افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

با کت سفید چه بپوشیم تا زیبا به نظر برسیم؟ / ملکه برفی لباس های یخ زده ات را در می آورد

  • کد خبر : 134775
با کت سفید چه بپوشیم تا زیبا به نظر برسیم؟  / ملکه برفی لباس های یخ زده ات را در می آورد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما دوست داریم استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشیم زیرا به نوعی می توانیم سلیقه خود را از طریق لباس هایی که می پوشیم نشان دهیم، زیرا فردی با سلیقه و علاقه مند به مد و استایل همیشه به لباس ها نگاه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما دوست داریم استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشیم زیرا به نوعی می توانیم سلیقه خود را از طریق لباس هایی که می پوشیم نشان دهیم، زیرا فردی با سلیقه و علاقه مند به مد و استایل همیشه به لباس ها نگاه می کند، شناخته می شوند و شناخته می شوند. شاید این تنها زمانی باشد که مردم گول ظاهر یک نفر را نمی خورند و ظاهر خوب خوب است و ظاهر بد بد! پس امروز برای داشتن استایل خوب علاوه بر داشتن سلیقه باید نکاتی را در مورد اصول و قواعد استایل هم بدانیم، قصد داریم با شما در مورد لباس پوشیدن صحبت کنیم.

قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازیم، باید به شما بابت سلیقه خوبتان تبریک بگوییم، زیرا انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ مانتو در فصل زمستان می تواند ایده بسیار خوبی باشد. کت، بیایید به روانشناسی این رنگ نگاه کنیم. رنگ سفید می تواند نمادی از پاکی، کمال، پاکیزگی، معصومیت، سادگی، برابری، شروع جدید و خودکفایی باشد، علاوه بر این، این رنگ آرامش را نشان می دهد و ناخودآگاه احساس آرامش را به انسان منتقل می کند و همه چیز را متشنج می کند. برای پاسخ به این سوال که با مانتو سفید چه بپوشیم با ما همراه باشید.

با کت سفید چه بپوشیم؟ اقلام سیاه

یکی از زیباترین ترندها در تمام فصول ترکیب سیاه و سفید با استایل مخصوصا در فصل زمستان است. بنابراین، اگر می خواهید استایلی کلاسیک و رسمی داشته باشید که در هر فضا و موقعیتی شما را شیک نشان دهد، کافی است کت سفید با لباس مشکی را انتخاب کنید و بتوانید آن را با بقیه لباس های مربوط به استایل خود کاملا ترکیب کنید. . رنگ مشکی را طوری انتخاب کنید که تنها این دو رنگ استایل کلی شما را تشکیل دهند و در نهایت اگر همه چیز مشکی است، نقطه کانونی استایل شما کت شما خواهد بود.

در این استایل می‌توانید چکمه‌ها و نیم بوت‌های پاشنه دار یا تخت، شلوار جین یا چرم مشکی و پارچه، روسری‌های مینی سفید یا مشکی را انتخاب کنید تا علاوه بر داشتن ظاهری کلاسیک، استایل خود را به حداقل برسانید. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که نباید لایه ها را به سبک کلاسیک بپوشید.

با کت سفید چه بپوشیم

با کت سفید چه بپوشیم

با کت سفید چه بپوشیم؟ آیتم های صورتی

رنگ سفید را می توان یکی از رنگ هایی دانست که به راحتی با هر رنگی که بخواهید ترکیب می شود و این به دلیل خنثی بودن آن است اما در این بین وقتی آن را با یک سری رنگ ترکیب می کنید هارمونی منحصر به فرد و منحصر به فردی ایجاد می کند. فرد معتقد است که صورتی یکی از این رنگ هاست و می توانید کت سفید خود را با لباس های دیگر در طیف های مختلف رنگی از صورتی ترکیب کنید تا در زمستان استایلی زنانه و زیبا داشته باشید. البته بهتر است شلوار صورتی را انتخاب نکنید و شلوار جین تنگ یا چرم را انتخاب کنید.

با کت سفید چه بپوشیم

با کت سفید چه بپوشیم

با کت سفید چه بپوشیم؟ با این مانتو استایل خود را با یک لباس جین غیر رسمی کنید.

یکی دیگر از لباس‌هایی که می‌توان در هر استایل روزمره استفاده کرد تا آن را غیررسمی‌تر کند، شلوار جین است، فرقی نمی‌کند لاغر باشند یا مامان، زیرا در هر شرایطی باید انتظار داشته باشید که هنگام پوشیدن این لباس، استایلی شیک و به روز ایجاد کنید. با مانتو سفید اما در این میان باید به یک نکته توجه کنید و آن هماهنگی استایل و مدل مانتو با مدل و مدل شلوار انتخابی است. یک کت سایز بزرگ، می‌توانید شلوار تنگ بپوشید و اگر کت سفید بپوشید، می‌توانید شلوار لاغر را انتخاب کنید و همچنین می‌توانید دمپایی بپوشید.

با کت سفید چه بپوشیم

با کت سفید چه بپوشیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.