افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

استایل و جذابیت های رترو که کمتر کسی درباره آن می شناسد / برای داشتن استایل و استایل رترو بپوشید

  • کد خبر : 134812
استایل و جذابیت های رترو که کمتر کسی درباره آن می شناسد / برای داشتن استایل و استایل رترو بپوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مد در سال های اخیر راه زیادی را پیموده است و می توان گفت این صنعت آنقدر رشد کرده که به غولی تبدیل شده است که با خودش رقابت می کند. چه مفهومی داره؟ یعنی لباس ها و مدل ها همیشه با هم رقابت می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مد در سال های اخیر راه زیادی را پیموده است و می توان گفت این صنعت آنقدر رشد کرده که به غولی تبدیل شده است که با خودش رقابت می کند. چه مفهومی داره؟ یعنی لباس ها و مدل ها همیشه با هم رقابت می کنند و هر چند سال یک بار آنقدر عوض می شوند و لباس جدیدی اضافه می شود که فکر می کنید آن لباس همان لباسی نبود که سه چهار سال پیش مورد تمسخر قرار می گرفت و حالا تبدیل به لباس شده است. که مدرن و مد روز محسوب می شود و می توانید اندام همه را ببینید.

جالب است بدانید که انواع مختلفی از سبک ها وجود دارد. به حدی که شاید حتی نام برخی از آنها را نشنیده باشید، چه رسد به اینکه از آنها استفاده کنید. یکی از این سبک ها رترو نام دارد که توسط پیشگامان هنر و مد رایج شده است.

اما سبک رترو چیست؟

در گذشته رترو ارتباطی با سبک نداشت و برای توصیف فیلم ها و موسیقی هایی که سبک قدیمی داشتند و یادآور گذشته بودند استفاده می شد. اما با گذشت زمان به سبکی تبدیل شد که اکنون در دنیا طرفداران زیادی دارد. نکته جالب این است که در ابتدا رترو برعکس مد بود و امروزه بسیاری آن را با سبک وینتیج اشتباه می گیرند، البته این دو سبک با شباهت های جالبی کاملاً متفاوت هستند.

یکی از نکاتی که در این زمینه وجود دارد این است که در سبک رترو قدرت انتخاب بیشتری برای بازگشت به گذشته و قدیمی بودن دارید، اما در وینتیج این موضوع کمتر مطرح است و می توانید عناصر سبک وینتیج را با سبک رترو مدرن ترکیب کنید و حرکت کنید. بر. در دوران مختلف

سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

اگر بخواهیم با المان های به کار رفته در استایل رترو آشنا شویم می توانیم به المان هایی که در زیر اشاره شده است اشاره کنیم که همگی در سبک رترو وجود دارند و می توانند ظاهری جذاب برای شما ایجاد کنند البته اگر جرات داشته باشید!

دامن های چین دار کوتاه

دامن های چین دار و کلوش

شلوار جین بزرگ و سایز بزرگ

تی شرت هایی که طرح چاپی از سوپراستارها و افراد مشهور دارند.

ژاکت هایی به سبک بلیزر که دو ردیف دکمه دارند.

کفش آل استار و ونس.

انواع پارچه چهارخانه

جوراب های رنگی با طرح ها و طرح های مختلف.

شلوار مدل مامان

سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

شلوار جین به سبک مادر بپوشید

به عنوان مثال یکی از لباس هایی که در سال های اخیر بسیار مد شده است، شلوار مامان است که با کمر بلند و فرم آزاد خود در دهه 80 مد بود و طرفداران زیادی داشت. اما خیلی وقت پیش روی فرش رسیدند و حالا می بینیم که این سبک شلوار دوباره رواج پیدا کرده و اتفاقا خیلی هم استفاده می شود.

از رنگ های نئونی مورد علاقه من غافل نشوید

رنگ‌های پاستلی و البته نئون در دهه 50 رایج بودند، اما بعد از آن از مد خارج شدند و در دهه 80 بازگشتند و به روز شدند و دوباره سقوط کردند و اکنون می‌بینیم که دوباره تاج و تخت خود را به دست آورده‌اند. اگر خانمی هستید که از رنگ ها مخصوصا پاستل استفاده می کنید، باید بدانید که رترو نیز شما را مجذوب این سبک رنگی می کند و از استفاده کنندگان رترو البته از نظر رنگی هستید.

سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

بلیزر و محبوبیت غیرقابل انکار

این سبک ژاکت که قدمت آن به قرن نوزدهم برمی گردد، دارای دو ردیف دکمه است که بسته می شوند و روی هم قرار می گیرند. این کت ها در گذشته با دامن های کوتاه و شلوار ترکیب می شدند، اما امروزه شاهد آن هستیم که این سبک از کت ها به شکلی خاص با استایل ها و تیپ های مختلف ترکیب می شود.

لباس راه راه، در سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل.

ژاکت های راه راه در دهه 1970 رایج بود. اما باید بگوییم که محبوبیت این سبک زیبا محدود به این دهه نبود و حتی امروزه نیز به وضوح و در مقادیر قابل توجهی می توان دید که هر کدام از ما یک لباس راه راه در کمد لباس خود داریم.

سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.