افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » پیام های گرم رهبری انگیزه ورزشکاران را دو چندان می کند

  • کد خبر : 134105
اسمارتک نیوز » پیام های گرم رهبری انگیزه ورزشکاران را دو چندان می کند

به گزارش اسمارتک نیوز، قهرمانان ورزشی بازی های آسیایی و پاراآسیایی امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. در این جلسه علیرضا دبیر فدراسیون، پژمان درستکار و حسن رنگرز سرمربی تیم های ملی و خارجی کشتی فرنگی و اعضای تیم ملی حضور داشتند. در این مراسم کشتی گیران […]

به گزارش اسمارتک نیوز، قهرمانان ورزشی بازی های آسیایی و پاراآسیایی امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. در این جلسه علیرضا دبیر فدراسیون، پژمان درستکار و حسن رنگرز سرمربی تیم های ملی و خارجی کشتی فرنگی و اعضای تیم ملی حضور داشتند. در این مراسم کشتی گیران مدال آور کشورمان نیز حضور داشتند.

آزادکار طلایی ایران در دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب گفت: از حمایت های شما از ورزش و ورزشکاران تقدیر و تشکر می کنیم و پیام های پر مهر شما همواره پس از موفقیت های قهرمانان کشور عزیزمان انگیزه ما را دو چندان می کند.

متن سخنان امیرحسین زارع قهرمان کشتی آسیا و جهان به شرح زیر است:

خدا را شاکرم که به عنوان نماینده جامعه بزرگ ورزش این فرصت را داشتم که در خدمت حضرتعالی صحبت کنم.

اول از همه، ما از دیدن صحنه های دلخراش غزه ابراز تاسف، تأسف و تاسف کرده و این جنایات غیرانسانی را محکوم می کنیم.

حمایت های شما از ورزش و ورزشکاران را ارج می نهیم و قدردانی می کنیم و پیام های محبت آمیز شما همواره انگیزه ما را در پی موفقیت های قهرمانان کشور عزیزمان دو چندان می کند.

همانطور که بارها گفته اید، امروزه ورزش و رویدادهای آن یک رویداد بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی محسوب می شود. تعداد زیاد طرفداران آن در سراسر جهان نشان از نگاه کارشناسی آن به این مقوله دارد و امروزه می توان از این ورزش به عنوان ظرفیتی بالقوه در ابعاد فوق استفاده کرد.

حضور قهرمانان ورزشی کشور عزیزمان و حساسیت رویارویی آنها با رقبای خارجی می تواند در انسجام ملی و تعصب غرور دینی و ملی تاثیرگذار باشد.

در پایان از حمایت جناب عالی از ورزش و ورزشکاران تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.