افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

مدیریت بحران به سبک ردموند؛ مایکروسافت رکورد شکست

  • کد خبر : 133554
مدیریت بحران به سبک ردموند؛  مایکروسافت رکورد شکست

سام آلتمن او جمعه گذشته از OpenAI اخراج شد. اما او می تواند به شرکت بازگردد یا به مایکروسافت بپیوندد تا یکی از تیم های تحقیقاتی پیشرفته هوش مصنوعی آن را رهبری کند. آنچه واضح است این است که ارزش بازار مایکروسافت در حال افزایش است. در واقع، سهام مایکروسافت قبل از بسته شدن بازار […]

سام آلتمن او جمعه گذشته از OpenAI اخراج شد. اما او می تواند به شرکت بازگردد یا به مایکروسافت بپیوندد تا یکی از تیم های تحقیقاتی پیشرفته هوش مصنوعی آن را رهبری کند.

آنچه واضح است این است که ارزش بازار مایکروسافت در حال افزایش است. در واقع، سهام مایکروسافت قبل از بسته شدن بازار امروز به بالاترین سطح خود یعنی 378.74 دلار رسید.

سهام مایکروسافت در آخر هفته تغییر کرد و هفته را در پاسخ به شایعات مربوط به آلتمن آغاز کرد. مایکروسافت هوشمندانه عمل کرد و اوضاع را به خوبی تغییر داد. زیرا بحران OpenAI در آستانه باز شدن بازار مالی رخ داد.

هنگامی که هیئت مدیره OpenAI به طور غیرمنتظره آلتمن را اخراج کرد، سهام مایکروسافت به شدت سقوط کرد. به محض انتشار خبر پیوستن آلتمن به مایکروسافت، سهام مایکروسافت افزایش یافت. اکنون که اطمینان کافی در مورد اینکه آلتمن در نهایت برای کدام شرکت کار خواهد کرد وجود ندارد، سهام مایکروسافت در حال کاهش است.

احتمالا این فراز و نشیب ها مربوط به آلتمن نیست. قیمت سهام متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما حداقل برخی از روندها وجود دارد که به نظر می رسد با اخبار آلتمن سازگار باشد.

نادلا ساتیامدیر عامل مایکروسافت در مورد جنجال اخیر صحبت کرده است. نادلا گفت که بدون توجه به موقعیتش به OpenAI و Altman متعهد است. نادلا افزود که او خواهان تغییراتی در مدیریت OpenAI برای جلوگیری از غافلگیری و اطمینان از مشارکت روان است.

اظهارات نادلا پس از آن منتشر شد که گزارش‌های غیررسمی می‌گفتند مدیر عامل مایکروسافت از اینکه OpenAI به شرکت در مورد آلتمن اطلاع نداده و تهدید کرده است که کارمندان OpenAI را به طور دسته جمعی ترک می‌کند، عصبانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.