افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

ورود پلیس ترکیه به پرونده خانه وحشت امیر تتلو!

  • کد خبر : 134559
ورود پلیس ترکیه به پرونده خانه وحشت امیر تتلو!

کد خبر: 12519 ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۰۴:۱۵:۲۷ خبرگزاری «اهلاس» ترکیه گزارش داد که پلیس ترکیه در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی و شکایات دریافتی از سوی فعالان حقوق بشر زنان، تحقیقاتی را درباره محل سکونت «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرده است. گفتن فردا | خبرگزاری «اهلاس» ترکیه گزارش داد که پلیس ترکیه در پی انتشار […]



کد خبر: 12519

۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۰۴:۱۵:۲۷






خبرگزاری «اهلاس» ترکیه گزارش داد که پلیس ترکیه در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی و شکایات دریافتی از سوی فعالان حقوق بشر زنان، تحقیقاتی را درباره محل سکونت «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرده است.

گفتن فردا | خبرگزاری «اهلاس» ترکیه گزارش داد که پلیس ترکیه در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی و شکایات دریافتی از سوی فعالان حقوق بشر زنان، تحقیقاتی را درباره محل سکونت «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرده است.

در این ویدئوها و بسیاری از ویدئوهای خبری دیگر، مردم مدعی شده اند که دختران و نوجوانان جوان در خانه این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

سحر قریشی بازیگر ایرانی با انتشار ویدئوهایی این روند را تایید و افشا کرد.

با گذشت زمان، برخی از همکاران سابق تتلو با انتشار ویدئوهای مشابه به این موج دامن زدند. اکنون ویدئوهایی از سوی نزدیکان این خواننده به صورت علنی منتشر شده که شبهه ها را افزایش داده است.

پلیس ترکیه اعلام کرده است که تا رسیدن به نتیجه نهایی تحقیقات، دسترسی رسانه ها به این پرونده محدود خواهد بود.

امیر تتلو به دلیل رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی در بسیاری از کشورهای جهان نمی تواند ویزا بگیرد و کنسرت های او در اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر به جز ترکیه لغو می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.