افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

انگیزه 2+2 بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال برای شکست تیم نکونام

  • کد خبر : 132197
انگیزه 2+2 بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال برای شکست تیم نکونام

آفتاب نیوز: شاید معروف ترین بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان با مربیگری محمد ربیعی کمال سغد نیا باشد. نیا که از لیگ برتر پانزدهم به پرسپولیس پیوسته بود در ابتدای این فصل از این تیم جدا شد و پس از 8 سال حضور در این تیم به سبزپوشان اصفهانی پیوست. نیا در این فصل 10 […]

آفتاب نیوز:

شاید معروف ترین بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان با مربیگری محمد ربیعی کمال سغد نیا باشد.

نیا که از لیگ برتر پانزدهم به پرسپولیس پیوسته بود در ابتدای این فصل از این تیم جدا شد و پس از 8 سال حضور در این تیم به سبزپوشان اصفهانی پیوست.

نیا در این فصل 10 بار در لیگ برتر ذوب آهن در 5 بازی به مدت 222 دقیقه به میدان رفته است که نشان می دهد او جزو مهره های اصلی و ثابت این تیم نیست. نیا از ابتدا تنها 3 بازی در این تیم بوده اما قطعا جزو بازیکنانی است که انگیزه زیادی برای بازی با استقلال دارد.

دیگر ستاره سابق پرسپولیس که اکنون در ذوب آهن توپ می زند شایان مصلح مدافع لیگ های هفدهم و هجدهم پرسپولیس است. این بازیکن که در سال های اخیر برای سپاهان و گل گهر بازی می کرد، از ابتدای فصل جاری به ذوب آهن پیوست و اکنون در هر 10 بازی ذوب آهن به میدان رفته و یکی از اعضای ثابت این تیم است.

فرشاد محمدی مهر و سوبان خاقانی مدافع و مهاجم تیم ذوب آهن نیز از دیگر بازیکنان ذوب آهن هستند که سابقه بازی در تیم استقلال را در کارنامه فوتبالی خود دارند.

سبحان خاقانی مهاجم محبوب فرهاد مجیدی در این فصل 6 بازی زیر نظر ذوب آهن انجام داده و در 5 بازی نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته است. اگرچه این بازیکن هنوز نتوانسته برای ذوب آهن گلزنی کند اما محمد ربیعی به یقین می داند که انگیزه های زیادی برای باز شدن دروازه استقلال برای او وجود خواهد داشت.

از دیگر چهره های شاخص باشگاه ذوب آهن می توان به محمدجواد محمدی مهاجم چهار گل این تیم اشاره کرد که به همراه فردین یوسفی دیگر بازیکن ذوب آهن که تاکنون دو گل برای تیمش به ثمر رسانده است از مهره های خطرناک تیم ذوب آهن هستند.

لازم به ذکر است؛ شاگردان ذوب آهن با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال اکنون با 10 بازی و 18 امتیاز در رده دوم قرار دارند و شنبه چهارم آذر از ساعت 17:30 در خانه میزبان استقلال خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.