افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

افشای دروغ دیگر ارتش اسرائیل/سوختن خانواده های صهیونیست توسط نیروهای داخلی + فیلم

  • کد خبر : 134465
افشای دروغ دیگر ارتش اسرائیل/سوختن خانواده های صهیونیست توسط نیروهای داخلی + فیلم

به گزارش رکنا، «مکس بلومنتال» روزنامه نگار، نویسنده، وبلاگ نویس و فیلمساز سرشناس آمریکایی در گزارشی تصاویری را فاش کرد که اسرائيل وی با انتشار پستی درباره خانه های سوخته کامل شهرک نشینان صهیونیست در شهرک بیری در شرق نوار غزه مدعی شد که آنها و خانواده های صهیونیست ساکن در آن خانه ها در […]

به گزارش رکنا، «مکس بلومنتال» روزنامه نگار، نویسنده، وبلاگ نویس و فیلمساز سرشناس آمریکایی در گزارشی تصاویری را فاش کرد که اسرائيل وی با انتشار پستی درباره خانه های سوخته کامل شهرک نشینان صهیونیست در شهرک بیری در شرق نوار غزه مدعی شد که آنها و خانواده های صهیونیست ساکن در آن خانه ها در آتش سوختند. مقاومت فلسطین دروغ بود و این خانه ها توسط خود ارتش صهیونیستی و حملات آن به آتش کشیده شد.

در این بیانیه آمده است: تحقیقات اسرائیلی-آمریکایی نشان می دهد که ارتش اسرائیل پس از دریافت دستور بمباران شهرک بیری با تانک و جنگنده برای جلوگیری از اسیر شدن شهرک نشینان به دست سربازان مقاومت، مسئول حمله و سوزاندن منازل و ساکنان آن بوده است. ..

بلومنتال در این گزارش فاش کرد: «تووال اسکاپا» یکی از مقامات امنیتی شهر بیری تأیید کرده است که تمام این عکس‌هایی که برای سرزنش حماس برای زنده سوزاندن ساکنان این شهر گرفته و به رسانه‌های غربی منتقل شده است، نیست. درست است و حقیقت این است که ارتش به دستور مقامات ارشد این رژیم، اسرائیل این خانه ها را با تانک بمباران کرد.

وی همچنین گزارش داد: در این زمینه شواهد متعدد دیگری در رسانه های عبری یافت می شود که در گزارش خود به آن پرداخته ایم و همه این شواهد حاکی از حمله سیستماتیک و برنامه ریزی شده علیه خودی ها است. مقامات ارتش اسرائیل در تلاش هستند تا از دستگیری “اسرائیلی ها” در نوار غزه جلوگیری کنند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی به حمله به یک جشنواره موسیقی که توسط صهیونیست ها در اولین روز عملیات حمله به الاقصی برگزار شده بود، اعتراف کرده بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با استناد به تحقیقات پلیس این رژیم نوشت: به نظر می رسد یکی از هلیکوپترهای نظامی ما به اشتباه چند شرکت کننده جشنواره را در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین ریم کشته است.

تحقیقات اضافه کرد که اکثریت حاضران در جشنواره موفق به فرار شدند.

در بخشی دیگر از این تحقیقات آمده است که جنبش حماس از قبل از این جشنواره اطلاعی نداشت.

با آغاز عملیات تهاجمی الاقصی در 15 اکتبر، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که رزمندگان حماس به شرکت‌کنندگان در این جشنواره حمله کرده و آن‌ها را بزرگ‌نمایی کرده و فضایی ساختگی برای مظلوم جلوه دادن آنها ایجاد کردند.

رژیم صهیونیستی حمله به این جشنواره موسیقی را دستاویزی برای حملات همه جانبه علیه غیرنظامیان در نوار غزه قرار داد و حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و چراغ سبز آنها را برای کشتار دسته جمعی فلسطینیان دریافت کرد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.