افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 132732
کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سارا حاکمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی از بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار بر استان سرعت و شدت وزش باد در استان افزایش یافته است. به دلیل وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال خسارت […]

سارا حاکمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی از بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار بر استان سرعت و شدت وزش باد در استان افزایش یافته است. به دلیل وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال خسارت پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: ابر و بارش باران از ساعات عصر به تدریج در مناطق غرب و شمال غرب استان افزایش می یابد و تا روز چهارشنبه به صورت متناوب در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آغاز بارش باران به صورت سیل آسا در برخی نقاط همراه با رعد و برق و رعد و برق است. آب گرفتگی و ایجاد جریانات آبی و در روز چهارشنبه به دلیل افت محسوس دما در مناطق سردسیر و کوهستانی به باران و برف تبدیل می شود.

حاکمی افزود: فعالیت این سامانه ناپایدار تا روز چهارشنبه و تداوم هوای سرد همراه با تشکیل مه تا صبح پنجشنبه پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: وضعیت جوی و کیفیت هوای شهر مشهد نیمه ابری، در نقاطی گاهی ابری با احتمال رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته بستن تازه با حداقل دمای 4 درجه سانتیگراد. ترین و سرخس با حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد مهمترین شهرهای استان خراسان رضوی بود. در این مدت کمینه و حداکثر دمای هوا در مشهد مقدس به ترتیب 7 و 22 درجه سانتیگراد بوده است. همچنین بیشترین سرعت باد در سبزوار با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.