افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

به زودی اسرائیل را شکست خواهیم داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 133195
به زودی اسرائیل را شکست خواهیم داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عملیات طوفان الاقصی در شرایط کنونی و در تاریخ اقدامی بزرگ و جاودانه محسوب می شود. این عملیات به معنای واقعی کلمه یک پیشرفت بی نظیر در عملکرد نیروهای مقاومت به شمار می رود. نعیم قاسم افزود: اشغالگران […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عملیات طوفان الاقصی در شرایط کنونی و در تاریخ اقدامی بزرگ و جاودانه محسوب می شود. این عملیات به معنای واقعی کلمه یک پیشرفت بی نظیر در عملکرد نیروهای مقاومت به شمار می رود.

نعیم قاسم افزود: اشغالگران در ارتکاب جنایات خود دو هدف را دنبال می کنند. ارعاب فلسطینی ها و حامیان آنها و جدایی بین نیروهای مقاومت و مردم فلسطین. این در حالی است که جنایات رژیم صهیونیستی پایگاه های مقاومت را به عنوان گزینه ای محبوب در بین اقشار مختلف مردم و در آینده تقویت می کند.

وی در ادامه گفت: نتایج این نبرد قبل از پایان آن مشخص است. دستاورد عملیات طوفان الاقصی بسیار بزرگ است. تا زمانی که مقاومت ثابت و محکم باشد، می تواند اسراییل و حامیانش را شکست دهد و ما به زودی آن را محقق خواهیم کرد. مقاومت راه خودش را می رود. حزب الله نیز جزء جدایی ناپذیر مقاومت در فلسطین است و با تجاوزات دشمن صهیونیستی مواجه است.

نعیم قاسم اعلام کرد: حزب الله لبنان در حال جنگ با دشمن صهیونیستی است. خطاب به کشورهای غربی می گویم؛ به جای اینکه از ما بخواهیم دایره درگیری را زیاد نکنیم تا در نوار غزه باقی بماند، جنگ علیه این منطقه را متوقف کنیم. تا زمانی که تجاوزات اسرائیل ادامه دارد، امکان گسترش دامنه جنگ وجود دارد و ما هرگز نمی توانیم در این زمینه تضمینی از خود بگیریم.

وی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات ما نیروهای مقاومت در نوار غزه آماده ماندن طولانی مدت در این نبرد هستند. پیروزی مقاومت محدود به یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه در حدی است که اشغالگران نتوانند در یک منطقه خاص حضور داشته باشند. نابودی حماس و مقاومت محقق نخواهد شد. رصد مقاومت نیز خود را در شکست اهداف دشمن نشان می دهد.

نعیم قاسم در خصوص عملیات نیروهای یمنی در دریای سرخ گفت: اقدام یمن اقدامی شجاعانه بود و نشان داد که ملت امکانات گسترده ای در اختیار دارد که این نیز مثمر ثمر است. این کشتی که نیروهای انصارالله کنترل آن را به دست گرفته اند، آغاز یک ضربه بسیار بزرگ به اقتصاد اسرائیل است. برادران یمنی ما محکم هستند و از هیچ چیز نمی ترسند. آنها کسانی هستند که از سال 2015 مقاومت کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.