افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

درویش در پرونده افشاگری سپاهان تبرئه شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 134134
درویش در پرونده افشاگری سپاهان تبرئه شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد. کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر اعلام کرد: * در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی چادر ملو اردکان به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر رد دعوای باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر عدم پرداخت هزینه دادرسی در مهلت مقرر در […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر اعلام کرد:

* در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی چادر ملو اردکان به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر رد دعوای باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر عدم پرداخت هزینه دادرسی در مهلت مقرر در مهلت مقرر. رسیدگی به شکایت شقاه مذکور از یوسف بخشی زاده مربی تیم مس. با توجه به محتویات پرونده و فیش پرداختی، باشگاه تجدیدنظر خواه تلقی می شود که هزینه مربوطه را در موعد مقرر پرداخت کرده است، لذا به استناد ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، پرونده به کمیسیون انضباطی ارجاع می شود. برای بررسی، رای داده شده نهایی است.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی بندر انزلی ملوان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن سیاوش فرید بازیکن تیم ملوان به سه جلسه محرومیت و سه جلسه محکوم شد. صد میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل ضربه عمدی بازیکن تیم حریف در جریان بازی فوتبال دو تیم نود ارومیه (میزبان) و ملوان بندر انزلی (مهمان) از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور، با عنایت به در مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراضی وارد می شود که به درخواست معترض لطمه وارد می کند، در غیر این صورت وفق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد درخواست تجدیدنظر خواهی. . دادخواست صادره با تعدیل مبلغ جریمه نقدی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال تأیید و اعلام می گردد، رأی صادره قطعی است.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی آرمان گهر سیرجان توسط علی نظری مبنی بر رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت شاکی به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 800 هزار و 450.000 ریال. مابقی حقوق شاکی به استناد قرارداد و هزینه های دادرسی علیه وی صادر شده است، با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، به استناد ماده 17 ق.م.ا. آیین نامه داخلی کمیسیون اساسنامه بازیکنان فدراسیون فوتبال هرچند ایراد را رد می کند. حکم صادره تایید و ابلاغ می شود، این حکم قطعی است.

*با توجه به درخواست زهرا غریب زاده دایر مبنی بر توقف اجرای مابقی محکومیت شش جلسه ای ناشی از محکومیت در رویه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف، با توجه به اینکه مشارالیه سابقه محکومیت در دادگاه را ندارد. مراجع قضائی فدراسیون فوتبال و محرومیت مذکور را مستوجب مجازات دانسته و توبه کرده است، لذا بر اساس ماده 107 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، تعلیق اجرای سه جلسه تعلیق قطعی به مدت یک سال صادر می شود. اعلام کرد چنانچه در مدت تعلیق مرتکب تخلفی شود که موجب صدور حکم قطعی از سوی مراجع قضایی فدراسیون شود، حکم تعلیق صادر خواهد شد. این رای نهایی است.

*در رابطه با فرجام خواهی باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم توسط محمد نصرتی مبنی بر رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ دو هزار تومان. 625 میلیون ریال بابت مابقی مطالبات تجدیدنظرخواه به استناد قرارداد و هزینه های مراحل دادرسی با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره حق تجدیدنظرخواهی صادر شد و اعتراض مؤثری نداشت. انجام شد که به دادخواست پروتستان لطمه زد، طبق ماده 17 آیین نامه کمیسیون وضعیت بازیکن فدراسیون فوتبال، با وجود اینکه اعتراض رد شد، دادخواست صادر شد که تایید و اعلام می شود. این رای نهایی است.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر برائت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتهامات انتسابی نسبت به مفاد پرونده با عنایت به نوشته های طرفین و بویژه دفاعیات شاکی، وقوع تخلف، لذا با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراضی وارد و مؤثر واقع نشد. که به دادخواست پروتستان لطمه وارد کند، بر اساس ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، اگرچه اعتراض رد می شود، دادخواست صادر شده تأیید و اعلام می شود. تصمیم قطعی است.

*در رابطه با شکایت باشگاه فولاد خوزستان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از لیزر و توهین به داور مسابقه صادر شده است. توسط تماشاگران تیم فولاد خوزستان در جریان بازی فوتبال بین دو تیم فوتبال خوزستان (میزبان) و شمس آذر قزوین (مهمان) از سری مسابقات لیگ برتر هفته هشتم با توجه به مجموع محتوای مطابق با ماده ماده 106 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال با وجود رد درخواست تجدیدنظر، درخواست صادره تایید و با تعدیل کمی اعلام می شود. تا پانصد میلیون ریال. تصمیم قطعی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)