افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان/ عیار قطعی شده است! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 133403
تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان/ عیار قطعی شده است!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان امروز سه شنبه از ساعت 16:30 در چارچوب هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار شد که در آن ورزشگاه بنیاد کار برگزار شد. در شهر. شهر ازبکستان و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. رامین رضاییان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان امروز سه شنبه از ساعت 16:30 در چارچوب هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار شد که در آن ورزشگاه بنیاد کار برگزار شد. در شهر. شهر ازبکستان و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

رامین رضاییان (16) و مهدی طارمی (38) برای ایران و ارونوف (52) و سرگیوف (83) برای ازبکستان گلزنی کردند.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، سعید عزت اللهی، محمد محبی (75-مهرداد محمدی)، سامان قدوس (43-علی کریمی)، مهدی طارمی و سردار آزمون-چشمی (75) ) در این دیدار برای تیم ملی ایران بازی کرد.

شروعی هیجان انگیز با انبوه تماشاگران.

این دیدار با هیجان فراوان شاگردان سرکو کاتانچ ازبکستان همراه بود. آنها که از حمایت پرشور هواداران خود در ورزشگاه بوندکار برخوردار بودند، سعی کردند با بازی مستقیم در دقایق ابتدایی به قلب خط دفاعی نفوذ کنند، اما بازی هوشمندانه و حفظ مالکیت آنها باعث شد که ایران هم توپ و هم زمین را در اختیار داشته باشد.

شروع انتخابی امیدوارکننده بود، اما نیمه دوم کاملا ناامیدکننده بود.

تک بازی فوروارد برای ایران

تاکتیک های تیم ایران در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه بوندکار تاشکند ازبکستان با پاس های تک ضرب همراه بود. استفاده از سرعت مهدی ترابی و محمد محبی برای پاس دادن توپ به سردار آزمون و مهدی طارمی موقعیت های گلزنی متعددی برای ایران ایجاد کرد. حملات متوالی ایران در نهایت در دقیقه 14 به گل رسید که نفوذ مهدی طارمی با پاس عرضی به سردار آزمون همراه شد تا سمت راست خط دفاعی ازبکستان فضایی برای مهار این توپ ایجاد کند: دروازه ازبک ها باید باز می شد.

تلاش احساسی ازبکستان برای جبران خسارت ایران

پس از این گل ازبک ها سعی کردند بازی را در دستور کار قرار دهند و گل از دست رفته را پس بگیرند. این اتفاق بار دیگر مدافعان ایران را در مقابل میزبان قرار داد تا نه تنها حملات ازبک ها را خنثی کنند، بلکه حمله کنند و گل دوم را نیز به ثمر برسانند. اشتباه ازبک ها و اصرار سامان قدوس در مالکیت توپ باعث شد این بازیکن توپ را به مهدی طارمی بدهد و مهاجم تیم ایران در دقیقه 38 گل دوم این دیدار را به ثمر برساند.

پس از این گل سامان قدوس مصدوم شد و در دقیقه 43 جای خود را به علی کریمی داد و نیمه اول این دیدار با دو گل تیم ایران به پایان رسید.

ایران مقابل ازبکستان به تساوی رسید

چرخش 180 درجه بازی برای میزبان

نیمه دوم این دیدار با تعویض هافبک تهاجمی ازبکستان همراه بود تا فیض الحف جای خود را به مشاریپوف بدهد و نبض بازی را در این نیمه در دست بگیرد. در نیمه دوم، ازبک ها با اصرار بر نفوذ از جناحین، بازی کاملا تهاجمی انجام دادند. مدافعان تیم ایران برخلاف نیمه اول بارها در تقابل های تک به تک شکست خوردند تا محمدحسین کنعانی زادگان چاره ای جز مرتکب خطای واضح روی رقیب خود و دریافت کارت زرد در یکی از این درگیری ها نداشت. . او 4 بار دیگر مقابل مهاجمان ازبکستان دریبل زد تا شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان و میلاد محمدی بازی ضعیفی داشته باشند.

سردرگمی هافبک های تیم ایران باعث شد فشار زیادی روی دروازه بیرانوند وارد شود. اشتباه علی کریمی در دفع توپ از شمرودوف کافی بود تا توپ به اورونوف برسد و این بازیکن تک به تک با دروازه بان ایران روبرو شد و گل اول ازبکستان را به ثمر رساند.

ایران مقابل ازبکستان به تساوی رسید

حاشیه های بی مورد به نفع کاتانچ!

پس از کاهش تفاضل گل دو تیم، بازی فیزیکی بیشتر شد تا در نهایت به درگیری لفظی بین بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم تبدیل شد. رامین رضاییان برای توقف دقایقی با شکوروف درگیری فیزیکی پیدا کرد. همین موضوع با اعتراض کاتانچ نیز همراه بود. سرمربی تیم ملی ازبکستان تصمیم گرفت در این دقایق تغییرات پی در پی داشته باشد تا سرگی اف وارد زمین شود. ورود او مصادف شد با پاس ارونوف که پس از خطای مدافعان در جاگیری، نتیجه را برای ازبکستان رقم زد.

پس از این گل، ازبک ها همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و به همین دلیل عملکرد متفاوت آنها نسبت به نیمه اول باعث شد تا هواداران ازبکستانی در ورزشگاه منتظر پیروزی باشند اما تلاش آنها گل های بیشتری به همراه نداشت و امتیازها بین ایران تقسیم شد. و ازبکستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.