افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

ما شعار نه شرقی و نه غربی را حفظ می کنیم

  • کد خبر : 134859
ما شعار نه شرقی و نه غربی را حفظ می کنیم

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در اجلاس سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج در پیام امام (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به معنای ارتش مخلص است. خدایا مکتب عشق و مکتب شاهدان و شهدا و معراج پاک اندیشه اسلامی است. وی بیان کرد: مهم این است […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در اجلاس سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج در پیام امام (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به معنای ارتش مخلص است. خدایا مکتب عشق و مکتب شاهدان و شهدا و معراج پاک اندیشه اسلامی است.

وی بیان کرد: مهم این است که قرن ها و نسل ها مکتب سازندگی بسیج را بشناسیم که عاشقان و عاشقان را پرورش می دهد و آنها را برای انجام رسالت مهم خودسازی و جامعه سازی بسیج می کند.

رئیس جمهور افزود: بسیج یک سازمان، نهاد، حزب، شاخه و تخصص خاصی نیست. بسیج یک حرکت سیاسی خاص نیست، بسیج همه مردمی است که دغدغه انقلاب و ارزش‌های اسلامی و شکل‌گیری تمدن اسلامی را دارند.

رئیسی تصریح کرد: بسیج قلمرو همه طبقات و گویش ها و همه ملت هاست.

وی ادامه داد: بسیج مجموعه ای معتقد به خدا، معاد و ارزش های الهی است که فکر و اندیشه آنها در کنار هم است و هدفشان راه رفتن به سوی خدا، حق طلبی، عدالت خواهی، اجرای عدالت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است. .

رئیس جمهور افزود: هدف تشکیل امت اسلامی است که حرکت داشته باشد و همیشه پویا و هدفمند باشد، امتی که موانع را بشناسد و در رفع آنها بکوشد و در این راه توکل به خدا، خود اعتماد به نفس باشد. و اعتماد به ارزش‌های امت مهم است و عنصر حرکت، پویایی، اراده، عنصر امام، مرجعیت و رهبری از ویژگی‌های امت اسلامی است.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه در این حرکت همه لهجه ها و ملت ها را مد نظر داریم، افزود: امام راحل با الهام از آیات نورانی قرآن، سیره نبوی، سیره ائمه و پیشوایان، جامعه ای را بنا نهاد که به آن دستور می دهد. خیر و نهی از منکر، با اراده و تصمیم پولادین برای غلبه بر موانع و ساختن تمدنی به نام دین و ارزش های الهی.

وی بیان کرد: در پیامی که در 11 آذر صادر شد، نگاه بلندمدت امام به وضوح مشهود است و امام این روزها را دید و ضرورت بسیج و اندیشه و گفتار بسیجی را دانست.

رئیس جمهور ادامه داد: روزی که امام پرچم انقلاب شکوهمند اسلامی را به اهتزاز درآورد، ملتی مصمم و با اراده جمع شدند تا موانعی که در آن زمان از پای مردم بود را بردارند. حکومت ظالم و استعمار آمریکا و غرب و نیز مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی به رهبری امام حرکت کرد و خون بر شمشیر برد.

و افزود: در آن زمان مردم می دانستند که هر جنبشی که بخواهد خود را تثبیت کند باید متکی به کشور یا قدرت باشد یا باید موقعیت داشته باشد و همه قیام ها و نهضت های قبل از انقلاب به شرق و شرق وابسته است. غرب. و هستند و اولین قیامی که خود را نه شرقی و نه عربی اعلام کرد نهضت اسلامی به رهبری امام (ره) بود و ما این شعار را تا امروز حفظ کرده ایم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امام فرمودند ما می خواهیم طوری زندگی کنیم که وابسته به شرق و غرب نباشیم و مستقل و آزاد باشیم، گفت: بالاخره حکومتی بر اساس دین و تربیت دینی تشکیل شد.

آیت الله رئیسی گفت: این بینش نوید یک تمدن جدید در جهان بود و این تمدن جدید به رهبری امام (ره) آغاز شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: رهبر انقلاب در خطاب حکیمانه خود بارها فرمودند بسیج یک سخنرانی است، یک فکر است.

رئیسی افزود: سال ها بود که سازمان های آزادیبخش با توافقاتی مانند اسلو و شرم الشیخ برای آزادسازی قدس شریف می خواستند جلو بروند اما پس از انقلاب اسلامی تفکر بسیج تحولی در مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد کرد. .

به گفته وی، نهضت مقاومت در جنوب لبنان با الهام از امام (ره) و انقلاب اسلامی اولین هسته مقاومت در این منطقه را تشکیل داد و حرکت جدیدی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفت و برای اولین بار از رادیو شنیدیم. که اسرائیل مدعی است از نیل تا فرات از جنوب لبنان خارج شده است.

رئیس جمهور اعلام کرد: حزب الله و هسته مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب شکل گرفت.

آیت الله رئیسی افزود: رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی متحمل شکست نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شد و اسرائیل با این عملیات فروپاشید. این از رسانه های جهان اسلام نیست، بلکه از سران استکبار جهان است که اعلام کردند اسرائیل سقوط کرده است و این را می گویند و اگر کمک آمریکا و استکبار و کشورهای غربی نبود. چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: جریان مقاومت، جایگاه ایمان در مقابل استکبار است. مقابله عزت با شر است، مقابله نیروهایی است که به خدا، قیامت و معتقد به قرآن و پیامبر (ص) هستند، مردمی با اراده و اراده آهنین در برابر استکبار. این روحیه و حرکت بسیجی است.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در اجلاس سراسری مسئولان بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی، داعش را کار آمریکایی ها دانست و گفت: با همین روحیه بسیجی، جنبش فاطمیون، زینبون و حیدریون شکل گرفت.

آیت الله رئیسی افزود: تفکر بسیجی، جهادی و محوری با اراده الهی و اخلاص امام راحل و شهدای انقلاب ظهور کرد و این تفکر یمن را سرپا نگه داشته است.

وی یادآور شد: نیروی مقاومت در منطقه با همین روحیه و با صدای بلند جریان تکفیری را شکست داد، رهبری دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در پاسخ به خبرنگار سی ان ان گفتم هر جا که جریان مقاومت علیه نیروهای آمریکایی و حامیان آنها بود میدان پیروزی مقاومت شده بود.

آیت الله رئیسی گفت: اکنون که آتش بس اعلام شده به خوبی می توان تحلیل کرد که قطعا فلسطین پیروز است.

وی خاطرنشان کرد: آیا رژیم صهیونیستی اعلام نکرد که می خواهد غزه را تصرف کند و سپس اعلام کرد که به دنبال حمله به حماس و جهاد اسلامی است؟ آیا او به آن دست یافت؟

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی چیزی جز نفرت جهانی برای این عملیات نمی تواند به ارمغان بیاورد، گفت: امروز همه مردم جهان فارغ از دین و مذهب از رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه آمریکا متنفر هستند. و این نفرت مبارک است». خون پاک شهدا و فرزندان غزه آفریده شده است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به اهداف خود نرسید، می خواست مقاومت را سرکوب کند، اما نتوانست، استیصال رژیم صهیونیستی آن را در مقابل زنان و کودکان قرار داد و آن را به کشتن کودکان و تخریب خانه ها کشاند. که نهایت ناامیدی است.

وی خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: جهان از شما متنفر است و ما شک نداریم که دست انتقام الهی از شهادت این کودکان خواهد آمد و به حکومت دروغین اسرائیل پایان داده و همه حامیان آن را رسوا خواهد کرد. در جهان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.