افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

دستگیری مرد تهرانی که پسر ۶ ساله اش را مورد آزار جنسی قرار داده بود! + فیلم مشکل دار در اینستاگرام

  • کد خبر : 133765
دستگیری مرد تهرانی که پسر ۶ ساله اش را مورد آزار جنسی قرار داده بود!  + فیلم مشکل دار در اینستاگرام

به گزارش رکنا، این روزها که سراغ صفحات مجازی می روید اینستاگرام وقتی نگاه می کنیم با انواع و اقسام عکس ها و کلیپ های کودکانی مواجه می شویم که به دلیل زیبایی، زبان شیرین و یا رفتار غیرعادی و نامناسب با سنشان سوژه عمومی شده اند. به عبارت دیگر، این کودکان به سوژه ای […]

به گزارش رکنا، این روزها که سراغ صفحات مجازی می روید اینستاگرام وقتی نگاه می کنیم با انواع و اقسام عکس ها و کلیپ های کودکانی مواجه می شویم که به دلیل زیبایی، زبان شیرین و یا رفتار غیرعادی و نامناسب با سنشان سوژه عمومی شده اند. به عبارت دیگر، این کودکان به سوژه ای برای جذب عمومی توسط والدین یا اعضای خانواده خود تبدیل شده اند.

شاید انتشار عکس کودکان توسط والدین به خودی خود تخلف تلقی نشود، اما وقتی عده ای پا را فراتر می گذارند و فرزندان خود را به کارهایی خارج از عرف و اخلاق وادار می کنند، به نوعی برای منافع خود و از سوی دیگر از آنها سوء استفاده می کنند. ، آنها با هم بازی می کنند. احساسات مخاطب اینجاست که مقامات انتظامی و قضایی باید برای حفظ حقوق کودک و مخاطب وارد عمل شوند و جلوی این سوء استفاده را بگیرند.

مثلا چندی پیش شبکه های اجتماعی کلیپ های یک کودک خردسال که رفتار بزرگسالانه را با شیرینی کودکانه نشان می دهد و گاهی اوقات از الفاظ و حرکات نامناسب استفاده می کند واکنش کاربران را برانگیخته است.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به تشریح جزییات این پرونده پرداخت و گفت: در پی انتشار فیلم هایی با محتوای رکیک، شبیه سازی نوشیدن مشروبات الکلی و … توسط یک کودک در فضای مجازی و عادی سازی این اقدام زشت. این اقدام نیز انجام شد که باعث ایجاد ناراحتی و نگرانی در مردم می شود و با توجه به درخواست های متعدد کاربران شبکه های اجتماعی برای برخورد قانونی با تهیه کنندگان این ویدئوها در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در ادامه تحقیقات خود را آغاز کردند و با استفاده از روش های فنی، مدیر صفحه اینستاگرام منتسب به این کودک که پدر این کودک شش ساله بود را شناسایی کردند. و با هماهنگی قضایی در یکی از محله های جنوبی تهران بزرگ دستگیر و بازداشت و به پلیس فتا پایتخت منتقل شدند.

کلیپ های تولید و منتشر شده توسط این فرد نقض آشکار حقوق کودکان و مصداق بارز کودک آزاری بوده و علاوه بر ترویج اعتیاد به الکل، تربیت کودک، استفاده از الفاظ صریح جنسی توسط کودکان و … توسط پدر شما انجام شده است.

معظمی گودرزی با اشاره به تحقیقات از پدر این پسر گفت: متهم اعتراف کرد که وی و دوستانش فیلمی از پسر شش ساله خود تهیه و منتشر کرده و قصد کسب درآمد از طریق جذب فالوور در صفحه اینستاگرام خود را داشته اند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه متهم به شدت متاسف است و از شهروندان به خاطر جریحه دار شدن افکار عمومی عذرخواهی می کند، گفت: متهم همچنین عنوان کرد که در تصاویر پسرش در حال مشروب الکلی مصرف نکرده و من فقط آن را شبیه سازی کردم. آب و نوشیدنی های انرژی زا

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که شاهد چنین حوادثی هستیم، خاطرنشان کرد: به هموطنان اطمینان داشته باشند که پلیس فتا فرماندهی اداری تهران بزرگ ضمن هشدار به افرادی که دست به هر ترفندی حتی کودک آزاری می زنند، دیده یا جذب شوند. دنبال کنندگان در فضای مجازی، قانون را رعایت می کند و با قاطعیت این کار را انجام می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.