افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

شما دو رژ لب دارید و جیب من نمی تواند پروتز لب را جا کند؟ خوب، بزرگتر کردن لب ها آسان است.

  • کد خبر : 134757
شما دو رژ لب دارید و جیب من نمی تواند پروتز لب را جا کند؟  خوب، بزرگتر کردن لب ها آسان است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم ها عموماً به هر جنبه ای از ظاهر خود حساس هستند و حتی به مسائلی فکر می کنند که مردان هرگز به آنها فکر نمی کردند. به عنوان مثال، صورت برای همه افراد مهم است و همه دوست دارند در زیباترین حالت خود باشند، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم ها عموماً به هر جنبه ای از ظاهر خود حساس هستند و حتی به مسائلی فکر می کنند که مردان هرگز به آنها فکر نمی کردند. به عنوان مثال، صورت برای همه افراد مهم است و همه دوست دارند در زیباترین حالت خود باشند، اما قطعا می دانیم که هیچ مردی نمی تواند به اندازه یک زن به زیبایی چهره خود فکر کند. یک جنبه این است که ما خانمی را می‌بینیم که می‌خواهد زیبا باشد و می‌رود آرایش کند، اما مردی را می‌بینیم که مراقب سلامتی صورت و پوست خود است و اینطور از خودش مراقبت می‌کند، پس باید اینطور باشد. گفت. که در این شرایط آقای برو جلو!

اما یک لحظه می بینیم که خانم به خود می آید و حتی به پروتز لبش فکر می کند اما نمی خواهد برود ژل سی سی، سی سی تزریق کند. برای همین می آید و از روش های سنتی و طبیعی استفاده می کند. در حالی که لب های کوچک هیچ وقت برای آقایان مشکل ساز نیست و هیچ کاری برای آن انجام نمی دهند! راستی گفتیم پروتز لب! همچنین از شما پرسیدند که چگونه می توان پروتز لب در خانه داشت؟ پس با ما همراه باشید تا ببینید چگونه می توان این حرکت جالب اما موقت را انجام داد.

لب های مصنوعی با دارچین داشته باشید.

دارچین یکی از غذاهای گرمی است که ممکن است برخی افراد به آن حساسیت داشته باشند، بنابراین قبل از امتحان کردن آن مطمئن شوید که به این پروتز لب حساسیت ندارید. دارچین در بزرگ شدن لب ها بسیار موثر است و می توان از آن به عنوان یک روش خونی استفاده کرد. برای استفاده از این روش باید یک قاشق غذاخوری کامل پودر دارچین را با مقداری روغن وازلین یا کره کاکائو مخلوط کنید و سپس آن را روی لب‌هایتان بمالید و با این ترکیب ماساژ دهید تا لب‌هایتان داغ و متورم شوند. در اینجا می توانید لب های خود را بشویید و آن را چند بار در هفته تکرار کنید.

پروتز لب به روش خانگی.

پروتز لب در خانه فقط با یک یخ

شاید عجیب به نظر برسد، اما یخ نیز یکی از راه هایی است که باعث می شود لب های شما برای مدت کوتاهی مصنوعی به نظر برسند. از آنجایی که یخ باعث می شود سلول های مرده لب ها از بین برود و خون بیشتر جریان پیدا کند و لب ها قرمزتر به نظر برسند، برای استفاده از این روش کافی است روزی دو بار یخ را روی لب ها بزنید و برای دیدن پروتز ماساژ دهید.

لب های مصنوعی با فلفل بگیرید

از جمله روش های دیگری که جواب می دهد، اما باید بسیار مراقب باشید و مطمئن شوید که هیچ حساسیتی ندارید، استفاده از فلفل است. به این ترتیب می توانید هم از فلفل سیاه و هم فلفل قرمز هندی استفاده کنید. برای این کار می توانید از یک قاشق غذاخوری فلفل از نوعی که بیشتر دوست دارید استفاده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. سپس این مخلوط تند و ملایم را روی لب هایتان بمالید و ماساژ دهید تا کار خودش را بکند و در نهایت وقتی احساس کردید لب هایتان بزرگتر شده اند با آب گرم بشویید.

پروتز لب به روش خانگی.

پروتز لب در منزل با مسواک و خمیر دندان.

در روش برس خالی، هر چه لب ها کمتر لایه برداری شوند، بهتر است زیرا براق تر هستند و لایه های کمتری برداشته می شوند و می توان آنها را بزرگتر نشان داد. اما اگر با خمیردندان مشکلی ندارید می توانید از خمیر دندان نعنایی برای این کار استفاده کنید.

استفاده از روغن های طبیعی به عنوان پروتز لب

برخی روغن های طبیعی مانند روغن نعناع و روغن فلفل هندی وجود دارند که می توانند جریان خون را در لب ها افزایش داده و آنها را بزرگتر کنند. به عنوان مثال، می توانید روغن نعناع را فقط به لب های خود بمالید و ماساژ دهید. اما باید روغن فلفل هندی را با روغن نارگیل یا آب مخلوط کنید یا چند قطره به بالم لب خود اضافه کنید که این هم یک روش کار است.

پروتز لب به روش خانگی.

لب های مصنوعی را با آرایش لب تهیه کنید

قطعا بسیاری از خانم ها استفاده از رژ لب و روش های آرایش را بلدند و آموزش لازم نیست، اما اگر می خواهید آن را بهبود ببخشید، باید بگوییم که بهتر است از رژ لب قهوه ای متوسط ​​که نه روشن و نه تیره است، در اطراف استفاده کنید. لبهای تو. کمی خارج از خط لب بکشید و سپس تغذیه کنید و سپس یک برق لب مناسب داخل لب های خود بزنید.

پروتز لب





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.