افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تبلت 11 اینچی MatePad Pro (2024) با اتصال ماهواره ای در راه است

  • کد خبر : 135156
تبلت 11 اینچی MatePad Pro (2024) با اتصال ماهواره ای در راه است

هواوی به طور رسمی مدل 2024 تبلت 11 اینچی Matepad Pro خود را معرفی کرد. لیست مشخصات رسمی در وب سایت هواوی نشان می دهد که این تبلت با سیستم ماهواره ای چینی Beidou یکپارچه شده است و اولین تبلت در جهان است که از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند. لازم به […]


هواوی به طور رسمی مدل 2024 تبلت 11 اینچی Matepad Pro خود را معرفی کرد. لیست مشخصات رسمی در وب سایت هواوی نشان می دهد که این تبلت با سیستم ماهواره ای چینی Beidou یکپارچه شده است و اولین تبلت در جهان است که از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که هواوی هنوز رویداد معرفی این تبلت را برگزار نکرده و قرار است این رویداد در تاریخ 28 نوامبر برگزار شود. با دی جی همراه باشید.

Huawei MatePad Pro 11 اینچی (2024) قادر به استفاده از سیستم ارتباطی ماهواره ای Beidou چین است. این ویژگی به کاربران خود اجازه می دهد حتی در مناطقی که پوشش شبکه ندارند پیام های خود را ارسال کرده و مکان خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

پیاده سازی سیستم ارتباط ماهواره ای توسط هواوی شامل استفاده از ماهواره های مدار بالا واقع در ارتفاع 36 هزار کیلومتری است. قابل ذکر است که هواوی این کار را بدون نیاز به آنتن های اضافی انجام داد و در عوض این شرکت از فناوری های پیشرفته ای مانند الگوریتم های با کارایی بالا و پروتکل های ارتباطی نوآورانه برای بهینه سازی ارتباطات روی تبلت استفاده کرد.

یکی از دستاوردهای قابل توجه هواوی موفقیت آن در غلبه بر چالش های مربوط به مصرف انرژی و کاهش سیگنال است. غلبه بر این پیچیدگی های فنی گام مهمی برای این شرکت است، زیرا این دستاورد بزرگ تضمین می کند که MatePad Pro 11 اینچی (2024) نه تنها اولین تبلت مجهز به ماهواره در جهان خواهد بود، بلکه در مصرف انرژی نیز موثر خواهد بود. انرژی زیادی مصرف نخواهد کرد. در حال حاضر جزئیات رسمی دیگری در رابطه با این دستگاه منتشر نشده است.

Matepad Pro 11 اینچی (2024)

MatePad Pro 11 اینچی (2024) به صفوف دستگاه های هوآوی مجهز به فناوری ارتباطات ماهواره ای مشابه خواهد پیوست. پیش از این گوشی هایی مانند هواوی P60، Huawei P60 Pro، سری Mate 50، Mate X3، Mate X3 Pro، Mate XS2 و Nova 11 Ultra از این نوآوری استفاده می کردند.

یو چنگدونگ، مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی، بر پتانسیل تحول آفرین این فناوری تاکید کرد. وی ضمن اذعان به اینکه ارتباطات ماهواره ای ممکن است یک ضرورت روزمره نباشد، بر اهمیت آن تاکید کرد: این ویژگی ممکن است روزانه مورد استفاده قرار نگیرد، اما می توان از آن یک بار در طول عمر استفاده کرد و یک بار کافی است!




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.