افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

از احساسی بودن سواره نظام تا عکس یادگاری باستان شناسان با رهبر انقلاب

  • کد خبر : 134221
از احساسی بودن سواره نظام تا عکس یادگاری باستان شناسان با رهبر انقلاب

به گزارش اسمارتک نیوز، صبح امروز ورزشکاران و مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگجو و مسئولان و پیشکسوتان ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. دیداری که صمیمانه بود و البته جنبه های جالبی هم داشت. *این جلسه طبق برنامه قبلی از ساعت 10 صبح آغاز شد. * مهمانان بر خلاف تصور […]

به گزارش اسمارتک نیوز، صبح امروز ورزشکاران و مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگجو و مسئولان و پیشکسوتان ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. دیداری که صمیمانه بود و البته جنبه های جالبی هم داشت.

*این جلسه طبق برنامه قبلی از ساعت 10 صبح آغاز شد.

* مهمانان بر خلاف تصور به راحتی وارد اتاقی شدند که رهبر معظم انقلاب در آن سخنرانی داشتند و خبری از مسائل شدید امنیتی نبود.

*زمانی که ورزشکاران سابق در ابتدای مراسم به اجرای برنامه پرداختند، رهبر معظم انقلاب از عملکرد آنها راضی و به وجد آمدند.

* وقتی رهبر معظم انقلاب از سارا جوامناردی به دلیل بالا رفتن روی سکو به همراه فرزندش تمجید کردند، این ورزشکار بسیار هیجان زده شد.

* رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در مورد رژیم صهیونیستی از واژه خاصی برای ورزش کشتی استفاده کردند. گفتند: رژیم صهیونیستی در حادثه طوفان الاقصی ضربه فنی خورد، یعنی حماس به عنوان یک گروه مبارز، نه به عنوان دولت، نه به عنوان کشوری با امکانات زیاد، به عنوان یک گروه، یک گروه مبارز توانست. با آن امکانات به دولت صهیونیستی حمله کند.

* در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار قهرمانان ورزشی و مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی، حدیثی از حضرت علی (ع) با مضمون «من قیام می کنم» نصب شد. به درجات عظمت خداوند». امیرالمومنین (علیه السلام) می فرمایند: هر که تلاش و اراده را بالا ببرد، مردم او را بزرگ می شمرند.

* ورزشکاران سابق اجرای برنامه در حضور مقام معظم رهبری با آنها عکس یادگاری گرفتند.

*بیان شعف ورزشکاران قبل از دیدار با رهبر معظم انقلاب از نکات جالب این دیدار بود.

*اظهارات لیدرها در مورد مسائل جزئی ورزشی نشان داد که در این زمینه اشراف کامل دارند.

* کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ارائه کرد. وی همچنین گفت: دغدغه های رهبر معظم انقلاب که در دیدار قبلی ایشان با جامعه ورزش مطرح شده بود در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار گرفته است.

* وزیر ورزش و جوانان به پروژه ساخت ورزشگاه بزرگ تهران نیز اشاره کرد. وی مسکن و اشتغال را مهمترین دغدغه ورزشکاران برشمرد.

* رهبر انقلاب بار دیگر به موضوع مربیان ایرانی اشاره کردند.

* حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از بیانات خود از ورزشکارانی که مدال های خود را به مردم و شهدای غزه اهدا کردند، تشکر کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.