افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

آتش بس برای صهیونیست ها نوعی تسلیم و شکست اطلاعاتی و امنیتی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 135267
آتش بس برای صهیونیست ها نوعی تسلیم و شکست اطلاعاتی و امنیتی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در یادواره ۶۰۰ شهید دماوند که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهری در حسینیه محله قاضی شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: شهادت یک جریان است. ، حرکتی دائمی و حقیقتی که در باطن جاری است و عمیق است و پدیده و حادثه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در یادواره ۶۰۰ شهید دماوند که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهری در حسینیه محله قاضی شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: شهادت یک جریان است. ، حرکتی دائمی و حقیقتی که در باطن جاری است و عمیق است و پدیده و حادثه نیست و لذا این مکان شریف و ارزشمند جاری و حیات می یابد.

وی ادامه داد: قتل در همه نهرها اتفاق می افتد و گاه نیت خیر دارد اما آنچه در راز شهادت است در رزق و روزی دائمی سیدالشهدا(ع) است و دائماً مژده می دهد که این مکان نهر دائمی است و راز را نشان می دهد. ماندگاری و پایداری ما به این دلیل است که آنها حضور دارند و ما از آنها کمک می گیریم.

وزیر کشور با بیان اینکه بزرگداشت شهدا یاد و خاطره شهدا را بیش از هر زمان دیگری برای همه زنده نگه می دارد، گفت: جریان شهدا جریانی بسیار قوی و قدرتمند است و هیچ چیزی نمی تواند با آن مقابله کند و این مهم در جهان اسلام است. انقلاب و دفاع vi santo اگرچه برخی فکر می کنند این به انقلاب ما بستگی دارد، اما اینطور نیست.

وحیدی گفت: امروز شاهد جنگ غزه هستیم و درس های بزرگی در این تاریخ نهفته است و هرکس حقیقت انقلاب و شهدا را بداند می تواند بفهمد که امروز چه می گذرد چرا که روزی در فلسطین رژیم صهیونیستی خواهد کرد. با تمام قدرت حرکت می کند و باور نمی کرد کسی جلوی او بایستد.

وحیدی خاطرنشان کرد: فلسطین فکر می کرد با مذاکره با آمریکا می تواند حقوق خود را از رژیم صهیونیستی بگیرد اما امروز شاهد مقاومت این رژیم هستیم. امروز رژیم صهیونیستی، آمریکا، کشورهای غربی و برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان که بر خلاف میل مردم خود به طور پنهان و آشکار با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، با ملت محاصره شده، مظلوم و مظلوم روبرو هستند. و آنها کسانی هستند که کمترین منابع را دارند. هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز ارتشی که خود را برتر می دانست مجبور به فراخوانی ناوهای هواپیمابر آمریکایی در منطقه و ارائه خدمات مختلف برای بقا و ترساندن مقاومت شده است، افزود: در چشم همه ملت ها. مردم جهان بی دفاع هستند. او غزه را به امید نابودی گروه حماس در میان آنها به شهادت می رساند، اما با تمام توان نظامی پس از حدود 50 سال نتوانسته به اهداف خود برسد. روزها.

وی با تاکید بر اینکه آتش بس برای آنها نوعی تسلیم و شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی است، افزود: آنها در دام حماس افتادند و مرتب مورد حمله قرار گرفتند و با وجود اینکه همه رسانه ها در دست آمریکاست، به لطف مقاومت، امروز قوی ترین است، رسانه ها مقاومت کرده اند و ما شاهد هستیم که چگونه روحیه ایثار و شهادت شکل می گیرد.

وزیر کشور اعلام کرد: امروز کوچ شناور است مولتی متر ایران با یک سلاح ساده وارد جنگ می شود ناوار در محل چند صد متر مهمات وجود دارد که نشان از توانمندی کشور دارد.به) است.

وحیدی با اشاره به اینکه امروز کشور ما در مقابل قدرت ها نشسته است و بدون شک همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بدون شک فلسطین پیروز است، ما هم این کشور را پیروز میدانیم، گفت: شهدا آمدند و به وظیفه خود عمل کردند. و مسیر و جریان را نشان داد. انسانی ساختند که از دل شهدای مدافع حرم شکل گرفت و اکنون مدافعان فلسطین و مدافعان غزه در صحنه هستند.

وی با اشاره به اینکه جهان در حال تغییر است و واقعاً در یک نقطه عطف تاریخی قرار داریم و این نقطه عطف تاریخی در راستای آینده روشن اسلام عزیز و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، افزود: رژیم صهیونیستی است. بیش از هر زمان دیگری به نابودی آن نزدیک شده است. آیا بعد از آن استکبار جهانی که موتور محرکه این رژیم بوده است، پابرجا خواهد ماند؟ قطعاً نشانه های نابودی آن نیز مشخص است.

وحیدی افزود: امروز در کشورهای آمریکایی و اروپایی شاهد جلوه هایی هستیم که دیگر اقتصادی نیست، بلکه یک حرکت انسانی، قانونی، بشردوستانه و فرهنگی است که مردم با مفاهیمی آشنا می شوند که تا به حال نشنیده اند و این تحول در جامعه است. این اهمیت برگرفته از ظلم، مقاومت و موقعیت است.

وی بیان کرد: امروز آمریکا با قدرت به صحنه آمده است زیرا می داند که شکست رژیم صهیونیستی آبروی آن را خواهد برد و اگر حمایت آمریکا نبود، نمی توانستند در برابر آن مقاومت کنند. این نقطه رسیده و این بیداری ملت ها بزرگترین دستاورد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.