افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

رژیم صهیونیستی نتوانست بر اراده مردم مقاوم و مجاهد فلسطین غلبه کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 134604
رژیم صهیونیستی نتوانست بر اراده مردم مقاوم و مجاهد فلسطین غلبه کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به بیروت با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خلیل الهیه رئیس ائتلاف عربی دیدار کرد. اسلامی. و معاون رئيس جنبش حماس در غزه، و درباره وقايع فلسطين گفتگو كردند. بررسی آخرین وقایع غزه و روند قریب الوقوع آتش بس در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به بیروت با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خلیل الهیه رئیس ائتلاف عربی دیدار کرد. اسلامی. و معاون رئيس جنبش حماس در غزه، و درباره وقايع فلسطين گفتگو كردند. بررسی آخرین وقایع غزه و روند قریب الوقوع آتش بس در این منطقه مهمترین موضوعی بود که در نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان با سران جنبش فلسطینی حماس و جهاد اسلامی مطرح شد.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با خانواده بیش از 14 هزار و 500 شهید غزه و کرانه باختری همبستگی کرد و برای هزاران مجروح حملات جنون آمیز آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد. . رژیم صهیونیستی علیه غزه نیز با بیان دستاوردها و پیروزی‌های جنبش مقاومت، به گروه‌های مقاومت و ملت بزرگ و صبور فلسطین تبریک گفت.

امیرعبداللهیان امروز با تحسین صبر و استقامت مردم غزه و کرانه باختری فلسطین و رشادت نیروهای مقاومت در نبرد میدانی با نیروهای متجاوز صهیونیست، گفت: همه اذعان دارند که مقاومت فلسطین در این عرصه قدرت زیادی دارد. میدان که متجاوزان نمی توانند او را شکست دهند.

امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه اکنون دشمنان غزه را قلب میدان می دانند و لبنان، عراق، یمن و سوریه نیز بخش هایی از میدان غزه به هم پیوسته هستند، افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه و نامحدود آمریکا و … کشتار و مجروح شدن ده ها هزار فلسطینی که 70 درصد آنها کودک و زن هستند و با حمله و تخریب بیمارستان ها و ارتکاب انواع جنایات جنگی نتوانستند اراده و اراده مردم و مجاهد فلسطینی مقاوم را شکست دهند. در تلاش برای ادامه همان اهداف تجاوز و عملیات نظامی علیه غزه هستند و همزمان در عرصه سیاسی به تلاش های خود برای جلب حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین ادامه می دهند. امیرعبداللهیان تاکید کرد: ملت فلسطین نشان داد که نقشه آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی را چه در عرصه سیاسی و چه در صحنه شکست خواهد داد.

در این دیدار آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن قدردانی از حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از حقوق ملت فلسطین، سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان در ابن مقاطع حاوی پیام روشنی بود و بدون شک گفت که ائتلاف چندجانبه غزه و مردم و مقاومت فلسطین را مورد خطاب قرار داده است، اما این ائتلاف با وجود این تجاوز طولانی مدت و گسترده مجبور به پذیرش آتش بس موقت شد. . کشتار فلسطینی ها و تخریب گسترده زیرساخت های غزه و حتی حمله به بیمارستان ها.

آقای خلیل الهیه از رهبران برجسته جنبش حماس در تشریح ابعاد توافق آتش بس موقت گفت: ما به تلاش جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از ملت فلسطین افتخار می کنیم. وی افزود: آمریکا در تعیین اهداف راهبردی با رژیم صهیونیستی شریک است، اما با وجود جنگ 45 روزه نتوانستند پیروزی‌هایی جز کشتار زنان و کودکان فلسطینی و تخریب بیمارستان‌ها ثبت کنند. مجبور به پذیرش آتش بس موقت شد.

امیر عبداللهیان با مقامات ارشد حماس دیدار و گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان با مقامات ارشد حماس دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.