افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

نوروزی: کمبود بازیکن پرسپولیس را آزار می دهد/ گل محمدی قبلاً شایستگی خود را ثابت کرده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 133530
نوروزی: کمبود بازیکن پرسپولیس را آزار می دهد/ گل محمدی قبلاً شایستگی خود را ثابت کرده است – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس کمبود بازیکن را مهمترین مشکل این تیم در مقطع فعلی دانست. رضا نوروزی در گفت وگو با تسنیم، درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازی های اخیر اظهار داشت: به هر حال هر تیمی می تواند با چنین شرایطی روبرو شود و اکثر تیم ها در مقطعی از فصل دچار مشکل […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس کمبود بازیکن را مهمترین مشکل این تیم در مقطع فعلی دانست.

رضا نوروزی در گفت وگو با تسنیم، درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازی های اخیر اظهار داشت: به هر حال هر تیمی می تواند با چنین شرایطی روبرو شود و اکثر تیم ها در مقطعی از فصل دچار مشکل می شوند. مهمترین مسئله آرامش پرسپولیس است اما متاسفانه شاهد بروز حاشیه هایی هستیم که برای پرسپولیس در آستانه بازی با نصر خوب نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فکر می کنم پرسپولیس در این فصل خوب بسته نشده است و دست کادرفنی در برخی پست ها بسته است. از طرفی مصدومیت چند بازیکن کلیدی پرسپولیس ضربه ای خورد و این اتفاق می تواند هر تیمی را به چالش بکشد. در مجموع کمبود بازیکن پرسپولیس را آزار می دهد و موضوعی نیست که بتوانیم به راحتی از کنار آن بگذریم. هر بازیکنی برای تیم و کادر فنی مهم است و پرسپولیس سه چهار بازیکن خود را از دست داد و این به تیم آسیب زد.

نوروزی همچنین درباره چالشی که بین بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس و باشگاه ایجاد شده است، بیان کرد: این اختلاف بیشترین تاثیر را بر پرسپولیس خواهد گذاشت و باید گفت که چنین مشکلاتی بحران بزرگ تری ایجاد می کند. امیدوارم این مسائل هر چه زودتر حل شود تا پرسپولیس به روند عادی خود ادامه دهد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه چند پیشکسوت پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی نیز تصریح کرد: گفتم هر تیمی ممکن است دچار بحران شود اما موفقیت هایی که گل محمدی با پرسپولیس به دست آورده را فراموش نکنید. او در گذشته شایستگی های خود را ثابت کرده است و بهتر است پیشکسوتان به تیم آرامش بدهند تا پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگردد.

وی در پایان با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل النصر یادآور شد: پرسپولیس مقابل الدحیل قطر عملکرد بسیار خوبی داشت. قطعا کیفیت زمین چمن ورزشگاه النصر این امکان را به پرسپولیس می دهد تا فوتبال مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد. امیدوارم پرسپولیس در دو بازی اخیر هر چه بیشتر امتیاز بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)