افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

صرافی Bittrex از دسامبر بسته خواهد شد

  • کد خبر : 135253
صرافی Bittrex از دسامبر بسته خواهد شد

به گزارش خبرنگار بازار؛ با افزایش فشار بر فعالیت صرافی ها و شرکت های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، صرافی «بیترکس» پایان فعالیت خود را در 4 دسامبر اعلام کرد. بر اساس این گزارش، در پی اعلام تخلف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه چندین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از جمله بایننس و کراکن، […]

به گزارش خبرنگار بازار؛ با افزایش فشار بر فعالیت صرافی ها و شرکت های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، صرافی «بیترکس» پایان فعالیت خود را در 4 دسامبر اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در پی اعلام تخلف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه چندین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از جمله بایننس و کراکن، صرافی Bittrex که پرونده مشابهی در دادگاه فدرال این کشور دارد نیز کلیه فعالیت‌های مرتبط با آن را به حالت تعلیق درآورد. به صرافی کریپتوکارنسی: در ماه دسامبر اعلام کرد و از مشتریان خود خواست تا تمامی ارزهای خود را به دلار و یورو تبدیل کرده و قبل از تاریخ مذکور از این صرافی خارج شوند.

این صرافی همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: از انتقال ارز دیجیتال به حساب این صرافی خودداری کنید. ما نمی توانیم این دارایی ها را تضمین یا بیمه کنیم. اگر این کار را انجام دهید، تمام دارایی های ارز دیجیتال سپرده شده شما برای همیشه مسدود خواهد شد… با اندوه فراوان باید اعلام کنیم که صرافی BitTrex تمام فعالیت های خود را تعطیل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که صرافی ارزهای دیجیتال کراکن نیز از روز دوشنبه هفته جاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

طبق حکم صادر شده توسط دادگاه فدرال سانفرانسیسکو، ادامه فعالیت کراکن به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان در ایالات متحده غیرقانونی است و به دلیل نقض قانون دارایی های دیجیتال تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.