افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
5

تصاویری از گلکسی A35 به همراه مشخصات کلیدی آن به بیرون درز کرده است

  • کد خبر : 134405
تصاویری از گلکسی A35 به همراه مشخصات کلیدی آن به بیرون درز کرده است

سری گلکسی A سامسونگ مجموعه ای از گوشی های هوشمند و تبلت های میان رده تولید شده توسط سامسونگ است. مدل های این سری در بازه های قیمتی متنوع و با طراحی زیبا و مدرن و بدنه ای از پلاستیک و شیشه، صفحه نمایش های باکیفیت در سایزهای مختلف، دوربین های باکیفیت برای […]


سری گلکسی A سامسونگ مجموعه ای از گوشی های هوشمند و تبلت های میان رده تولید شده توسط سامسونگ است. مدل های این سری در بازه های قیمتی متنوع و با طراحی زیبا و مدرن و بدنه ای از پلاستیک و شیشه، صفحه نمایش های باکیفیت در سایزهای مختلف، دوربین های باکیفیت برای عکاسی و فیلم برداری، پردازنده های قدرتمند، حافظه داخلی و امکانات ارتباطی رم کافی مانند 4G، NFC، بلوتوث و وای فای، باتری با ظرفیت بالا و شارژ سریع، اندروید به روز شده و رابط کاربری Samsung One UI از محبوب ترین گوشی های موجود در بازار هستند.

طبق شایعات، انتظار می رود سامسونگ در اوایل سال 2024 مدل های به روز شده سری گلکسی A خود را معرفی کند که یکی از آنها گلکسی A35 است که امروز تصاویر جدیدی از آن به بیرون درز کرده است. انتظار می رود گلکسی A35 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز باشد.علاوه بر این، تصاویر فاش شده نشان می دهد که این گوشی حاشیه های نسبتاً ضخیمی در اطراف نمایشگر و دوربین آن دارد. سلفی در یک بریدگی قطره ای اشکی تعبیه شده است. .

گلکسی A35

ابعاد این گوشی 161.6 x 77.9 x 8.2 میلی متر گفته می شود، فریم صاف و صافی دارد و دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست بدنه تعبیه شده است. در پشت گلکسی A35، طراحی معروف سامسونگ با سه لنز دوربین مجزا و عمودی خودنمایی می کند. هر یک از لنزها در یک حلقه فلزی جداگانه قرار گرفته و فلاش LED بین لنز اول و دوم قابل مشاهده است.

گلکسی A35

شایعه شده است که گلکسی A35 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی به عنوان سنسورهای کمکی است. انتظار می رود این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی باشد. ما منتظر جزئیات بیشتر در مورد A35 هستیم و در صورت فاش شدن اطلاعات جدید، آنها را در بخش DigiRo News با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.