افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بررسی پرونده سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف/قاضی: به زودی رای می دهیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 133483
بررسی پرونده سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف/قاضی: به زودی رای می دهیم – پرسپولیس نیوز

پرونده اعتراض دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس به رای کمیته انضباطی این دو باشگاه و کسر امتیاز در کمیته استیناف بررسی شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر در دو حکم جداگانه دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را به کسر چهار و یک امتیاز و 40 و 10 میلیارد تومبه جریمه نقدی به دلیل […]

پرونده اعتراض دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس به رای کمیته انضباطی این دو باشگاه و کسر امتیاز در کمیته استیناف بررسی شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر در دو حکم جداگانه دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس را به کسر چهار و یک امتیاز و 40 و 10 میلیارد تومبه جریمه نقدی به دلیل تخلف در قرارداد بازیکنانشان محکوم کرد. این احکام خیلی زود با اعتراض سپاهان و پرسپولیس همراه شد و در همین راستا جلسه مقدماتی این دو پرونده امروز (سه شنبه) در کمیته استیناف برگزار شد.

قاضی مهدی دادرس در گفت وگو با تسنیم درباره جلسه امروز کمیته استیناف توضیح داد: جلسه مقدماتی بود و فقط پرونده ها را بررسی کردیم و موضوع خاصی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این جلسه حضور داشت یا خیر، پاسخ داد: خیر! هیچ کس در جلسه نبود و در صورت لزوم از آنها دعوت می کنیم تا در جلسه شرکت کنند.

عضو کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که “رای این دو پرونده چه زمانی صادر می شود؟”، اظهار کرد: باید به زودی پرونده ها را رای گیری کنیم تا حداقل تیم ها از بن بست خارج شوند.

قاضی در پاسخ به این سوال که «آیا ممکن است رای اعتراض دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در پایان این هفته صادر شود؟ قبل از.” این موضوع به تشخیص رئیس کمیته استیناف است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کاهش جرایم و مجازات سپاهان و پرسپولیس در این دو پرونده وجود دارد، همچنین خاطرنشان کرد: پرونده را دریافت کردیم و بررسی کردیم. ما نمی‌توانیم توضیحی بدهیم و اگر چیزی در این مورد هست محرمانه است و نمی‌توانیم چیزی بگوییم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)