افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اینقدر برای ناخن هایتان خرج نکنید/ ساده ترین اما زیباترین طرح را به شما نشان دادم

  • کد خبر : 132271
اینقدر برای ناخن هایتان خرج نکنید/ ساده ترین اما زیباترین طرح را به شما نشان دادم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – برای همه افراد چه زیبا و چه زشت قطعا ظاهر بسیار مهم است. البته باید گفت که این موضوع بیشتر در مورد خانم ها صدق می کند زیرا خانم ها حساسیت بیشتری دارند و از طرفی ترکیب هایی که خانم ها در استایل خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – برای همه افراد چه زیبا و چه زشت قطعا ظاهر بسیار مهم است. البته باید گفت که این موضوع بیشتر در مورد خانم ها صدق می کند زیرا خانم ها حساسیت بیشتری دارند و از طرفی ترکیب هایی که خانم ها در استایل خود استفاده می کنند بیشتر است که حساسیت کار را بیشتر می کند زیرا ترکیب دو سه آیتم های آیتم بسیار آسان تر از پنج آیتم شیک است. به عنوان مثال، یک زن باید رنگ مو، آرایش صورت، مانتو، شلوار، روسری، کیف، کفش، اکسسوری و حتی ناخن مناسب داشته باشد تا ظاهری جذاب داشته باشد.

اما گفتیم ناخن; امروزه همه خانم ها ناخن های خود را به نوعی زیبا می کنند و باید گفت که اکثریت کاشت را ترجیح می دهند. اما عده ای هستند که صدف های ناخن زیبایی دارند، اما از آنجایی که طراحی بلد نیستند و آن را می خواهند، برای رسیدن به خواسته خود هزینه زیادی می کنند. اما ما در این مطلب آمده ایم و چند طرح ساده را به شما نشان می دهیم که به راحتی می توانید در خانه انجام دهید و از آن لذت ببرید تا شما خانم زیبا در این شرایط سخت اقتصادی نیازی به ناخن کاری و هزینه های زیاد نداشته باشید. پس با ما همراه باشید

اول از همه باید بگوییم که چه در سالن زیبایی باشید و چه در خانه، برای داشتن ناخن های زیبا ابتدا باید یک مانیکور زیبا داشته باشید. ناخن های خود را نرم و یکدست نگه دارید و آنها را برای زدن یک لاک زیبا آماده کنید.

فرنچ راهی آسان برای زیباتر کردن ناخن های شماست.

اولین طراحی ناخن را با یک فرنچ ساده شروع می کنیم زیرا این زیبایی براق هرگز از مد نمی افتد و با اینکه چندین سال از عمر آن می گذرد همچنان ماندگاری خود را حفظ کرده است. این روش فوق العاده آسان است و فقط به کمی تمرین نیاز دارد، البته هر چیزی ابتدا نیاز به تمرین دارد!

در اینجا خانم زیبا، پس از صاف کردن ناخن ها، ابتدا باید یک لایه لاک کامل روی ناخن ها بزنید تا پایه آن آماده شود، سپس با نوار چسب، لبه برجسته بین پوسته ناخن و ناخن را بپوشانید. قسمت برجسته ناخن را با لاک سفید لاک بزنید، فراموش نکنید که در آخر باید یک دور دیگر لاک روی همه اینها بزنید و تمام.

طراحی ناخن خانگی.

با یک توری ساده میخ های مشبک درست کنید.

یک بار دیگر ابتدا مانیکور را انجام دهید و ناخن هایتان را زیبا کنید و سپس یک لاک مشکی مات را روی تمام ناخن ها کاملا بزنید و بگذارید خشک شود. سپس یک توری با توری های ظریف روی ناخن قرار دهید و با استفاده از اسفنج با لاکی مانند خاکستری روی توری بزنید تا لبه های نوک ناخن بسیار خاکستری شود و هر چه به سمت وسط می روید روشن تر به نظر برسد. . البته می توانید تمام توری را رنگ کنید و با لاک خاکستری میخ کنید تا لانه زنبوری جالبی داشته باشید.

فراموش نکنید که اگر تمام ناخن ها را اینطور انجام دهید، شاید کیم از شما خوشش بیاید و پیشنهاد ما این است که برخی از ناخن ها را فقط مشکی مات نگه دارید.

طراحی ناخن خانگی.

با لاک ناخن دو رنگ توپ و ناخن های زیبا درست کنید

خوب، بسته به رنگ های متناسب با پوست و سلیقه شما، بهتر است دو رنگ لاک ناخن متضاد را انتخاب کنید. یعنی مثلاً هر دو تاریک هستند یا اینکه هر دو خیلی روشن نیستند. سپس ناخن ها یا همه آنها را به یک رنگ رنگ کنید و سپس شروع به رنگ کردن کنید. یا بسته به میل خود از هر دست یک میخ به رنگ متفاوت بردارید و سپس شروع به رنگ آمیزی کنید. در اینجا می توانید روی هر ناخن با آن رنگ نقطه شروع کنید که البته با برس لاک آسیب می بیند و در اینجا می توانید از سنجاق استفاده کنید و با نوک سنجاق نقطه هایی در لاک ایجاد کنید.

ترمیم اکریلیک

ناخن های خود را با رنگ های پاییزی زیبا کنید

این روزها در فصل پاییز هستیم و با توجه به اینکه رنگ های پاییزی گرم و زیبا هستند، بسیاری از خانم ها از آن استقبال می کنند و دوست دارند از آن استفاده کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید بدانید که به راحتی می توانید ناخن های خود را با رنگ های پاییزی رنگ آمیزی کنید، اما با این تفاوت که قطعا نمی توانید به جذابیت و زیبایی که ناخن کاران می توانند برگ و گل بکشند، دست پیدا کنید و این سبک ایجاب می کند که خاص تر باش تمرینات و لوازم جانبی.

در این صورت هنگام استفاده از لاک سفید یا صورتی، ابتدا باید ناخن های خود را با لاک سفید رنگ کنید تا یکنواخت شوند. سپس با یک لاک دیگر که باید رنگ های پاییزی باشد، با خلال دندان یا نوک سنجاق نقطه گذاری کنید و دایره هایی روی لاک بزنید تا به شکل گلی زیبا درآید. این کار را هر چند بار که می خواهید در اندازه های مختلف انجام دهید تا ناخن های شما زیبایی خاص خود را پیدا کنند.

nakhon-paeezi1





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.