افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آموزش سفید کردن مو برای آقایان; نکات مهم برای مدل موی مردانه.

  • کد خبر : 134060
آموزش سفید کردن مو برای آقایان;  نکات مهم برای مدل موی مردانه.

دکلره کردن موها یا دکلره کردن و روشن کردن آن یکی از بهترین و کم آسیب ترین راه ها برای روشن کردن مو است. بلیچینگ مردانه امروزه پیروان زیادی دارد و موها را بیش از 4 یا 5 اسمارتک نیوز روشن می کند. سفید کردن مو یا استفاده از اکسیدان و پودر سفید کننده انجام […]

دکلره کردن موها یا دکلره کردن و روشن کردن آن یکی از بهترین و کم آسیب ترین راه ها برای روشن کردن مو است. بلیچینگ مردانه امروزه پیروان زیادی دارد و موها را بیش از 4 یا 5 اسمارتک نیوز روشن می کند. سفید کردن مو یا استفاده از اکسیدان و پودر سفید کننده انجام می شود. در زیر به بررسی مدل موی مردانه و نحوه انجام آن می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه موهای مردانه را دکلره کنیم

برای سفید کردن موهای مردانه باید مراحل مختلفی را طی کرد که به شرح زیر است:

1_ مشاوره

قبل از اعلام، لازم است یک مشاوره اولیه و بررسی نیازها و وضعیت فرد انجام شود. لطفا توجه داشته باشید که هر گونه بیماری پوستی مانند: اگزما، پسوریازیس، برآمدگی، خال، بریدگی، ساییدگی و غیره. آنها می توانند خدمات در دسترس مردم را محدود کنند. در این مرحله حتما با مشتری خود در مورد میزان ویتامین ها از جمله ویتامین E صحبت کنید.

2_تست حساسیت

همانطور که گفتیم حتما 24 ساعت قبل از سفید کردن مو برای آقایان تست حساسیت انجام دهید تا در صورت وجود حساسیت سریعتر آن را تشخیص دهید.

3_ شناخت مو

در مرحله سوم ماهیت مو و تخلخل مو را بررسی کنید و در نهایت درصد حجمی اکسیدان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4_اختلاط مواد

حالا به مقدار لازم اکسید کننده و پودر کلر داخل ظرف رنگ بریزید و خوب مخلوط کنید. در نهایت موها را مطابق با نمای سر جدا کنید و مواد را از پشت سر به موها بزنید.

لازم به ذکر است که محصولات کلر نباید بیش از 45 دقیقه در موهای مردان باقی بماند. حال اگر بعد از این مدت موها به میزان درخشندگی مطلوب نرسید، مواد را از روی موها بردارید و دوباره موها را بارگیری کنید. مواظب موهای آقایان در حین اختلاط باشید و اگر در موقعیتی قرار گرفتند به آنها شوک بدهید و در نهایت پس از رسیدن موها به پایه مورد نظر موها را بشویید و رنگ کنید.

چگونه موهای مردانه را دکلره کنیم
چگونه موهای مردانه را دکلره کنیم

چرا مردان به مدرک نیاز دارند؟

رنگ موی سفید در نوجوانان و افراد بالای 30 سال یک معضل اجتماعی است. امروزه بسیاری از افراد از رنگ سفیدی که در موهای خود می بینند اذیت می شوند و رنگ سفید را انتخاب می کنند. قبل از برداشتن موهای زائد مردانه، توصیه می شود نوع مو را بدانید. یعنی باید نوع مو را بشناسید و بدانید موهای فرد چرب است یا خشک و متعادل.

هدف از دکلره کردن موهای آقایان روشن شدن بیش از 4 یا 5 اسمارتک نیوز آنهاست. اگر از پایه شماره 4 به بعد قصد روشن کردن موها را داشته باشیم از روش دکلره استفاده می کنیم. با این کمک ملانین موجود در مو به خوبی سفید می شود. لازم به ذکر است که معمولاً ۱۲ تا ۲۴ ساعت قبل از فرآیند سفید کردن موی مردانه، آزمایش مو و آزمایش پوست از مشتری لازم است تا بتوانیم رابطه مقاومت مو و حساسیت فردی را روشن کنیم.

موهای مردان باید از نظر درشتی، نرمی و نفوذپذیری بررسی شود. لطفا توجه داشته باشید که اگر موهای مشتری شما رنگ شده است، حتما باید دکوپاژ روی موها انجام شود. پوست سر مشتری شما باید عاری از جوش، زخم، خراش و التهاب باشد. حال اگر پوست عاری از عناصر ذکر شده است، آزمایش بلیچینگ مو را انجام دهید تا واکنش پوست و مو را متوجه شوید.

