افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

در جشن کریسمس چه چیزی بپوشم؟ از مدل مو گرفته تا پسرهای جذاب.

  • کد خبر : 133115
در جشن کریسمس چه چیزی بپوشم؟  از مدل مو گرفته تا پسرهای جذاب.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تنها یک شماره دیگر به جشن کریسمس و تغییر سال باقی مانده است. خب، از قضا ما مدلی هستیم که خیلی چیزها را دوست داریم. وقتی به تقویم نگاه می کنیم، مناسبت های زیادی داریم که شامل شادی ها و غم های زیادی است. البته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تنها یک شماره دیگر به جشن کریسمس و تغییر سال باقی مانده است. خب، از قضا ما مدلی هستیم که خیلی چیزها را دوست داریم. وقتی به تقویم نگاه می کنیم، مناسبت های زیادی داریم که شامل شادی ها و غم های زیادی است. البته اگه تعطیلی باشه سریع کوله هامون رو می بندیم و راهی شمال می شویم! در این مرحله، ما روحیه آرامی داریم. این سردی هیچ جنبه منفی ندارد بلکه کاملا از دید مثبت دیده می شود که بسیار خوب است. مردم یک کشور، حتی اگر در شرایط آشفته زندگی کنند، باز هم سعی می کنند خود و خانواده شان را خوشحال کنند. از اینها بگذریم!

و بریم سراغ موضوع اصلی مقاله خود که مربوط به مناسبت هاست. از قضا ما نه تنها مجذوب رویدادهای خوب در تقویم خود هستیم، بلکه مناسبت های خارجی را نیز دوست داریم. به عنوان مثال، کریسمس امسال که در بالا در مورد آن صحبت کردیم. کریسمس از رگ گردن نزدیک‌تر است و بسیاری از خانواده‌ها هستند که مسیحی هستند یا نیستند و دلشان دوست دارد با استایل‌های زیبا، غذاهای جذاب و گفتگوهای صمیمانه، مهمانی برپا کنند و از این دوران لذت ببرند. اما سوال اینجاست که برای کریسمس چه بپوشیم؟ اگر این سوال شماست حتما مقاله را دنبال کنید تا با وسایلی که می توانید برای این جشن استفاده کنید آشنا شوید.

ژاکت و شلوار جین یک سبک برنده برای زمان ما هستند.

البته اینکه مهمانی شما چقدر راحت و غیررسمی باشد بسیار مهم است و در اینجا باید بگوییم که اگر مهمانی شما غیررسمی و صمیمی است، چرا که نه از یک شلوار جین زیبا که می تواند لاغر یا مامان باشد، همراه با پوشیدن ژاکت چاپ قرمز می دانید که کریسمس نیز مانند یلدای ما قرمز را دوست دارد، اما هیچ قطعیتی وجود ندارد و می توانید هنجار شکنی کنید و با رنگی دیگر این جشن را پر رنگ تر و زنده تر کنید.

فراموش نکنید که پوشیدن کلاه بابانوئل می‌تواند انرژی خنک‌تری برای کریسمس برای خود و دیگران ایجاد کند، که این نیز یک ایده محبوب است.

تحت عنوان

روکش ژاکت-قرمز-بافت-زنانه-1024x673

ماه آینده قطعا هوا سردتر خواهد بود و لباس فوق با یک بوت منحصر به فرد همراه خواهد بود!

تیشرت عروسکی با توجه به استایل مهمانی شما

اما شاید پریود شما به گونه ای باشد که بخواهید لباس های کمی شیک و رسمی بپوشید، در این صورت پیشنهاد می کنیم یک پیراهن عروسکی ترجیحا قرمز انتخاب کنید که زیبایی شما را بیشتر کند اما اگر خیلی رسمی نباشد. و به سمت سادگی برو! باید بپذیریم که این استایل می تواند زیبایی جذاب امشب و تیپ شما را با کلاه بابانوئل دوچندان کند اما کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر فضای برگزاری این مهمانی گرم است، ایده یک پیراهن عروسکی تا روی زانو می تواند شما را زیبا و زنانه و عروسکی جلوه دهد که می تواند با موهای شانه شده، که رسمی تر است، زیبا به نظر برسد. کلاه کوچولو شیطون که البته باید گفت کلاه خیلی کمه نیازی نیست!

فراموش نکنید که استفاده از لوازم جانبی اهمیت فوق العاده ای دارد و می تواند استایل شما را کامل کند. بنابراین هر آنچه در کیف خود دارید به عنوان یک اکسسوری کمی رسمی بیندازید و لباس بپوشید.

تحت عنوان

چگونه موهای خود را زیبا کنیم؟

برای مبحث ناخن طرح های زیادی وجود دارد که در مطلب قبل جذاب ترین مدل های لاک ناخن و طرح های کریسمس را به شما تقدیم می کنیم. اما در رابطه با مدل مو باید گفت که بهتر است به سراغ نان های پر بار نروید و سعی کنید از مدل هایی تا حد امکان باز استفاده کنید. در اینجا می توانید موهای خود را فر کنید و ظاهری خاص به صورت خود ببخشید، علاوه بر اینکه موهای خود را صاف یا حالت می دهید که در هر شرایطی گزینه های ایده آلی هستند.

یک پیراهن ساده به رنگ خنثی یا یک پیراهن همه کاره قرمز؟

اگر می خواهید لباسی تهیه کنید که فقط برای کریسمس نباشد، بهتر است یک پیراهن ساق پا با یقه نسبتا بسته بپوشید، اما نه یقه یقه اس! با آستین هایی که می تواند بلند یا سه ربع باشد، در این صورت پیراهن شما نباید خیلی تنگ باشد. برش های روی شانه لباس می تواند جذابیت بصری ظاهر شما را افزایش دهد بدون اینکه لباس شما خیلی باز شود! این مدل پیراهن را می توان برای بسیاری از مواقع پوشید و نگران نپوشیدن آن نباشید.

تحت عنوان

از طرفی رنگ های خنثی یا خنثی می توانند در انتخاب لباس منحصر به فرد باشند. به عنوان مثال یک بافت پهن و چاپ شده به رنگ سفید به همراه اکسسوری ها و جواهرات زیبا در ترکیب با یک شلوار جین و کفش پاشنه بلند ظاهر شما را منحصر به فرد و در عین حال شیک می کند. بنابراین ناخواسته ظاهری هوشمندانه و غیررسمی به تن کردید و کمی رسمی شدید.

لاک ناخن بافت دار یا قرمز می تواند ظاهر شما را کامل کند.

تحت عنوان





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.