افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

ویزای کار استرالیا را به راحتی در جیب خود داشته باشید / 4 ویزای خاص ایران

  • کد خبر : 132133
ویزای کار استرالیا را به راحتی در جیب خود داشته باشید / 4 ویزای خاص ایران

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مهاجرت می تواند یکی از سخت ترین تصمیماتی باشد که هر فردی در زندگی می گیرد، اما افرادی هستند که در مقطعی از زندگی خود فکر می کنند چاره ای جز مهاجرت ندارند، حالا در بین کشورهایی که معمولا ایرانی ها به آن می روند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مهاجرت می تواند یکی از سخت ترین تصمیماتی باشد که هر فردی در زندگی می گیرد، اما افرادی هستند که در مقطعی از زندگی خود فکر می کنند چاره ای جز مهاجرت ندارند، حالا در بین کشورهایی که معمولا ایرانی ها به آن می روند. آنها می خواهند مهاجرت کنند، نام استرالیا بسیار به چشم می خورد و افراد زیادی هستند که به فکر گرفتن ویزای کار استرالیا هستند تا بتوانند به صورت قانونی و قانونی در این کشور کار کنند و درآمد کسب کنند، راحت است، اما در عمل می تواند سختی های خود را دارد

با گرفتن ویزای کار در استرالیا می توانید خیلی راحت و با حقوقی مشابه شهروندان این کشور در آنجا کار کنید و از مزایای بی شماری برخوردار شوید، بله، اما باید با خودتان به این نتیجه برسید که آیا ارزشش را دارد یا خیر. سختی هایی که قرار است متحمل شوید و با تحمل و رد آن سختی ها به چیزهایی دست پیدا می کنید و اگر معتقدید سختی ها ارزشش را دارد به همین دلیل توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. نحوه اخذ ویزای کار استرالیا و سایر شرایط مهاجرت به این کشور را به شما گفته اند.

مشاغلی که می توانید برای آنها ویزای کار استرالیا دریافت کنید

قبل از برنامه ریزی برای مهاجرت و تلاش برای دریافت ویزای کار استرالیا، باید به این فکر کنید که آیا شغلی که قصد انجام آن در کشور مقصد که اکنون استرالیا است، محبوب و مطلوب است یا خیر: آیا رونق اقتصادی خوبی دارد یا خیر؟ استرالیا از سال 2019 تا 2023 زمینه هایی را برای مشاغل مورد نیاز خود معرفی کرده است، به عنوان مثال این کشور به دنبال نیروی کار فعال در زمینه های آموزشی، بهداشتی و درمانی، حقوق و مشاوره، مهندسی و امور فنی، مدیریت و مالی و غیره است. . بنابراین ابتدا نیازهای کاری خود را در کشور مقصد بررسی کنید.

انواع ویزای کار استرالیا

به طور کلی باید بگوییم که ویزای کار استرالیا در انواع موقت و دائمی صادر می شود که به شرح زیر است:

ویزای کار استرالیا (موقت)ویزای ویژه با حامی از مناطق کم جمعیت و حامی خانوادگی (491)، ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری (188)، اقامت موقت برای فارغ التحصیلان دانشگاه های استرالیا (485)، اقامت موقت برای فارغ التحصیلان برخی از دانشگاه ها (476)

ویزای کار استرالیا (دائم): ویزای اقامت دائم استرالیا (186)، ویزای اقامت دائم با حمایت کارفرما در مناطق “کم جمعیت” (187)، ویزای مستقل استرالیا (189)، ویزای واجد شرایط حمایت شده توسط دولت استرالیا (190)، نخبگان و استعدادهای استرالیا ویزا (ویزا استعداد)، ویزای اقامت موقت واجد شرایط یا tss

از بین ویزاهای ذکر شده برای ما ایرانی ها فقط می توانیم از چهار نوع یعنی ویزا 189، ویزا 190، ویزای 491 و ویزای 476 استفاده کنیم که به ترتیب به شما توضیح خواهیم داد.

ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا (189)

ویزای مستقل استرالیا یا ویزای 189 یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کاری است که توسط این کشور صادر می شود و برای افرادی است که دارای تجربه و مهارت های مورد نظر هستند و می توانند اقامت استرالیا را دریافت کنند و در آنجا تحصیل و کار کنند.

افرادی که مهارت و تجربه مورد نظر را دارند می توانند با استفاده از این ویزا اقامت استرالیا و کار و تحصیل در این کشور را دریافت کنند. این ویزا برای استخدام کارگران ماهر در لیست MLTSSL اعطا می شود و امکان اقامت دائم را فراهم می کند. برای درخواست شما باید زیر 45 سال سن داشته باشید، نیازی به نماینده ندارید و باید حداقل 65 امتیاز کسب کنید. در سیستم امتیازدهی

ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا (190)

ویزای مهارت استرالیا با اسپانسر دولتی یا ویزای 190 یکی از ویزاهایی است که می توان برای اخذ اقامت دائم این کشور استفاده کرد. برای دریافت این ویزا باید اسپانسر یا اسپانسر در استرالیا داشته باشید و جدای از این مواردی مانند ویزای 189 وجود دارد.

ویزای کار استرالیا (491)

ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم جمعیت و اسپانسر خانوادگی یا به طور خلاصه (491) یکی از ویزای کار موقت استرالیا محسوب می شود که در راستای برنامه های دولت این کشور برای توسعه مناطق کم جمعیت و اجتناب از افزایش نیروهای مهاجر در شهرهای بزرگ استرالیا برای دریافت این ویزا مهارت های شما باید در لیست مشاغل واجد شرایط در این کشور باشد، از جمله شرایطی که شما نیاز به یک نماینده دارید، باید زیر 45 سال سن داشته باشید و حداقل امتیاز 65 را داشته باشید. این ویزا به شما اجازه می دهد تا برای کار و تحصیل برای پنج سال و بعد از سه سال بمان.

ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا (476)

اقامت موقت ویژه برای فارغ التحصیلان برخی از دانشگاه ها یا به طور خلاصه (476) یکی از ویزاهای کاری است که ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است و به افرادی اعطا می شود که از موسسات آموزشی و دانشگاه های مورد تایید استرالیا و در رشته های مهندسی فارغ التحصیل شده اند. این ویزا به متقاضیان امکان تحصیل یا کار به مدت 18 ماه می دهد و قابل تمدید نیست، اما قابل تغییر است. دو دانشگاه مورد تایید ایران برای استرالیا برای دریافت این ویزا، دانشگاه تهران و دانشگاه امیر کبیر هستند و افراد باید قبل از 31 سالگی برای این ویزا اقدام کنند.

ویزای کار استرالیا

شرایط اخذ ویزای کار استرالیا

  • داشتن شرایط جسمی و روحی برای کار در استرالیا.
  • حداقل سن 18 سال و حداکثر 45 سال.
  • تسلط به زبان انگلیسی (آیلتس 6 یا دیگر MEDAC تایید شده)
  • داشتن سوابق قابل قبول مرتبط با کار درخواستی.
  • مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار را ارسال و تکمیل نمایید.

ویزای کار استرالیا





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.