افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

حضور نماینده باشگاه پرسپولیس در عربستان و دیدار با مسئولان نصر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 135018
حضور نماینده باشگاه پرسپولیس در عربستان و دیدار با مسئولان نصر – پرسپولیس نیوز

مدیر امور بین الملل پرسپولیس برای هماهنگی و بررسی شرایط به عربستان سفر کرد. امیرعلی حسینی بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) تهران را به مقصد ریاض ترک کرد تا هماهنگی و بررسی های لازم برای ورود کاروان پرسپولیس به عربستان و آمادگی های لازم از جمله اسکان و تمرین انجام شود. مسئول امور بین الملل باشگاه در […]

مدیر امور بین الملل پرسپولیس برای هماهنگی و بررسی شرایط به عربستان سفر کرد.

امیرعلی حسینی بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) تهران را به مقصد ریاض ترک کرد تا هماهنگی و بررسی های لازم برای ورود کاروان پرسپولیس به عربستان و آمادگی های لازم از جمله اسکان و تمرین انجام شود.

مسئول امور بین الملل باشگاه در این سفر از هتل و محل تمرین بازدید کرده و با سران باشگاه النصر و فدراسیون فوتبال عربستان دیدار و جلساتی خواهد داشت.

مدیر امور بین الملل باشگاه امروز (پنجشنبه) دو دیدار جداگانه با سران باشگاه النصر عربستان برگزار کرد.
امیرعلی حسینی در اولین جلسه با بدوی مدیر تیم فوتبال باشگاه و عبدالله مسئول هماهنگی امور فوتبال باشگاه النصر دیدار کرد.

در این جلسه در مورد موضوعاتی از جمله پیگیری ویزا بحث و تبادل نظر شد. چون هنوز ویزا به صورت کامل صادر نشده است. همچنین صدور شناسنامه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه و برخی مسائل تدارکات تیمی از جمله؛ تمهیداتی برای تهیه اتومبیل، اتوبوس تیم VIP، کامیون های باری، اسکورت پلیس و موارد دیگر انجام شد.

در دومین جلسه، سرپرست امور بین الملل باشگاه با حسن مدیر فنی تیم اصلی النصر در خصوص ورزشگاه تمرینی غیررسمی باشگاه که 90 درصد تمرینات این تیم در آن برگزار می شود و همچنین انجام آخرین جلسه تمرینی دیدار و گفتگو کرد. دو تیم در ورزشگاه اصلی مسابقه.
در بخش دیگری از این جلسه در خصوص برنامه تمرینی، تجهیزات لازم، بلیت فروشی و موضوعات مربوط به تمرینات و مسابقات و مسائل فنی تبادل نظر شد.

من باید بگویم؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برگشت مقابل النصر صبح فردا (جمعه) تهران را به مقصد ریاض ترک می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)