کرد. بازیکن […]

آفتاب نیوز:

رسانه های آرژانتینی تایید می کنند که هم تیمی هایش سعی کردند او را مجبور به تغییر عقیده کنند اما این تصمیم مدت ها پیش گرفته شده بود. آنخل دی ماریا پس از مسابقات کوپا آمه ریکا که در ژوئن و جولای 2024 برگزار می شود، از تیم آرژانتین خداحافظی خواهد کرد.

بازیکن فعلی بنفیکا با تایید این خبر در شبکه های اجتماعی اعلام کرد: آخرین دیدارهای مقدماتی برای من فرا رسیده است، نمی توانم با کلمات بیان کنم که تشویق و حمایت هواداران چقدر روی من تاثیر گذاشته است. از لحظه لحظه آن عشق لذت می برم و از همکارانم، دوستانم – که بدون آنها این داستان معنایی نداشت – لذت ببر، عشق هر یک از آنها باعث شد که امروز هستم.

متأسفانه ما نمی توانیم اجازه دهیم اتفاقی که در ورزشگاه ماراکانا افتاد دوباره تکرار شود، هیچ کس سزاوار چنین رفتار بدی نیست. هیت ها، خانواده ها و بچه های ترسیده جایی که باید فقط یک بازی را تماشا می کردند.

امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود. ما مطمئناً به عنوان بازیکن از مردم خود دفاع خواهیم کرد. کوپا آمه ریکا آخرین رقابتی خواهد بود که در آن پیراهن آرژانتین را بر تن خواهم کرد، با تمام درد در روح و بغضی در گلویم با بهترین اتفاقی که در دوران حرفه ای ام برایم رخ داد خداحافظی می کنم.

با تشکر از شما هواداران، به لطف خانواده ام، به لطف دوستان و هم تیمی هایم، ما به تاریخ سازی ادامه می دهیم و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.