افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

«اقتصاد دریا» مختص استان های ساحلی نیست

  • کد خبر : 133919
«اقتصاد دریا» مختص استان های ساحلی نیست

به گزارش خبرنگار بازار فرزاد مخلص الائمه، وی در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت اراک که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به توانمندی های خوب اقتصادی استان، تاکید کرد: داشتن یک اقتصاد با ثبات تر و قدرتمندتر، ما باید بر صنعت و کشاورزی تمرکز کنیم.” و بقیه بخشها […]

به گزارش خبرنگار بازار فرزاد مخلص الائمه، وی در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت اراک که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به توانمندی های خوب اقتصادی استان، تاکید کرد: داشتن یک اقتصاد با ثبات تر و قدرتمندتر، ما باید بر صنعت و کشاورزی تمرکز کنیم.” و بقیه بخشها هم به سرعت رشد کنند که با تلاش فعالان صنعتی و اقتصادی و سلسله اقدامات دولت سیزدهم محقق شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نرخ مالیات واحدهای تولیدی را از 25 درصد به 18 درصد کاهش داد، افزود: بودجه دولت که سال ها به طور کامل از نفت تامین می شد، امسال به جایی رسیده است که حدود 53 درصد از مالیات تامین می شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: درآمدهای مالیاتی در حالی افزایش یافته است که در گذشته نرخ مالیات برای واحدهای تولیدی حدود 25 درصد بود اما اکنون به 18 درصد کاهش یافته است و این بدان معناست که ضمن حمایت از تولید، بخش های غیرانتفاعی شناسایی شده است. شرکت های تولیدی که از مالیات فرار کردند. .

مخلص الائمه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تشکیل معاونت اقتصاد دریایی استان مرکزی در سال گذشته گفت: معتقدیم اقتصاد دریایی مختص استان های ساحلی نیست و همه کشورها باید در این امر مشارکت کنند. اقتصاد دریایی برای استفاده از این ظرفیت ژئوپلیتیکی و ژئواکونومیکی.

وی یادآور شد: استان مرکزی مملو از صنایع دریا محور است و چندی پیش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش تفاهم نامه همکاری و مشارکت صنایع مرکزی در حوزه اقتصاد دریایی منعقد شد.

به گزارش بازار، این نمایشگاه صنعتی از 9 آبان لغایت 12 آذرماه از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود، همچنین گفتنی است ستاد دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی میزبان این نمایشگاه خواهد بود. رویداد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.