افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

قبول ندارم تیم ملی دفاعی بازی کند/ازبکستان شرایط خوبی دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 132200
قبول ندارم تیم ملی دفاعی بازی کند/ازبکستان شرایط خوبی دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، آنتونیو مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته دوم مقدماتی جام جهانی 2026 اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که آقای قلعه نویی حضور ندارد. در این جلسه به دلیل بیماری و دردی که احساس می کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آنتونیو مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در هفته دوم مقدماتی جام جهانی 2026 اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که آقای قلعه نویی حضور ندارد. در این جلسه به دلیل بیماری و دردی که احساس می کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: درباره بازی ازبک ها باید بگویم که می دانیم ازبکستان تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. فکر می کنم آنها به عنوان یک تیم بسیار خوب بازی می کنند و عملکرد تیمی خوبی دارند.

مانیکونه در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی مبنی بر تفاوت این دیدار با فینال CAF که حدود چهار ماه پیش برگزار شد، تاکید کرد: پس خیلی خوب بود. ازبکستان بازی بسیار خوبی انجام می دهد. می دانم که این تیم از سرکو کاتانچ سود می برد که مربی بسیار خوبی است. تیم های او همیشه خیلی خوب بازی می کنند. امیدوارم خیلی خوب بازی کنیم.

وی اگرچه با نظر خبرنگار دیگری درباره بازی دفاعی تیم ایران موافق نیست، اما خاطرنشان کرد: من با این نظر موافق نیستم زیرا 9 بازی متوالی را با گل های زیاد بردیم. ما همیشه از مهارت های تهاجمی خود استفاده می کنیم. این فوتبال است و نمی توان آن را به دفاع یا حمله محدود کرد. تاکتیک های مختلفی استفاده می شود. بازیکنان ما می توانند بسیاری از تاکتیک های ما را در زمین اجرا کنند.

دستیار ایتالیایی قلعه نویی در تیم ایران درباره احتمال غیبت امیر قلعه نویی یادآور شد: خیر، او مشکلی برای حضور در بازی فردا نخواهد داشت.

مانیکونه درباره تاثیر مصدومیت علیرضا جهانبخش در این دیدار گفت: مصدوم بود و شرایط خوبی نداشت. او یکی از بازیکنان تاثیرگذار است که امیدوارم به زودی بهبود یابد.

ادامه بده…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.