افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

عزت اللهی: برای دفاع از نام ایران با ازبکستان مقابله می کنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 132209
عزت اللهی: برای دفاع از نام ایران با ازبکستان مقابله می کنیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت اللهی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 اظهار داشت: در ابتدا برای امیر قلانوی سرمربی تیم ایران آرزوی سلامتی دارم. . ، به دلیل کسالت حضورش در Next to Us باعث قوت قلب بازیکنان می شود. بازی اول همیشه […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت اللهی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 اظهار داشت: در ابتدا برای امیر قلانوی سرمربی تیم ایران آرزوی سلامتی دارم. . ، به دلیل کسالت حضورش در Next to Us باعث قوت قلب بازیکنان می شود. بازی اول همیشه برای بازیکنان سخت است و خدا را شکر توانستیم هنگ کنگ را شکست دهیم.

وی ادامه داد: فردا بازی سختی را مقابل تیم محترم ازبکستان خواهیم داشت و امیدوارم تماشاگران شاهد بازی جذابی باشند. فردا با تمام توان و برای دفاع از نام ایران به مصاف ازبکستان خواهیم رفت.

عزت اللهی درباره همبازی شدن با «شاه مرادوف» کاپیتان تیم ملی ازبکستان در روستوف روسیه گفت: اول از همه از پیشرفت شاه مرادوف بسیار خوشحالم و به او تبریک می گویم. از زمانی که در روستوف با هم بودیم تا به امروز، او از نظر فوتبالی خیلی خوب پیشرفت کرده و در حال حاضر یکی از بهترین فوتبالیست های ازبکستان و آسیا است. شاه مرادوف شخصیت بسیار خوبی دارد و من با او ارتباط نزدیکی دارم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران افزود: یکی از نقاط قوت تیم ملی ازبکستان حضور شاه مرادوف در این تیم است اما نباید فراموش کرد که ما ملی پوش ایران هستیم و تمام مسابقات را آنالیز کرده ایم. تیم ملی ازبکستان و کادر فنی قطعا به بازیکنان بازخورد خواهند داد و به امید خدا بتوانیم تمام دستورات تاکتیکی کادر فنی را در زمین اجرا کنیم و برنده بازی باشیم.

عزت اللهی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر در اکثر دیدارها مقابل ازبکستان پیروز شده ایم اما اکنون دلیلی برای دست کم گرفتن آنها وجود ندارد و همیشه به آنها احترام می گذاریم. سپاهان که توانست با نتیجه 9 بر صفر المالیق را شکست دهد یکی از بهترین های آسیاست و مردم ازبکستان نگران این موضوع نباشند. ما همیشه تیم ملی و بازیکنان ازبکستان را تحسین کرده ایم، زیرا آنها همیشه در حال پیشرفت بوده اند و اکنون برخی از بازیکنان آنها در لیگ های اروپایی بازی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد که در سال های اخیر توانسته اند در بهترین تیم های اروپایی بازی کنند و قطعا تجربه و کیفیت آنها در زمین می تواند نتیجه نهایی را برای ما رقم بزند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.