افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

دزدان غافلگیر کننده موتورسیکلت در خیابان بتل

  • کد خبر : 134152
دزدان غافلگیر کننده موتورسیکلت در خیابان بتل

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی، کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 6 آبان در راستای اجرای طرح. ارتقای امنیت اجتماعی ماموران کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان آهنگ بودند که به یک موتورسیکلت با سرنشین ترک مشکوک شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. وی افزود: بررسی های اولیه […]

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی، کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 6 آبان در راستای اجرای طرح. ارتقای امنیت اجتماعی ماموران کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان آهنگ بودند که به یک موتورسیکلت با سرنشین ترک مشکوک شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران نشان داد که این موتورسیکلت چندی پیش به سرقت رفته است. سرقت ناپدید شده و سرنشینان آن سارقان حرفه ای هستند که همین سرنخ برای صدور دستور توقف خودروی مذکور کافی بوده است.

کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: موتورسوار با مشاهده گشت زنی پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروهای شهروندان عبوری آسیب رساند و بی توجهی به هشدار ماموران کرد.

این افسر پلیس اظهار داشت: ماموران در اولین اقدام با ایجاد طرح کنترل خودرو را متوقف و موفق شدند گرفتن هر دو متهم شدند.

سرهنگ بهرامی بیان کرد: ادوات و ادوات سرقت در کوله پشتی متهمان کشف و متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و سایر سرقت های موتورسیکلت در خیابان های تهران اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران همچنین مشخص شد که متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اواخر شب در خیابان های تهران اقدام به سرقت موتورسیکلت از شهروندان می کردند.

کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.