نکاتی قبل از دکلره کردن موهای مردانه

قبل از دکلره کردن موهای مردانه، فراموش نکنید که دکلره با هدف درخشندگی مو انجام می شود. به همین دلیل موهای خود را هر پنج دقیقه چک کنید تا به درخشندگی مورد نظر خود برسید. البته هنگام رنگ کردن موهایتان باید دائماً موهایتان را چک کنید تا زیاد رنگ نشوند. با مراجعه به صفحه رنگ مو می توانید مهمترین و اصلی ترین نکات رنگ مو را مطالعه کنید.

به طور کلی می توان گفت که سفید شدن مو در آقایان نباید بیشتر از 35 تا 45 دقیقه طول بکشد. لازم به ذکر است که هر چه مدت زمان کمتری سفید کننده روی مو بماند آسیب کمتری به آن وارد می کند. بنابراین، از آن بیش از حد استفاده نکنید. پس از دکلره کردن، موها به مراقبت بسیار بیشتری نیاز دارند. برای این، پیشنهاد ما این است مجله اینترنتی مراقبت از مو. و نکات ذکر شده در آن را خوب بخوانید.

  • یک پودر سفید کننده خوب کراتین و نرمی مو را افزایش می دهد.
  • یک پودر سفید کننده خوب و مناسب به سرعت و به راحتی با اکسیدان ترکیب می شود.
  • پودر سفید کننده مناسب پس از مخلوط شدن با اکسیدان کف نمی کند.
  • پودری که انتخاب می کنید باید قدرت روشن کنندگی بالایی داشته باشد.
  • و…
نکاتی قبل از دکلره کردن موهای مردانهنکاتی قبل از دکلره کردن موهای مردانه
نکاتی قبل از دکلره کردن موهای مردانه

آموزش رنگ مو برای آقایان.

قبل از رنگ کردن موهای مردانه، حتما رنگی را انتخاب کنید که کاملاً شبیه یا نزدیک به رنگ موی طبیعی شما باشد. حالا از یک کاسه با ظرفیت پخش کافی رنگ مو از آن استفاده کنید و رنگ موهای انتخابی خود را کاملا در ظرف بریزید و هم بزنید تا کاملا رقیق شود. لازم به ذکر است که برای اینکه این رنگ به موهای شما بچسبد به ترکیبات کمکی مانند اکسیدان نیاز دارید. اکسیدان یک فعال کننده رنگ مو است. جالب است بدانید که هرچه مقاومت موهای مردانه در برابر رنگ پذیری بیشتر باشد، درصد اکسیدان بیشتری را باید نسبت به رنگ مقایسه کرد.

حالا رنگ موی آماده شده را به موهایتان بزنید. توجه داشته باشید که از این مرحله قرار نیست رنگ را به موهایتان مانند شامپو بزنید، بلکه از برس برای رنگ کردن موهایتان با رنگ جدید استفاده می کنید. حالا بگذارید رنگ برای مدت مشخصی روی موهایتان بماند. این مدت معمولاً در دستورالعمل روی جعبه رنگ نوشته شده است و می توانید آن را کمی تغییر دهید. در نهایت رنگ موی مردانه را کاملا بشویید و بگذارید موها خشک شوند.

بیانیه افراد مشهور مرد

بسیاری از بازیگران و خوانندگان از جمله رایان گاسلینگ، سوگا و آر ام، سفید کننده هایی انجام داده اند که در سراسر جهان دیده شده است. همچنین بازیگران زیادی هستند که برای بازی در یک فیلم موهای خود را سفید کرده اند.

مدل موی مردانهمدل موی مردانه
مدل موی مردانه
بیانیه مردانهبیانیه مردانه
بیانیه مردانه

آنچه در مورد سفید کردن موهای مردانه در خانه می خوانیم:

سفید کردن موهای مردانه را می توان به راحتی در خانه انجام داد. البته بهتر است موهای خود را چند روز قبل از دکلره نشویید. زیرا روغن طبیعی مو محافظ بسیار خوبی محسوب می شود و از موهای شما در برابر آسیب های سفید شدن محافظت می کند. خوب است بدانید که سفید کردن مو یک تکنیک موثر برای از بین بردن شوره سر است و می توانید با کمک این روش آن را به طور کامل درمان کنید. البته می توانید سایر روش های درمان شوره سر را نیز به طور کامل مطالعه کنید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.