افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

پرسپولیس بابت مصدومیت پورعلیگنجی چقدر غرامت می گیرد؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 133261
پرسپولیس بابت مصدومیت پورعلیگنجی چقدر غرامت می گیرد؟  – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس برای دریافت غرامت مدارک پزشکی دفاع ملی خود را در سامانه مربوطه فیفا بارگذاری کرده است. تیم ملی فوتبال ایران در فینال مسابقات چهارجانبه اردن موفق شد قطر را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد که مرتضی پورعلیگنجی بر اثر برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و بازی را ترک کرد. پس […]

باشگاه پرسپولیس برای دریافت غرامت مدارک پزشکی دفاع ملی خود را در سامانه مربوطه فیفا بارگذاری کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران در فینال مسابقات چهارجانبه اردن موفق شد قطر را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد که مرتضی پورعلیگنجی بر اثر برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و بازی را ترک کرد. پس از بررسی ها مشخص شد این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به همین دلیل ادامه فصل را از دست داده است.

از این رو باشگاه پرسپولیس طبق قوانین فیفا در تلاش است تا غرامت مصدومیت این بازیکن را از فدراسیون بین المللی فوتبال دریافت کند.

مدارک پزشکی مرتضی پورعلیگنجی طی هفته های اخیر با نظارت باشگاه پرسپولیس و همکاری فدراسیون فوتبال توسط کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس جمع آوری و در سامانه مربوطه فیفا بارگذاری شد.

طبق قوانین فیفا، اگر بازیکنی در مسابقات داخلی مصدوم شود و حداقل 28 روز از میادین دور باشد، این نهاد بین المللی باید از تاریخ 28 ام به مدت یک سال (365 روز) به باشگاه غرامت بدهد. باشگاه پرسپولیس مورد تایید کمیته پزشکی و بیمه فدراسیون جهانی فوتبال است، طرفین باید منتظر مدت مصدومیت پورعلیگنجی باشند تا طبق قرارداد و مدت مصدومیتش، فیفا غرامت باشگاه پرسپولیس را بپردازد. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)