افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

نظر شما در مورد طراحی لاک ناخن شبانه تان چیست؟ یلدا همگی زیبا هستید، بگذارید اینگونه دوست داشته باشید

  • کد خبر : 134040
نظر شما در مورد طراحی لاک ناخن شبانه تان چیست؟  یلدا همگی زیبا هستید، بگذارید اینگونه دوست داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کم کم به شب یلدا و مهمانی های جذابی که بین خانواده ها می شود نزدیک می شویم. ما عموما مدل های ایرونیا هستیم که برای مناسبت های مختلف سلیقه ای داریم و حتی دوست داریم آن مناسبت هایی را که برای ما مناسب نیست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کم کم به شب یلدا و مهمانی های جذابی که بین خانواده ها می شود نزدیک می شویم. ما عموما مدل های ایرونیا هستیم که برای مناسبت های مختلف سلیقه ای داریم و حتی دوست داریم آن مناسبت هایی را که برای ما مناسب نیست جشن بگیریم، مانند کریسمس یا هالووین! البته اینها همه بهانه هایی برای شبی پر از شادی، خنده، شادی و ظاهر خوب است. آیا می دانید خودمراقبتی می تواند روحیه افراد را تغییر دهد و به آنها انرژی و روحیه خوبی بدهد؟ مثلاً شنیده اید که دخترها هر وقت دلشان می خواهد لاک بزنند، چون روحیه شان را روشن می کند!

خوش تیپ بودن برای همه افراد جذاب و مهم است، اما برخی بیشتر تلاش می کنند و برخی دیگر کمتر. به عنوان مثال، بسیاری از خانم ها به استایل خود برای امشب فکر می کنند و مقدمات را فراهم می کنند. یکی از عناصر مهم در زیبایی یک خانم ناخن های او هستند و می توانند فصل یا مهمانی و مراسم را با طرح های مختلف نشان دهند. اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که به دنبال زیباتر کردن ناخن های خود هستند، اما نمی دانید برای زیباتر شدن چه کاری انجام دهید، حتما ادامه این مقاله را دنبال کنید.

در سفره یلدا برای لاک ناخن خود ایده بگیرید! قرمز یا شرابی؟

به نظر می رسد یلدا زیبایی های زیادی دارد و با دیدن سفره یلدا به راحتی می توانید ایده های زیادی بگیرید. مثلا طراحی ناخن شما فقط می تواند یک رنگ قرمز اناری باشد به یاد یلدا گرانادا که به سادگی با یک رنگ ناخن های شما را زیبا کرد.

فراموش نکنید که تک رنگی همیشه مد بوده و خواهد بود. لاک قرمز روشن با رنگ و طرح لباس همخوانی دارد و جای نگرانی بابت هماهنگی آن با لباس نیست. علاوه بر قرمز، بهترین رنگ ها برای یلدا زرشکی، شرابی و شرابی است.

طراحی ناخن یلدایی.

طراحی ناخن یلدایی.

هندوانه، طرحی که ممکن است هندوانه باشد یا نباشد. روند روز چیست؟

همانطور که گفتیم امشب شب زیبایی و الهام سفره است که می توانید از سبز و قرمز هندوانه شیرین استفاده کنید و طرح لاک خود را انتخاب کنید. اما اشاره کردیم که می توانید طرح هندوانه درست کنید و مستقیم سر میز ببرید و همچنین با استفاده از رنگ های سبز و قرمز طرح های مشابه و خاطره انگیزی بسازید. البته ناگفته نماند که نمونه نه تنها قرمز و سبز است که می تواند ناخن های شما را زیبا کند، بلکه رنگ هایی مانند صورتی یا قرمز، سبز فسفری و یشمی، سفید و مشکی و ظاهری زیبا و جذاب با توجه به سن و سال دارد. و طعمی که انتخاب کرده اید فراموش نکنید که در اینجا باید کمی به سمت ترکیب لباس با ناخن بروید زیرا می توانند هارمونی و یکدستی جذاب تری در استایل شما ایجاد کنند.

طراحی ناخن یلدای.

طراحی ناخن یلدایی.

طراحی ناخن یلدایی.

ناخن هایی با طرح انار طراحی کنید.

در اینجا باید بگوییم که خانم های زیادی هستند که طرح های گوگولی را به لاک ساده ترجیح می دهند. حتی باید بگوییم که بسیاری از جوانان این مدل ناخن را برای نامزد یا همسر خود می پسندند، پس اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، از انار و زیبایی آن برای شب یلدا غافل نشوید. برای استفاده از انار طرح های زیادی وجود دارد که ساده و صیقلی هستند و می توانید از سبک های شلوغ و اناری برای طراحی استفاده کنید پس برای پوشیدن این مدل باید برای زیباتر شدن دستان خود به ناخن گیر حرفه ای مراجعه کنید. ، بدون اینکه ظاهری مفرح و کودکانه به ناخن هایتان بدهد.

طراحی ناخن یلدایی.

طراحی ناخن یلدایی.

یلدا اولین زمستان است، زیبایی های این فصل را فراموش نکنید.

وقتی شب اولین شب زمستان است و همه چیز برای نشان دادن این فصل زیبا انجام می شود، چرا این کار را انجام نمی دهید و آن را نادیده نمی گیرید؟ از سفره یلدا که بگذریم، می توانید با طرح هایی مانند برف یا در این راستا، دستان خود را زمستانی و زیبا کنید. به عنوان مثال، دانه های برف کوچک را روی لاک ناخن قرمز تیره بمالید.

اگر قصد دارید ناخن های خود را در خانه طراحی کنید و کشیدن این طرح برایتان سخت است، به سراغ شابلون های برفی بروید. قالب های زیادی در بازار وجود دارند که این سبک طراحی را دارند و می توانند آنچه را که می خواهید به شما ارائه دهند.

طراحی ناخن یلدایی.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.