افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

سه مدرسه در استان خراسان رضوی به صورت غیرحضوری در نوبت صبح برگزار می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 132759
سه مدرسه در استان خراسان رضوی به صورت غیرحضوری در نوبت صبح برگزار می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، فرماندار سرخس بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه مرکز مدیریت بحران این شهرستان گفت: به دلیل وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک، فردا میزان ریزگردها در هوا افزایش می یابد. روز سه شنبه مدارس و دانشگاه های سرخس در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است. حسن نوری زاده سرعت […]

به گزارش خبرنگار مهر ، فرماندار سرخس بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه مرکز مدیریت بحران این شهرستان گفت: به دلیل وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک، فردا میزان ریزگردها در هوا افزایش می یابد. روز سه شنبه مدارس و دانشگاه های سرخس در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

حسن نوری زاده سرعت وزش باد در شهرستان سرخس را حدود 75 کیلومتر بر ساعت بیان کرد و افزود: این تصمیم شامل کلیه مدارس شهری و روستایی می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در مسیر ریلی و جاده ای سرخس – مشهد و بالعکس انجام می شود اما به شهروندان توصیه می شود از سفرهای جاده ای غیرضروری خودداری کنند.

فرماندار سرخس همچنین از وجود مراکز اورژانس در مرز سرخس خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی مرتبط با گرد و غبار و وزش باد شدید در این شهرستان گزارش نشده است.

مدارس ترگبه شاندیز غایب بود

فرماندار ترگبه شاندیز نیز بیان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مقابله با بحران شهرستان و با توجه به شرایط اضطراری و آلودگی هوا فردا کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در تمامی مقاطع آموزش در نوبت صبح به صورت غیر حضوری در سامانه انجام خواهد شد.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان افزود: مهدکودک ها و پیش دبستانی ها نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز در نوبت صبح تعطیل است.

وی تاکید کرد: توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای تنفسی و قلبی، کودکان، سالمندان، مادران باردار و افراد مبتلا به آلرژی پوستی به شهر مراجعه نکنند و از انجام فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و پیگیری خودداری کنند. مسائل دیگر خود را به زمان دیگری موکول کنید.

آلودگی شدید هوای صالح آباد خراسان رضوی

در ادامه مرضی صالح آباد معاون فرماندار گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل آلودگی شدید هوا و وزش باد شدید کلیه مدارس شهری و روستایی این شهرستان فردا سه شنبه در کلیه مقاطع تحصیلی در صبح.

مجتبی یوسفی افزود: شدت آلودگی هوا در این شهرستان زیاد است و فردا بعدازظهر سه شنبه تعطیلی مدارس اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.