افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

رئیسی: امت اسلامی باید نسبت به موضوع فلسطین حساس باشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 134580
رئیسی: امت اسلامی باید نسبت به موضوع فلسطین حساس باشد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گفتگو با شبکه پنج محور مقاومت در خصوص مسئله فلسطین اظهار داشت: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است. امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرمودند که اولین مسئله جهان اسلام فلسطین و آزادی مقدسات است. نه تنها فلسطینی ها، […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گفتگو با شبکه پنج محور مقاومت در خصوص مسئله فلسطین اظهار داشت: مسئله فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است. امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرمودند که اولین مسئله جهان اسلام فلسطین و آزادی مقدسات است. نه تنها فلسطینی ها، بلکه تمام امت اسلامی باید نسبت به فلسطین حساس باشند و نسبت به حمدالله هم حساس هستند.

وی افزود: عملیات هجومی الاقصی از نظر گستره کاری و شکنندگی برای دشمن بسیار مهم بود و هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست. تمام محاسبات دشمن را به هم زد. در زمینه های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی شکستی شایسته بود.

رئیس جمهور گفت: دلیل اینکه آمریکایی ها و کشورهای غربی در سرزمین های اشغالی از یکدیگر پیشی می گیرند، نگرانی های جدی آنها بود. برخی از مقامات غربی این نگرانی را ابراز کردند و به برخی از رهبران منطقه گفتند که ما احساس کردیم رژیم صهیونیستی در یکی از آنها فروپاشیده است. به همین دلیل آمریکا احساس کرد که باید با همه نیروها چه با سلاح، چه با حضور و چه با وسایل ارتباطی خود برای کمک به رژیم صهیونیستی وارد میدان شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل تصرف غزه و انهدام حماس وارد نوار غزه شد که تا امروز در هیچ یک از آنها موفق نبوده است. فضای ضدصهیونیستی ایجاد شده بی نظیر است و ناشی از جنایات خود اسرائیل است.

رئیسی تصریح کرد: کشتار زنان و کودکان فضایی از نفرت نسبت به صهیونیست ها را در جهان ایجاد کرده است که تاکنون سابقه نداشته است. آنچه غربی ها درباره حقوق بشر، زنان و کودکان ادعا کردند نادرست بود. همه مردم فهیم دنیا دریافتند که تمامی ادعاهای سازمان ها و سازوکارهای بین المللی دروغ و نادرست است.

رئیس جمهور با اشاره به نقش آمریکا در جنگ غزه گفت: پس از عملیات 7 اکتبر رژیم صهیونیستی فروپاشید و آمریکایی ها آن را سرپا نگه داشتند و دلیل رقابت آمریکایی ها و کشورهای غربی به دلیل حضور آنها در سرزمین های اشغالی است. آنها نگرانی های جدی ایجاد کرده بودند …

رئیسی افزود: برخی از مقامات غربی این نگرانی را ابراز کردند و به برخی از سران منطقه گفتند که ما احساس کردیم رژیم صهیونیستی در یکی از آنها فروپاشیده است. به همین دلیل آمریکایی ها احساس کردند که باید با تمام توان خود، چه با سلاح، چه با حضور و چه با رسانه های خود، برای کمک به رژیم صهیونیستی وارد میدان شوند.

رئیسی با بیان اینکه امروز موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حل شده است، گفت: آزادی قدس شریف مربوط به مسلمانان است و فلسطینی ها در رأس این موضوع قرار دارند.

رئیس جمهور اعلام کرد: اسرائیل نتوانست مقاومت را از بین ببرد. امروز رژیم صهیونیستی در مقابل افکار عمومی جهان قرار دارد.

رئیسی با بیان اینکه پیوند مردم فلسطین با جمهوری اسلامی ایران پیوند قلبی و راهبردی است، تصریح کرد: سران کشورها در جلسات خصوصی می گویند مواضع صریح ایران در قبال فلسطین صحیح است و این بیانیه نشان از قدرت ایران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.