افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چگونه با دامن جین شیک باشیم؟ / دامنه چین چین با خش خش برگ ها عاشقانه می شود

  • کد خبر : 132444
چگونه با دامن جین شیک باشیم؟  / دامنه چین چین با خش خش برگ ها عاشقانه می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن استایل خوب یکی از ملزومات حضور در اجتماع است، زیرا اول از همه این لباس و ظاهر ماست که یک سری ویژگی های ما را آشکار می کند، مثلا اگر استایلی رسمی و شیک انتخاب کنید. برای یک جلسه کاری و به نظر شایسته […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن استایل خوب یکی از ملزومات حضور در اجتماع است، زیرا اول از همه این لباس و ظاهر ماست که یک سری ویژگی های ما را آشکار می کند، مثلا اگر استایلی رسمی و شیک انتخاب کنید. برای یک جلسه کاری و به نظر شایسته به نظر می رسد، این احتمال وجود دارد که فرد مقابل شما بیشتر به صحبت های شما گوش دهد، زیرا ناخودآگاه این احساس را در آن شخص ایجاد کردید که شما فردی هستید که برای استایل خود ارزش زیادی قائل هستید و صرف نظر از هر اتفاقی وقت خود را صرف کرده اید. . پس به خوش تیپ بودن خود ادامه دهید، حالا در این مقاله می خواهیم در مورد مدل دامن جین صحبت کنیم تا به شما کمک کنیم خوش تیپ باشید.

برای بسیاری از افراد مدل دامن جین جذاب و منحصر به فرد به حساب می آید، اما در بسیاری از موارد در ترکیب آن با مشکل مواجه می شوند و بین پوشیدن یک تاپ با دامن یا پیراهنی دقیقاً شبیه آن که بسیاری از خانم ها آن را دوست دارند! در حالی که موهای بلندی دارند! به همین دلیل انتخاب بسیار سخت و دشوار می شود اما ما در این مطلب قصد داریم این مشکل را حل کنیم زیرا شما می توانید در فصول مختلف دامن های جین به استایل خود داشته باشید پس بهتر است سری داشته باشید. نکات سبک را بیاموزید با دامن جین پس با ما همراه باشید.

اگر لاغر هستید، دامن جین آبی روشن بهترین گزینه برای شماست

اگر دقت کرده باشید می گویند افراد چاق نباید زیاد رنگ های روشن بپوشند، زیرا این رنگ ها آنها را بزرگتر نشان می دهد و از طرفی آنهایی که لاغر هستند برای اینکه کمی بزرگتر به نظر برسند بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنند. با در نظر گرفتن این نکته را در نظر داشته باشید، اگر لاغر هستید و علاقه زیادی به پوشیدن دامن جین به استایل خود دارید، بهتر است برای انتخاب رنگ آن، روشن‌ترین رنگ آبی را انتخاب کنید و آن لباس‌ها را در قسمت بالای دامن انتخاب کنید. دامن. اندام که آنقدر تنگ نیستند و رنگشان از دامن شما روشن تر است.

استایل با دامن جین

یک دامن جین با یک پیراهن سفید بپوشید تا مانند یک ملکه بدرخشید

یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای ست کردن یک استایل با دامن جین استفاده از رنگ سفید در کناره هاست. بنابراین، می‌توانید پیراهن سفیدی را انتخاب کنید که لباستان را با دامن جین هماهنگ کند، اما مطمئن شوید که پیراهنتان خیلی تنگ نباشد. این ترکیب می تواند برای آن دسته از افرادی که بالاتنه کوچکی دارند بسیار مناسب باشد، برای ایجاد هارمونی بیشتر می توانید چند دکمه سفید هم روی دامن خود بدوزید تا استایل شما هماهنگ و زیباتر به نظر برسد.

همچنین اگر می خواهید کمی اسپرت به نظر برسید می توانید تاپ سفید را با دامن جین ترکیب کنید و روی آن یک کت جین سایز بزرگ بپوشید و از شلوار سفید غافل نشوید.

استایل با دامن جین

یشم در کنار دامن جین، درختی بسیار بلند

شاید کمتر کسی به ترکیب یک پیراهن یشمی با پارچه برهنه با دامن جین نزدیک شود، اما کافی است این دو مورد را کنار هم قرار دهید تا ترکیب رنگ زیبای آنها شما را مجذوب خود کند و از آنها خسته نشوید. به او نگاه می کند البته در این لباس طیف رنگ جینی که استفاده کرده اید بسیار مهم است و باید ترکیب خوبی با یشم ایجاد کند و برای این کار باید مراقب باشید که دامن شما خیلی تیره نباشد، پس بهتر است لباس جین را انتخاب کنید. رنگ نیروی دریایی. این استایل برای افرادی که بالاتنه متوسطی دارند توصیه می شود.

استایل با دامن جین

بلوز پشمی با دامن جین برای روزهای سرد زمستانی مناسب است.

فرقی نمی کند که چه رنگ بلوزی را بپوشید، پوشیدن یک بلوز پشمی با دامن جین می تواند بهترین گزینه شما برای روزهای سرد و زمستانی باشد، البته در این زمینه باید به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر لاغر هستید و می خواهید این سبک را امتحان کنید، رنگ های روشن را برای بلوز و دامن انتخاب کنید و اگر دامن تیره دوست دارید، مدل های پهن و چین دار را امتحان کنید.
  • اگر قسمت بالاتنه شما لاغر و قسمت پایین ضخیم تر است، بهتر است آن دسته از رنگ هایی را انتخاب کنید که برای قسمت بالاتنه روشن هستند و برای قسمت پایین تنه از دامن های جین تیره استفاده کنید.
  • اگر قسمت پایین تنه شما لاغر و قسمت بالایی ضخیم است و بدن شما مانند مثلث وارونه است، بهتر است از رنگ های تیره برای بالاتنه و از رنگ های روشن برای بلوز و پایین تنه استفاده کنید تا تعادل را حفظ کنید. خوش فرم تر به نظر میرسی

استایل با دامن جین

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.