افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

مهلت دولتی برای صاحبان خانه های لوکس تا آذر 1403

  • کد خبر : 134108
مهلت دولتی برای صاحبان خانه های لوکس تا آذر 1403

اراضی غیرمتخصص با تسهیلات مسکونی، اداری و تجاری، باغ ویلایی دارای پروانه و واحدهای مسکونی که ارزش آنها بیش از 25 میلیارد تومان است، مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات دو در هزار خواهد بود. بر اساس بند «س» «تبصره 6» لایحه بودجه 1403، اراضی غیرمتخصص با کاربری مسکونی، اداری و تجاری، باغ ویلاهای مجاز […]

اراضی غیرمتخصص با تسهیلات مسکونی، اداری و تجاری، باغ ویلایی دارای پروانه و واحدهای مسکونی که ارزش آنها بیش از 25 میلیارد تومان است، مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات دو در هزار خواهد بود.

بر اساس بند «س» «تبصره 6» لایحه بودجه 1403، اراضی غیرمتخصص با کاربری مسکونی، اداری و تجاری، باغ ویلاهای مجاز و واحدهای مسکونی که ارزش آنها بیش از 25 میلیارد تومان است، مازاد بر این مبلغ. مشمول مالیات دو در هزار است.

بند 2 «س» «تبصره 6» لایحه بودجه 1403 مقرر می دارد واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای در حال ساخت مشمول مالیات دو در هزار نمی شوند.

همچنین در بند 2 بند «س» تبصره 6 لایحه بودجه 1403 مقرر شده است که واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای در حال ساخت مشمول مالیات دو در هزار نمی باشند.

بر اساس لایحه بودجه سال 1403 باغ ویلاهای غیرمجاز مشمول جریمه ای معادل دو برابر مالیات باغ ویلاهای مجاز تا زمان دریافت پروانه ساخت و یا اجرای دستور کمیسیون های ماده (99) می باشد. . یا ماده (100) قانون شهرداری ها حسب مورد 50 درصد جرایم دریافتی به شهرداری یا دهیاری باغ دهیاری تعلق می گیرد.

آیین نامه اجرایی این بند ظرف مدت دو ماه از تاریخ تصویب این قانون به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی (مسئول) با همکاری وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی تهیه و تنظیم می شود. تصویب هیأت وزیران.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری ها موظفند امکان دسترسی آنلاین به سامانه مربوطه و همچنین از طریق وب سرویس به اطلاعات اموال مورد نیاز سازمان امور مالیاتی کشور در محدوده اماکن تا انتها فراهم کنند. حداکثر شهریور.

بند 3 بند 6 تبصره 6 وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری ها موظفند امکان دسترسی آنلاین به سامانه مربوطه و همچنین از طریق وب را فراهم کنند. خدمات اطلاع رسانی حداکثر تا پایان شهریور ماه.. تملک املاک مورد نیاز سازمان امور مالیاتی کشور در سطح اماکن را به این سازمان ارائه دهید.

اگرچه شناسایی منازل خالی از سکنه بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و از طریق سامانه املاک و مسکن اجرایی شده است، اما سال ها طول کشید تا این وزارتخانه سامانه املاک و مسکن را راه اندازی کند. در این سامانه این وزارتخانه اطلاعات سکونتی افراد را ثبت می کند و کسانی که در مدت مقرر این اطلاعات را ثبت نکرده اند، واحد مسکونی آنها به عنوان زمین خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی به سازمان امور مالیاتی معرفی می شود. بودن

سازمان امور مالیاتی کشور موظف است دارایی های مشمول را بر اساس ارزش آنها به قیمت روز که توسط سازمان مالیاتی تعیین می شود تعیین کند. حداکثر تا پایان آذرماه در سال 1403 اقدام کنید

سازمان امور مالیاتی کشور موظف است دارایی های مشمول را بر اساس ارزش آنها به قیمت روز که توسط سازمان مالیاتی تعیین می شود تعیین کند. حداکثر تا پایان آذرماه 1403 جهت اقدام و اطلاع رسانی به افراد آسیب دیده.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.