افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

رویکرد جدی برای حمایت از واحدهای تولیدی.

  • کد خبر : 135223
رویکرد جدی برای حمایت از واحدهای تولیدی.

به گزارش بازار، بهروز عباسی دادستان زنجان چندی پیش در جمع خبرنگاران گفت: تمرکز بر حمایت از واحدهای تولیدی است و دبیرخانه ستاد اقتصادی همواره پذیرای مشتریان است. دادستان زنجان تصریح کرد: اخیراً آندیا فولاد وابسته به سرمایه گذاران چینی در شهرستان ایجرود تصمیم نهایی گرفت و برای رفع مشکل وی مساعدت شد. لازم به […]

به گزارش بازار، بهروز عباسی دادستان زنجان چندی پیش در جمع خبرنگاران گفت: تمرکز بر حمایت از واحدهای تولیدی است و دبیرخانه ستاد اقتصادی همواره پذیرای مشتریان است.

دادستان زنجان تصریح کرد: اخیراً آندیا فولاد وابسته به سرمایه گذاران چینی در شهرستان ایجرود تصمیم نهایی گرفت و برای رفع مشکل وی مساعدت شد.

لازم به ذکر است یکی از شرکت های فولادی وابسته به سرمایه گذاران چینی در شهرستان ایجرود مستقر است. اخیراً مسائلی بین سهامداران و نحوه فروش آن بین دو مالک قدیم و جدید و رسیدگی به این اختلاف پیش آمده است. این روند توسط مراجع قضایی استان تسریع شد، خوشبختانه رای نهایی در دادگاه تجدیدنظر صادر شد.

لازم به ذکر است که مشکل زیست محیطی این کارخانه در شورای تامین استان نیز مطرح شد و از آنجایی که سرمایه گذار قبلی آلودگی محیط زیست را ایجاد کرده بود، سرمایه گذار جدید این مجموعه قول داد که مسئولان استانی به آنها فرصت رفع مشکلات را بدهند. مسئله. مشکلات زیست محیطی برای حل در نهایت مقرر شد اداره محیط زیست شرایط را برای این سرمایه گذار جدید در این کارخانه فراهم کند تا مشکلات زیست محیطی حل شود.

در این خصوص «شنگ کوان لی» مالک جدید این کارخانه فولاد گفت: خوشبختانه مسئولان قضایی استان در این زمینه با ما همکاری کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که مشکلات زیست محیطی این کارخانه را به حداقل برسانیم، گفت: اعلام کرده ام که برای حل مشکلات زیست محیطی که در گذشته وجود داشت به آنها فرصت داده می شود.

این مشکلات با مالک قبلی بود اما من با مدیریت جدید این مشکلات را حل می کنم و خوشبختانه برخورد مسئولان استان حمایت از من بود.

مالک چینی کارخانه فولاد آندیا ادامه داد: از سال 1392 تاکنون بدهی های این شرکت پرداخت نشده است و با مساعدت مسئولین و استان به ویژه با دستور مستقیم دادستان محترم در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم. . مورد. و امیدواریم تا شش ماه آینده با مساعدت مسئولین تمامی بدهی های این شرکت تسویه شود و از جمله مشکلات مالیاتی پرداخت و رفع شود.

در حال حاضر قرارداد کار انجام شده و بیش از 160 نفر مشغول به کار هستند و معوقات کارگران نیز پرداخت و به روز شده است. پیش بینی من این است که این کارخانه تا 5 ماه آینده وارد تولید شود.

وی گفت: پیش بینی من تولید 70 هزار تن چدن در ماه است. خوشبختانه مذاکرات اولیه با فولاد خوزستان انجام شده و محصولات این کارخانه به این کارخانه فروخته می شود.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت راه اندازی کارخانه چند نفر مشغول به کار خواهند شد، گفت: بیش از 1000 ایرانی در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.

مالک چینی آندیا فولاد درباره اختلافاتش با مالک سابق این کارخانه گفت: یک سری مشکلات پیش آمد و دادگاه تجدیدنظر رای قطعی داد و مشکلات اختلاف پایان یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.